مجموعه پادکست‌های کریپتوکست

اپیزود چهل و هفتم کریپتوکست – مهم‌ترین رویدادهای کریپتویی در هفت روز گذشته

خلاصه موضوع چهل و هفتمین پادکست خبری ارز دیجیتال

در اپیزود چهل و هفتم از کریپتوکست صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس مروری بر مهم‌ترین اخبار کریپتویی در هفته گذشته داریم.

در این ایپزود مشاهده می‌کنیم چه اتفاقات مهمی در هفته گذشته بازار کریپتو افتاده است، وضعیت قیمت‌ها چه روندی دارد، تا با استفاده از آن‌ها تحلیل‌های خود را به روز کنیم و تصمیم نهایی بگیریم.

بیت‌کوین  فاصله کمی تا سقف تاریخی خود دارد

قیمت بیت کوین در هفته گذشته برای اولین بار از دسامبر ۲۰۲۱ به عدد تقریبا ۵۱۰۰۰ دلار رسید. این رمزارز حدودا ۱۸ هزار دلار با بالاترین رقم تاریخی خودش در سال ۲۰۲۱، یعنی ۶۹ هزار دلار فاصله دارد.

پرواز اتریوم با انتشار پست ویتالیک بوترین!

ویتالیک بوترین، با انتشار پستی در پلتفرم ایکس اعلام کرد که به آینده هوش مصنوعی خوش‌بین است و این ابزار می‌تواند به حل چالش‌های فنی اتریوم کمک کند. به‌روزرسانی دنکون در شبکه اصلی اتریوم در ۲۳ اسفند اجرا خواهد شد و انتشار این پست قیمت ETH را به ۲,۹۰۰ دلار رساند.

تاییدETF اسپات اتریوم

مدتی قبل شایعاتی منتشر شد که ETF های اسپات اتریوم زودتر از حد انتظار تایید می‌شوند.

سیفارت، یکی از تحلیل‌گران بلومبرگ که تاریخ تاییدیه‌های ای تی اف‌های اسپات اتریوم را ۲۳ می تعیین کرده بود، به این ادعا فرصتی نداد و در پاسخ گفت: با ۴ اتریوم شرط می‌بندم که تاییدیه در ماه مارس هم انجام نخواهد شد.

رشد ۷۰ درصدی قیمت توکن یونی سواپ

 یونی سواپ (Uniswap) با ارائه طرح جدید مدل حاکمیتی منجر به رشد ۷۰ درصدی قیمت شد. این ابتکار برای بهبود سیستم هزینه‌ها و کارمزدهای و با هدف مشارکت بیشتر و رشد پایدار طراحی شده است.

هشدار رئیس بانک مرکزی درباره جایگزینی رمزارزها با ریال

محمدرضا فرزین رئیس کل بانک مرکزی دیروز در «مراسم اختتامیه دهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی»، بیان کرد ریال امروز جایگزین پیدا کرده و اصناف مختلف از دلار، شمش و رمزارز برای معاملات خود استفاده می‌کنند، وی خواهان ورود نهادهای قضایی به این مساله شد.

فنلاند تبدیل به غول بعدی استخراج رمزارز در اروپا می‌شود

فنلاند به دلیل محیط سیاسی و اقتصادی باثبات، آب و هوای نسبتا خنک که به خنک‌سازی دکل‌های استخراج کمک کرده و می‌تواند به یک مکان جذاب برای استخراج ارزهای دیجیتال تبدیل شود.

الناز جلالی

من، الناز جلالی، فارغ‌التحصیل رشته کامپیوتر هستم و بیش از سه سال است که به عنوان تولیدکننده محتوا در فضای رمزارز کشور فعالیت میکنم. به حوزه تکنولوژی و فناوری علاقه‌ زیادی دارم و آشنایی با بازارهای مالی باعث شد فعالیت خود را در دنیای ارز دیجیتال شروع کنم. در همین راستا، با دقت به جزئیات و توجه به نیازهای هدفمند مخاطبان، سعی در ارائه اطلاعات مفید، متنوع و تخصصی در این زمینه دارم. نوشتن را به عنوان یک ابزار برای انتقال افکار و ایده‌‌ها انتخاب کرده‌ام و در تلاش برای ایجاد محتوایی آموزنده و اثرگذار برای مخاطبان هستم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا