مجموعه پادکست‌های کریپتوکست

اپیزود سی و ششم کریپتوکست – مهم‌ترین رویدادهای کریپتویی در هفت روز گذشته

خلاصه موضوع سی و ششمین پادکست خبری ارز دیجیتال

در اپیزود سی و ششم از کریپتوکست صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس به بررسی اخبار و رویدادهای مهم می‌پردازیم. با گوش دادن به اخبار کلی می‌توانید دید بهتری نسبت به بازار داشته باشید و سرمایه‌گذاری بهتری انجام دهید.

در حال سپری کردن سومین هفته از اخرین ماه میلادی هستیم و همین موضوع باعث شده بازارهای مالی نقدینگی چندانی نداشته باشند و در یک روند تریدینگ رنج قرار بگیرند. بیتکوین هم از این قاعده مستثنی نبود و هفته گذشته در محدوده ۴۰ تا ۴۴ هزار دلار سپری کرد. ای تی اف‌های بیت‌کوین هنوز هم خبرسازترین اتفاقات بازار کریپتو هستند، به گفته مدیر عامل گری اسکیل در اخرین مصاحبه‌ای که با CNBC داشت اعلام کرد تصویب یک ای تی اف اسپات بیتکوین می‌تواند حدود ۳۰ تریلیون دلار سرمایه را در معرض بیت کوین قرار دهد.

خبرهای دیگری مانند فروخته شدن تلفن‌های هوشمند سولانا ۵ برابر گران‌تر از آیفون و انتشار اوراق قرضه با پشتوانه بیتکوین توسط السالوادور، همکاری کمپانی تتر با اف بی آی (FBI) آمریکا و باج‌گیری سازمان‌های رگولاتور از صرافی کوکوین را در این اپیزود پوشش دادیم.

صحبت‌هایی نیز در مورد خروج ژائو از بایننس و اتفاقات یک ساله اخیر آن داشتیم، هم‌چنین خبرهایی در مورد اضافه شدن ریال دیجیتال به اپلیکیشن باران بانک کشاورزی به گوش می‌رسد.

اپیزود این هفته را در همین جا به پایان می‌رسانیم، امیدواریم از مطالبی که در این اپیزود در مورد آن‌ها صحبت کردیم استفاده کرده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا