مجموعه پادکست‌های کریپتوکست

اپیزود بیست و هشتم کریپتوکست – مهم‌ترین رویدادهای کریپتویی در هفت روز گذشته

خلاصه موضوع بیست و هشتمین پادکست خبری ارز دیجیتال

دوباره آخر هفته شد و با یک قسمت دیگر از پادکست‌های خبری او ام پی فینکس همراه شما هستیم.

در اپیزود بیست و هشتم از کریپتوکست صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس به خلاصه اخباری که در هفته گذشته اتفاق افتاده است می‌پردازیم.

اولین خبر جنجالی این هفته مربوط به قیمت بیت‌کوین است طی اصلاح قیمتی حدودا ۲۰۰ میلیون دلار سرمایه در بازار لیکویید شد. اخبار مربوط به راه‌اندازی etfهای بیتکوین باعث شده تا معامله‌گرها انتظار داشته باشند که روند صعودی بیت‌کوین تا زمان راه‌اندازی این صندوق‌های معامله‌گری ادامه داشته باشند.

در این هفته شاخص قیمت مصرف‌کننده یا همان cpi در ایالات متحده اعلام شد بعد از این لخبار در مورد ورود سرمایه‌های سازمانی به بازار کریپتو هم صحبت کردیم. رمزارزهای بیت‌کوین، اتریوم و سولانا به ترتیب بیشترین سهم را در جذب این سرمایه‌ داشتند.

یک خبر جعلی در عرض یک ساعت قیمت ریپل را ۱۵ درصد افزایش داد. صرافی کریپتو دات کام مجوز ارائه خدمات در شهر دبی رو دریافت کرد. رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از نگاه بانک مرکزی به ارزهای دیجیتال انتقاد کرد.

امیدواریم موضوعاتی که در این اپیزود در مورد آن‌ها صحبت کردیم، برای شما مفید باشد. هر سوال یا پیشنهادی در مورد روند محتوایی پادکست‌ها دارید حتما از طریق کامنتها با ما به اشتراک بگذارید.

موفق و پرسود باشید

الناز جلالی

من، الناز جلالی، فارغ‌التحصیل رشته کامپیوتر هستم و بیش از سه سال است که به عنوان تولیدکننده محتوا در فضای رمزارز کشور فعالیت میکنم. به حوزه تکنولوژی و فناوری علاقه‌ زیادی دارم و آشنایی با بازارهای مالی باعث شد فعالیت خود را در دنیای ارز دیجیتال شروع کنم. در همین راستا، با دقت به جزئیات و توجه به نیازهای هدفمند مخاطبان، سعی در ارائه اطلاعات مفید، متنوع و تخصصی در این زمینه دارم. نوشتن را به عنوان یک ابزار برای انتقال افکار و ایده‌‌ها انتخاب کرده‌ام و در تلاش برای ایجاد محتوایی آموزنده و اثرگذار برای مخاطبان هستم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا