مجموعه پادکست‌های کریپتوکست

اپیزود چهل و یکم کریپتوکست – مهم‌ترین رویدادهای کریپتویی در هفت روز گذشته

مسترکارت کارت مسافرتی

خلاصه موضوع چهل و یکمین پادکست خبری ارز دیجیتال

در اپیزود چهل و یکم کریپتوکست از صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس به بررسی جنجالی‌ترین اتفاقات هفته گذشته در دنیای کریپتو می‌پردازیم.

در هفته گذشته کمیسین بورس و اوراق بهادار آمریکا بالاخره به ای تی افهای بیتکوین چراغ سبز نشون داد و تمام درخواست‌های راه‌اندازی etf اسپات بیتکوین توسط sec شب گذشته تایید شد و طی این اتفاق قیمت بیتکوین به ۴۷۶۹۵ دلار رسید. بعد از تایید درخواست های ای تی اف بیتکوین توسط کمپانی‌های مختلف، حالا این کمپانی‌ها بر سر مقدار کاهش کارمزد معاملات با یک دیگر رقابت می‌کنند.

پلتفرم cryptorank اخیرا طی گزارش جدیدی، شبکه‌هایی را که بیشترین تعداد تراکنش را در سال ۲۰۲۳ داشتند لیست کرده است. بایننس یک قدم دیگر به حذف استیبل کوین BUSD نزدیک می‌شود. بلاکچین سولانا با ۷.۳ میلیارد دلار تراکنش در اول این لیست قرار گرفته و بعد از آن شبکه ترون با ۲.۳ میلیارد دلار تراکنش در جایگاه دوم جای می‌گیرد.

بایننس یک قدم دیگه به حذف استیبل کوین BUSD نزدیک شد.

صرافی بایننس و ناشر استیبل کوین busd یعنی کمپانی paxos حدودا ۵ ماه پیش اعلام کردند که بر اساس دستور العمل‌های اداره خدمات مالی نیویورک، مینت و پشتیبانی از این استیبل کوین در سال ۲۰۲۴ ادامه پیدا نمی‌کند، این حرکت نشان‌دهنده نزدیک شدن بایننس به حذف استیبل کوین BUSD است.

اگر دوست دارید از مهم‌ترین اخبار دنیای ارز دیجیتال در سریع‌ترین زمان مطلع شوید صفحه صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس را در اینستاگرام دنبال کنید و عضو کانال تلگرامی ما بشوید. امیدواریم از موضوعاتی که در این اپیزود در مورد آن‌ها صحبت کردیم، استفاده کرده باشید.

الناز جلالی

من، الناز جلالی، فارغ‌التحصیل رشته کامپیوتر هستم و بیش از سه سال است که به عنوان تولیدکننده محتوا در فضای رمزارز کشور فعالیت میکنم. به حوزه تکنولوژی و فناوری علاقه‌ زیادی دارم و آشنایی با بازارهای مالی باعث شد فعالیت خود را در دنیای ارز دیجیتال شروع کنم. در همین راستا، با دقت به جزئیات و توجه به نیازهای هدفمند مخاطبان، سعی در ارائه اطلاعات مفید، متنوع و تخصصی در این زمینه دارم. نوشتن را به عنوان یک ابزار برای انتقال افکار و ایده‌‌ها انتخاب کرده‌ام و در تلاش برای ایجاد محتوایی آموزنده و اثرگذار برای مخاطبان هستم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا