مجموعه پادکست‌های کریپتوکست

اپیزود چهل و پنجم کریپتوکست – بهترین تریدر دنیا را بشناسید

مسترکارت کارت مسافرتی

معرفی ال بروکس Al Brooks

در اپیزود چهل و پنجم از کریپتوکست صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس به بررسی زندگی‌نامه بهترین تریدر دنیا یعنی ال بروکس می‌پردازیم. ال بروکس در دنیای ترید معروفیت و محبوبیت زیادی دارد و یک سبک مجزا به نام خود ارائه داده است.

در صورتی که به تحلیل‌ها و تریدهای کوتاه مدت مشغول شده‌اید، احتمالاً حداقل یکبار با نام “پرایس اکشن” ال بروکس آشنا شده‌اید. ال بروکس یکی از بزرگترین و مشهورترین تریدرهای جهان است که پیش از ورود به عرصه معاملات، به عنوان یک جراح چشم با استعداد شناخته می‌شد. با وجود این، او تصمیم گرفت حرفه پزشکی را کنار بگذارد و به عنوان یک تریدر تمام وقت فعالیت کند. در این قسمت از پادکست ارزهای دیجیتال، داستان زندگی این تریدر بزرگ را مورد بررسی قرار داده و توصیه‌هایی که به تریدرهای مبتدی دارد را مورد بحث قرار داده‌ایم.

اگر دوست دارید از مهم‌ترین اخبار دنیای ارز دیجیتال در سریع‌ترین زمان مطلع شوید صفحه صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس را در اینستاگرام دنبال کنید و عضو کانال تلگرامی ما بشوید. امیدواریم از موضوعاتی که در این اپیزود در مورد آن‌ها صحبت کردیم، استفاده کرده باشید. می‌توانید نظرات خود را در مورد روند محتوایی در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

الناز جلالی

من، الناز جلالی، فارغ‌التحصیل رشته کامپیوتر هستم و بیش از سه سال است که به عنوان تولیدکننده محتوا در فضای رمزارز کشور فعالیت میکنم. به حوزه تکنولوژی و فناوری علاقه‌ زیادی دارم و آشنایی با بازارهای مالی باعث شد فعالیت خود را در دنیای ارز دیجیتال شروع کنم. در همین راستا، با دقت به جزئیات و توجه به نیازهای هدفمند مخاطبان، سعی در ارائه اطلاعات مفید، متنوع و تخصصی در این زمینه دارم. نوشتن را به عنوان یک ابزار برای انتقال افکار و ایده‌‌ها انتخاب کرده‌ام و در تلاش برای ایجاد محتوایی آموزنده و اثرگذار برای مخاطبان هستم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا