مجموعه پادکست‌های کریپتوکست

اپیزود پنجاه و سوم کریپتوکست – مهم‌ترین رویدادهای کریپتویی در هفت روز گذشته

خلاصه موضوع پنجاه و سومین پادکست خبری ارز دیجیتال

در اپیزود پنجاه و سوم از کریپتوکست صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس به بررسی اخبار و رویدادهای مهم می‌پردازیم. با گوش دادن به اخبار کلی می‌توانید دید بهتری نسبت به بازار داشته باشید و سرمایه‌گذاری بهتری انجام دهید.

در این اپیزود اول از همه سراغ بیت کوین می‌رویم که سقف قیمتی ۷۳ هزار دلار را ثبت کرد و بعد از آن در مورد وزن بیت‌کوین که در سبد سرمایه‌گذاران از طلا سنگین‌تر است، صحبت می‌کنیم. بازی محبوب تلگرامی نات کوین را که فراموش نکرده‌اید در یک چالش جدید ۱۰۰ هزار توکن TON به کاربران می‌دهد.

به بحث‌هایی در مورد دریافت اولتیماتوم نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از لابی کریپتو هم اشاره کردیم. نظر یک اقتصاددان مشهور درباره آینده بیتکوین و راه‌اندازی کیف‌پول سرد بیت‌کوین توسط جک دورسی را نیز می‌توانید در این پادکست بشنوید. ایلان ماسک حمایت مجدد خود از دوج‌کوین را اعلام کرد و خرید چین‌ لینک توسط نهنگ‌ها تایید شد.

اگر دوست دارید آخرین صحبت‌ها در مورد آینده بیت کوین را نیز بشنوید حتما به این پادکست گوش کنید. در این اپیزود به بررسی دلایل تغییر ناگهانی قیمت شیبا و سولانا که حرف‌های زیادی در مورد آن به گوش می‌رسید، پرداختیم.

اگر به اخبار ارز دیجیتال علاقه‌دارید و قصد دارید بدانید به صورت کلی چه اتفاقاتی در بازار افتاده است اپیزود ۵۳ را از دست ندهید.

الناز جلالی

من، الناز جلالی، فارغ‌التحصیل رشته کامپیوتر هستم و بیش از سه سال است که به عنوان تولیدکننده محتوا در فضای رمزارز کشور فعالیت میکنم. به حوزه تکنولوژی و فناوری علاقه‌ زیادی دارم و آشنایی با بازارهای مالی باعث شد فعالیت خود را در دنیای ارز دیجیتال شروع کنم. در همین راستا، با دقت به جزئیات و توجه به نیازهای هدفمند مخاطبان، سعی در ارائه اطلاعات مفید، متنوع و تخصصی در این زمینه دارم. نوشتن را به عنوان یک ابزار برای انتقال افکار و ایده‌‌ها انتخاب کرده‌ام و در تلاش برای ایجاد محتوایی آموزنده و اثرگذار برای مخاطبان هستم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا