مجموعه پادکست‌های کریپتوکست

اپیزود چهل و دوم کریپتوکست – مهم‌ترین رویدادهای کریپتویی در هفت روز گذشته

مسترکارت کارت مسافرتی

خلاصه موضوع چهل و دومین پادکست خبری ارز دیجیتال

دوباره آخر هفته شد و با یک قسمت دیگر از پادکست‌های خبری او ام پی فینکس همراه شما هستیم. در اپیزود چهل و دوم از کریپتوکست صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس به خلاصه اخباری که در هفته گذشته اتفاق افتاده است می‌پردازیم.

صندوق‌های قابل معامله (ETF) بیتکوین هنوز هم به عنوان موضوعی پرطرفدار و تحت توجه در بازار رمزارزها باقی‌ست. تنها چند دقیقه پس از بازگشایی ETF بیتکوین توسط شرکت بلک راک، حجم معاملات آن به مبلغ نیم میلیون دلار رسید.

ویوک راماسوامی، که نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بود و به طور تصادفی یکی از حامیان بیتکوین بود، تصمیم به کناره‌گیری از انتخابات به نفع دولتی که توسط دونالد ترامپ نماینده می‌شود، گرفت. قبل از این تصمیم، راماسوامی در سخنرانی‌های انتخاباتی خود اعلام کرده بود که قصد دارد انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ را به یک همه‌پرسی برای ارزهای فیات تبدیل کند.

همبستگی بیتکوین و طلا سقف تاریخی جدیدی ثبت کرد، نرخ همبستگی بین این دو دارایی در حال حاضر ۰.۷۶ برآورد شده است که نشان از یک همبستگی مثبت دارد.

تحلیلگر مشهور بازار مالی به نام علی مارتینز اظهار می‌کند که نمودار دوج کوین مسیر صعودی‌ای را طی کرده است و احتمالا می‌تواند به محدوده ۱۰ سنت بازگردد.

در سومین شهر پرجمعیت آرژاتین، یک مالک و یک مستاجر قرارداد اجاره را بر پایه بیتکوین تنظیم کردند.

گزارش‌های پلتفرم the block نشان می‌دهد که سهم بازار تتر در سال ۲۰۲۳ با یک رشد چشمگیر از ۵۰ درصد به ۷۱ درصد رسیده و حالا دو سوم عرضه استیبل کوین‌ها را در اختیار دارد.

امیدواریم موضوعاتی که در این اپیزود در مورد آن‌ها صحبت کردیم، برای شما مفید باشد. هر سوال یا پیشنهادی در مورد روند محتوایی پادکست‌ها دارید حتما از طریق کامنتها با ما به اشتراک بگذارید.

الناز جلالی

من، الناز جلالی، فارغ‌التحصیل رشته کامپیوتر هستم و بیش از سه سال است که به عنوان تولیدکننده محتوا در فضای رمزارز کشور فعالیت میکنم. به حوزه تکنولوژی و فناوری علاقه‌ زیادی دارم و آشنایی با بازارهای مالی باعث شد فعالیت خود را در دنیای ارز دیجیتال شروع کنم. در همین راستا، با دقت به جزئیات و توجه به نیازهای هدفمند مخاطبان، سعی در ارائه اطلاعات مفید، متنوع و تخصصی در این زمینه دارم. نوشتن را به عنوان یک ابزار برای انتقال افکار و ایده‌‌ها انتخاب کرده‌ام و در تلاش برای ایجاد محتوایی آموزنده و اثرگذار برای مخاطبان هستم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا