مجموعه پادکست‌های کریپتوکست

اپیزود سی‌ام کریپتوکست – مهم‌ترین رویدادهای کریپتویی در هفت روز گذشته

خلاصه موضوع سی‌امین پادکست خبری ارز دیجیتال

در سی‌امین اپیزود از کریپتوکست صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس به مهم‌ترین رویدادهای کریپتویی در هفت روز گذشته می‌پردازیم.

از جمله خبرهایی که در ایم اپیزود پوشش داده شده است می‌توان به پرونده صرافی بایننس در وزارت دادگستری آمریکا با استعفای ژائو و پرداخت جریمه، شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار امریکا از صرافی کراکن به دلیل  نقض قوانین اوراق بهادار اشاره کرد.

یکی دیگر از اخبار مهم تبدیل شدن تتر به یک بازیگر کلیدی در صنعت استخراج بیتکوین است که به صورت مفصل در مورد آن صحبت می‌کنیم. بعد از ای تی اف‌های بیتکوین، خبرهایی در مورد ای تی اف‌های اتریوم به گوش می‌رسد که آن را مورد بررسی قرار دادیم.

توکن‌سوزی یک مکانیسم مهم برای کنترل عرضه‌ی یک دارایی است، ۴۳۷۸ واحد اتریوم به ارزش تقریبی ۹ میلیون دلار سوزانده شد، جزئیات این خبر را می‌توانید در این اپیزود گوش کنید.

در آخر هم باید بگوییم که کمپین برگشت نقدی در صرافی او ام پی فینکس به درخواست شما تا ۱۵ آذر تمدید شد. در این کمپین می‌توانید با واریز رمزارز، معامله و یا هر دو، روزانه بین پنج هزار تومان تا ۱۰۵ میلیون تومان، کش بک دریافت کنید.

امیدوارم از مطالبی که در این قسمت در مورد آن‌ها صحبت کردیم، حسابی لذت برده باشید، اگر در مورد روند محتوایی پادکست‌ها نظری دارید حتما آن را در قسمت کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

الناز جلالی

من، الناز جلالی، فارغ‌التحصیل رشته کامپیوتر هستم و بیش از سه سال است که به عنوان تولیدکننده محتوا در فضای رمزارز کشور فعالیت میکنم. به حوزه تکنولوژی و فناوری علاقه‌ زیادی دارم و آشنایی با بازارهای مالی باعث شد فعالیت خود را در دنیای ارز دیجیتال شروع کنم. در همین راستا، با دقت به جزئیات و توجه به نیازهای هدفمند مخاطبان، سعی در ارائه اطلاعات مفید، متنوع و تخصصی در این زمینه دارم. نوشتن را به عنوان یک ابزار برای انتقال افکار و ایده‌‌ها انتخاب کرده‌ام و در تلاش برای ایجاد محتوایی آموزنده و اثرگذار برای مخاطبان هستم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا