مجموعه پادکست‌های کریپتوکست

اپیزود چهلم کریپتوکست – مهم‌ترین رویدادهای کریپتویی در هفت روز گذشته

مسترکارت کارت مسافرتی

خلاصه موضوع چهلمین پادکست خبری ارز دیجیتال

در اپیزود چهلم از کریپتوکست صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس به بررسی اخبار و رویدادهای مهم می‌پردازیم. با گوش دادن به اخبار کلی می‌توانید دید بهتری نسبت به بازار داشته باشید و سرمایه‌گذاری بهتری انجام دهید.

در روز سه‌شنبه، قیمت بیتکوین به محدودهٔ ۴۵,۸۰۰ دلار افزایش یافت و کندل ماه دسامبر، با رنگ سبز، به عنوان چهارمین کندل صعودی ماهانه در چارچوب نمودار بیتکوین به پایان رسید. این افزایش قیمتی باعث افزایش مارکت کپ بیتکوین به بیشتر از کمپانی تسلا شد و این رمزارز به جایگاه دهمین دارایی برتر در جهان رسید!

با این حال، این جهش قیمتی بسیار پایدار نبود و بیتکوین روز گذشته با باز کردن بازار جهانی، یک کاهش قابل توجه تا سطح حمایتی ۴۰,۰۰۰ دلار داشت. این کاهش قیمت منجر به لیکویدیت شدن تقریبا ۴۸۵ میلیون دلار موقعیت معاملاتی شد.

یکی از تحلیل‌گران مطرح بازار به نام مستعار Plan B که حتما نام آن را شنیده‌اید، در توئیتر اعلام کرده که اطمینان دارد بیتکوین امسال سقف قیمتی جدیدی را در محدوده ۱۰۰,۰۰۰ دلار تجربه خواهد کرد.

دیگر اخباری که در این هفته به گوش رسید می‌توان موارد زیر را ذکر کرد:

سه روز قبل از به پایان رسیدن سال ۲۰۲۳، مایکرواستراتژی باز هم بیتکوین خرید. شش میلیون دلار اتریوم برای همیشه از گردش خارج شد. حداکثر عرضه رمزارز cake 40 درصد کاهش پیدا کرد. هم‌چنین هند وبسایت ۹ صرافی ارز دیجیتال را مسدود کرد.

اپیزود این هفته را در همین جا به پایان می‌رسانیم، امیدواریم از مطالبی که در این اپیزود در مورد آن‌ها صحبت کردیم استفاده کرده باشید.

الناز جلالی

من، الناز جلالی، فارغ‌التحصیل رشته کامپیوتر هستم و بیش از سه سال است که به عنوان تولیدکننده محتوا در فضای رمزارز کشور فعالیت میکنم. به حوزه تکنولوژی و فناوری علاقه‌ زیادی دارم و آشنایی با بازارهای مالی باعث شد فعالیت خود را در دنیای ارز دیجیتال شروع کنم. در همین راستا، با دقت به جزئیات و توجه به نیازهای هدفمند مخاطبان، سعی در ارائه اطلاعات مفید، متنوع و تخصصی در این زمینه دارم. نوشتن را به عنوان یک ابزار برای انتقال افکار و ایده‌‌ها انتخاب کرده‌ام و در تلاش برای ایجاد محتوایی آموزنده و اثرگذار برای مخاطبان هستم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا