مجموعه پادکست‌های کریپتوکست

اپیزود پنجاه و یکم کریپتوکست – مهم‌ترین رویدادهای کریپتویی در هفت روز گذشته

خلاصه موضوع پنجاه و یکمین پادکست خبری ارز دیجیتال

در اپیزود ۵۱ از کریپتوکست صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس به مرور جنجالی‌ترین اخبار هفته گذشته‌ی بازار کریپتو را مرور می‌کنیم.

در این اپیزود درباره رکوردشکنی همزمان بیت‌کوین و طلا صحبت کردیم. طلا و بیت‌کوین، دو غول جهان مالی برای اولین بار در طول تاریخ هر دو همزمان شقف تاریخی خود را شکستند. بعد از بیت کوین طلا به بررسی چند ارز مثل بایننس کوین، اتریوم و یونی‌سواپ را بررسی کردیم که رکورد دوساله خود را شکستند و به بالاترین حد خود در این ۲ سال رسیدند.

بعد از این خبرها در مورد مارکت‌کپ تتر صحبت کردیم که رکورد ۱۰۰ میلیارد دلاری را رد کرد. داده‌های کوین‌گکو نشان می‌دهد که مارکت‌کپ تتر با رشد ۹درصدی به نقطه عطف ۱۰۰ میلیارد دلاری رسید. این رقم تقریبا ۷۱ میلیارد دلار از ارزش بازار دومین استیبل کوین بزرگ بازار یعنی یو‌اس‌دی کوین، بیشتر است.

در اپیزود ۵۱ در مورد پیدا شدن یک حامی برای شیبا هم صحبت کردیم. رابرت اف کندی جونیور نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری حمایت خود از این میم‌کوین را نشان داد. بعد از این اخبار هم در مورد نات‌کوین توکن محبوب تلگرامی که خبرهایی در مورد فروش آن به گوش می‌رسد به طور مفصل حرف زدیم.

برای شنیدن خبرهای جنجالی هفته گذشته به شما توصیه می‌کنم اپیزود ۵۱ کریپتوکست را گوش دهید.

الناز جلالی

من، الناز جلالی، فارغ‌التحصیل رشته کامپیوتر هستم و بیش از سه سال است که به عنوان تولیدکننده محتوا در فضای رمزارز کشور فعالیت میکنم. به حوزه تکنولوژی و فناوری علاقه‌ زیادی دارم و آشنایی با بازارهای مالی باعث شد فعالیت خود را در دنیای ارز دیجیتال شروع کنم. در همین راستا، با دقت به جزئیات و توجه به نیازهای هدفمند مخاطبان، سعی در ارائه اطلاعات مفید، متنوع و تخصصی در این زمینه دارم. نوشتن را به عنوان یک ابزار برای انتقال افکار و ایده‌‌ها انتخاب کرده‌ام و در تلاش برای ایجاد محتوایی آموزنده و اثرگذار برای مخاطبان هستم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا