مجموعه پادکست‌های کریپتوکست

اپیزود شصت و یکم کریپتوکست – مهم‌ترین رویدادهای کریپتویی در هفت روز گذشته

خلاصه موضوع شصت و یکمین پادکست خبری ارز دیجیتال

در اپیزود ۶۱ از کریپتوکست صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس به مرور جنجالی‌ترین اخبار هفته گذشته‌ی بازار کریپتو را مرور می‌کنیم.

در هفته گذشته به سراغ یکی از بازی های ترند کریپتویی به اسم Catizen رفتیم، این بازی را می‌توانید در تلگرام اجرا کرده و توکن دریافت کنید. پروژه بانک دائو  ۲۸۰ میلیارد توکن در شبکه خود را سوزاند. بنیان‌گذاران گلس‌نود گفتند با تضعیف دلار، بیت‌کوین رشد خواهد کرد. پیشنهاد اضافه شدن بیت‌کوین به ذخایر ارزی بانک ملی سوئیس از جمله‌ خبرهای جنجالی بود که در هفته گذشته شنیده شد. افزایش جریان ورودی روزانه ETFهای بیت‌کوین را مورد بررسی قرار دادیم. ۶۰ میلیون دلار تتر در شبکه بلاک‌چین تن انتشار داده شد. بررسی ادامه درگیری بین ریپل و SEC که خواستار جریمه بود. قابلیت پرداخت و انتقال پول در پلتفرم ایکس یا همان توییتر اضافه شد. منچسترسیتی پا به دنیای NFT می‌گذارد، رشد چشمگیر میم‌کوین پپه همزمان با لیست‌شدن در کوین‌بیس اتفاق افتاد.

خبرهای دیگری نیز در مورد درآمد تسلا، رسیدن بیت‌کوین به منطقه خطر، پیدا شدن رقیب جدید برای اتریوم را نیز در این اپیزود پوشش دادیم.

امیدوارم از مطالبی که در این قسمت در مورد آن‌ها صحبت کردیم، حسابی لذت برده باشید، اگر در مورد روند محتوایی پادکست‌ها نظری دارید حتما آن را در قسمت کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

الناز جلالی

من، الناز جلالی، فارغ‌التحصیل رشته کامپیوتر هستم و بیش از سه سال است که به عنوان تولیدکننده محتوا در فضای رمزارز کشور فعالیت میکنم. به حوزه تکنولوژی و فناوری علاقه‌ زیادی دارم و آشنایی با بازارهای مالی باعث شد فعالیت خود را در دنیای ارز دیجیتال شروع کنم. در همین راستا، با دقت به جزئیات و توجه به نیازهای هدفمند مخاطبان، سعی در ارائه اطلاعات مفید، متنوع و تخصصی در این زمینه دارم. نوشتن را به عنوان یک ابزار برای انتقال افکار و ایده‌‌ها انتخاب کرده‌ام و در تلاش برای ایجاد محتوایی آموزنده و اثرگذار برای مخاطبان هستم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا