مجموعه پادکست‌های کریپتوکست

اپیزود سوم کریپتوکست – مروری بر مهم‌ترین رویدادهای کریپتویی در هفته‌ای که گذشت

خلاصه موضوع سومین پادکست خبری ارز دیجیتال

در این خلاصه از اپیزود سوم کریپتوکست صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس به مهم‌ترین رویدادهای کریپتویی در هفته گذشته می‌پردازیم.

  1. تریدینگ رنج در نمودار بیت‌کوین همچنان ادامه دارد.

فدرال رزرو چهارشنبه گذشته نرخ بهره را ۰.۲۵ درصد افزایش داده و به ۵.۵ درصد رساند. این خبر از دو روز قبل‌تر در بازار پیشخور شده بود و قیمت بیتکوین را به زیر حمایت ۲۹۵۰۰ دلار رساند و آن را به یک مقاومت تبدیل کرد.

  • وجود یک باگ برنامه نویسی در پلتفرم کرودائو باعث کاهش ۳۴ درصدی قیمت CRV شد.

این باگ سیستمی باعث دزدیده شدن ۴۷ میلیون دلار از استخرهای این پلتفرم شد. کارشناس‌ها پیش‌بینی کردند که تا زمان حل این مشکل، پلتفرم کرودائو میتواند در معرض هک ۱۰۰ میلیون دلاری قرار بگیرد.

  • ورلدکوین از شبکه پالیگان به آپتیمیزم منتقل شد.

ورلد کوین یکی از جدیدترین پروژه‌هایی است که توسط سازنده چت جی پی تی ساخته شد. آپتیمیزم هم یکی از پروژه‌های قدرتمند لایه ۲ اتریوم محسوب می‌شود. انتقال ورلد کوین از پالیگان به اپتیمیزم رشد ۲۰ درصدی رمزارز OP را به همراه داشت.

علی رغم محبوبیت بالایی که ورلد کوین طی این مدت به دست اورد، ویتالیک بوترین بنیانگذار اتریوم با انتشار یک مقاله طولانی اعلام کرد پروتکل ورلد کوین ارزش بالایی دارد اما حل مشکلات اساسی آن سال‌ها زمان می‌برد.

  • نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا به استقبال بازار کریپتو رفتنند.

‌رابرت کندی جونیور بعد از کنفرانس «بیت کوین ۲۰۲۳» برای هرکدوم از ۷ فرزند خود، ۲ بیت کوین خرید و با این کار از بازار رمزارزها حمایت کرد. از طرف دیگر ران دِسِنتیس، نامزد جمهوری خواه امریکا اعلام کرد اگر در این رقابت پیروز شود، قانون گذاری ارزهای دیجیتال را شروع خواهد کرد.

  • داستان ریپل و SEC همچنان ادامه دارد.

مدیر حقوقی ریپل اعلام کرد اگر SEC بخواهد رای دادگاه را به سمت تجدیدنظر ببرد، این نتیجه دوباره به نفع ریپل رقم می‌خورد. از طرف دیگر ریپل با بانک مرکزی عربستان قرارداد همکاری امضا کرده و در روند تسویه فوری پرداخت‌های بین المللی به عربستان کمک می‌کند.

  • SEC از صرافی کوین بیس درخواست تمام معاملات رمزارزی به جز بیتکوین را دارد.

کوین بیس به جز بیتکوین از ۲۵۰ توکن دیگر پشتیبانی می‌کند. SEC همچنان تاکید دارد که به جز بیتکوین، بقیه رمزارزها اوراق بهادار هستند.

الناز جلالی

من، الناز جلالی، فارغ‌التحصیل رشته کامپیوتر هستم و بیش از سه سال است که به عنوان تولیدکننده محتوا در فضای رمزارز کشور فعالیت میکنم. به حوزه تکنولوژی و فناوری علاقه‌ زیادی دارم و آشنایی با بازارهای مالی باعث شد فعالیت خود را در دنیای ارز دیجیتال شروع کنم. در همین راستا، با دقت به جزئیات و توجه به نیازهای هدفمند مخاطبان، سعی در ارائه اطلاعات مفید، متنوع و تخصصی در این زمینه دارم. نوشتن را به عنوان یک ابزار برای انتقال افکار و ایده‌‌ها انتخاب کرده‌ام و در تلاش برای ایجاد محتوایی آموزنده و اثرگذار برای مخاطبان هستم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا