مجموعه پادکست‌های کریپتوکست

اپیزود چهارم کریپتوکست – مهم‌ترین رویدادهای کریپتویی در هفت روز گذشته

خلاصه موضوع چهارمین پادکست خبری ارز دیجیتال

در چهارمین اپیزود از کریپتوکست صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس به خلاصه اخباری که در حوزه کریپتو اتفاق افتاده است، می‌پردازیم.

  • هاوینگ لایت کوین با موفقیت انجام شد.

چهارشنبه گذشته ۱۱ مرداد سومین هاوینگ لایت کوین با موفقیت انجام شد و پاداش استخراج این رمزارز از ۱۲.۵ واحد به ۶.۲۵ واحد رسید. لایت کوین ۷ ماه قبل از هاوینگ وارد یک روند صعودی شد و توانست ۱۸۰ درصد رشد کند. بعد از هاوینگ، هش ریت لایت کوین سقف تاریخی جدیدی را ثبت کرد.

  • پی‌پال از استیبل کوین رسمی خود با نماد PYUSD رونمایی کرد.

این استیل کوین به زودی روی شبکه اتریوم در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. بنیان‌گذار صرافی بایننس هم نسبت به این موضوع واکنش جالبی نشان داد و گفت همه به صنعت کریپتو خواهند پیوست.

  • پلتفرم x یا همان توییتر سابق قرار نیست هیچ ارز دیجیتالی راه‌اندازی کند.

ایلان ماسک که با تغییر لوگوی توییتر، فضای بازار را هیجانی کرده، اعلام کرد که این اپلیکیشن هیج قصدی برای راه‌اندازی رمزارز اختصاصی ندارد و به کاربران هشدار داد که هر پروژه یا توکنی که از نام این پلتفرم استفاده کند کاملا غیر رسمی است.

با این خبر هیجان بازار دوج کوین هم فروکش کرد. چرا که افراد زیادی معتقد بودند ایلان ماسک دوج کوین را به عنوان رمزارز رسمی توییتر معرفی خواهد کرد. 

  • بیت‌کوین به تریدینگ رنج خود ادامه می‌دهد.

شاخص CPI پنج شنبه همین هفته ساعت ۴ بعد از ظهر اعلام می‌شود. کاهش یا افزایش این شاخص نقش یک کاتالیزور برای ایجاد نوسان در بازار و خروج بیت کوین از این بن‌بست تریدینگ رنج را داشته باشد.

به این علت که شاخص CPI منعکس کننده وضعیت تورم در اقتصاد امریکا است و می‌تواند روی تصمیم‌های فدرال رزرو برای تغییر نرخ بهره تاثیر بگذارد.

خلاصه اخبار کریپتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا