مجموعه پادکست‌های کریپتوکست

اپیزود چهل و نهم کریپتوکست – مهم‌ترین رویدادهای کریپتویی در هفت روز گذشته

خلاصه موضوع چهل و نهمین پادکست خبری ارز دیجیتال

در اپیزود چهل و نهم کریپتوکست از صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس به بررسی جنجالی‌ترین اتفاقات هفته گذشته در دنیای کریپتو می‌پردازیم.

بیت‌کوین ۶۵ هزار دلار را دید!

بیت‌کوین به رشد خود ادامه داد و برای اولین بار از نوامبر ۲۰۲۱ به بالای ۶۵,۰۰۰ دلار رسیده و کمتر از ۵ درصد با سقف تاریخی فاصله دارد. با صعود بیت‌کوین به ۶۵ هزار دلار، بیش از ۹۷ درصد از آدرس‌های BTC در حال حاضر در سود قرار دارند.

دو بانک بزرگ ایالات متحده ETF‌های اسپات بیت کوین ارائه می‌دهند

دو بانک بزرگ ولز فارگو و مریل لینچ از بنک آو امریکا، درحال افزودن ETFهای اسپات بیت کوین به پلتفرم‌های کارگزاری خود هستند.

هک توییتر مایکرواستراتژی، ۴۴۰ هزار دلار را به باد داد!

حساب توییتر مایکرواستراتژی با یک حمله فیشینگ بزرگ مواجه شد. هکرها در این حمله یک لینک فیشینگ با وعده ایردراپ را منتشر کردند، این پست غیرمجاز منجر به ضرر ۴۴۰ هزار دلاری سرمایه‌گذاران شد!

میم کوین ها در هفته گذشته، یک رالی هیجان انگیز را پشت سر گذاشتند

در این مسابقه، پپه با ۳۵۰ درصد رشد در هفته گذشته در صدر جدول قرار گرفت. فلوکی هم ۳۱۳ درصد، بانک توکن ،۱۸۰ درصد، شیبا ۱۶۰ درصد و دوج کوین هم ۶۵ درصد در هفته گذشته رشد داشتند.

 پشت‌پرده رشد ۴۰ درصدی توکن TON چه بود؟

پاول دوروف مدیرعامل تلگرام با انتشار پیامی در کانال رسمی خود اعلام کرد که این پیام‌رسان از ماه مارس قصد دارد درآمد تبلیغات را با صاحبان کانال‌ها به اشتراک بگذارد. با انتشار این خبر، قیمت تن‌کوین، با رشد ۴۰ درصدی روبه‌رو شد.

شکایت ایلان ماسک از مدیرعامل OpenAI خبرساز شد.

ایلان ماسک از سم آلتمن، مدیر عامل شرکت OpenAI که چت جی‌پی‌تی را ساخته شکایت کرد. ماسک گفت OpenAI قرار بود هوش مصنوعی را برای کمک به نسل بشر توسعه بدهد اما حالا به استارتاپی سودمحور تبدیل شده است.

نات‌کوین کاربران غیرفعال سوزانده می‌شود!

کانال تلگرام نات‌کوین کامیونیتی اعلام کرده است که تا الان بیشتر نات‌کوین‌ها استخراج شدند و بعد از این که استخراج تمام بشود، مرحله بعدی شروع شده و محصولات جدید معرفی می‌شوند.

این تیم اعلام کرد نات‌کوین‌ کسایی که در ۳۰ روز گذشته غیرفعال بودند به صورت روزانه سوزانده خواهد شد. هدف این پروژه از سوزاندن نات‌کوین‌ها، افزایش فعالیت و مشارکت کاربران است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا