مجموعه پادکست‌های کریپتوکست

اپیزود پنجاه و هفتم کریپتوکست – مهم‌ترین رویدادهای کریپتویی در هفت روز گذشته

خلاصه موضوع پنجاه و هفتمین پادکست خبری ارز دیجیتال

در اپیزود پنجاه و هفتم از کریپتوکست صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس به بررسی اخبار و رویدادهای مهم می‌پردازیم. با گوش دادن به اخبار کلی می‌توانید دید بهتری نسبت به بازار داشته باشید و سرمایه‌گذاری بهتری انجام دهید.

در چند روز اخیر همه از درگیری بین ایران و اسراییل صحبت می‌کنند، این اتفاق باعث به وجود آمدن نوسانات شدید در بازار کریپتو شد. در نتیجه این تفاق قیمت بیت‌کوین و دیگر ارزهای دیجیتال سقوط کرد.

خبر فوق‌العاده این هفته این است که اکوسیستم تن برای اسکن کف دست پاداش ۵ میلیون دلاری در نظر گرفت. هم‌چنین در یک جشنواره web3 در هنگ‌کنگ، بازی نات‌کوین در کنار میم کوین‌های محبوب دیگر به نمایش در آمد. در نتیجه این اتفاقات شاهد رشد قیمتی تن‌کوین بودیم.

در بین این اتفاقات کوین‌تلگراف گزارشی را مبتنی بر پشتیبانی صرافی ارز دیجیتال BingX منتشر کرده که توجه زیادی از جامعه کریپتو به این خبر جلب شده است. ممکن است خطر جدی برای دارایی رمزارزی ایرانی‌ها در بینگ ایکس وجود داشته باشد.

در آخر باید بگوییم که کمپین ۵۰-۵۰ او ام پی فینکس آغاز شده است در این کمپین می‌توانید بی‌نهایت جایزه رمزارزی دریافت کنید. هم‌چنین با افزایش میزان واریز رمزارزی و حجم معاملات خود، روزانه تا سقف ۱۰۵ میلیون تومان کش بک دریافت کنید.

امیدواریم از موضوعاتی که در این اپیزود در مورد آن‌ها صحبت کردیم، استفاده کرده و هفته پر سودی را پشت سر گذاشته باشید.

الناز جلالی

من، الناز جلالی، فارغ‌التحصیل رشته کامپیوتر هستم و بیش از سه سال است که به عنوان تولیدکننده محتوا در فضای رمزارز کشور فعالیت میکنم. به حوزه تکنولوژی و فناوری علاقه‌ زیادی دارم و آشنایی با بازارهای مالی باعث شد فعالیت خود را در دنیای ارز دیجیتال شروع کنم. در همین راستا، با دقت به جزئیات و توجه به نیازهای هدفمند مخاطبان، سعی در ارائه اطلاعات مفید، متنوع و تخصصی در این زمینه دارم. نوشتن را به عنوان یک ابزار برای انتقال افکار و ایده‌‌ها انتخاب کرده‌ام و در تلاش برای ایجاد محتوایی آموزنده و اثرگذار برای مخاطبان هستم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا