مجموعه پادکست‌های کریپتوکست

اپیزود بیست و ششم کریپتوکست – مهم‌ترین رویدادهای کریپتویی در هفت روز گذشته

خلاصه موضوع بیست و ششمین پادکست خبری ارز دیجیتال

در اپیزود ۲۶ از کریپتوکست صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس به مرور جنجالی‌ترین اخبار هفته گذشته‌ی بازار کریپتو را مرور می‌کنیم.

ماجراهای ادامه‌دار ای تی اف‌های اسپات بیت‌کوین که طی چند هفته اخیر اتفاقات خوبی برای بازار رقم زدند و به نظر ادامه‌دار خواهند بود، اصرار شرکت بیت‌وایز (Bitwise) یکی از بزرگترین شرکت‌های سرمایه‌گذاری در زمینه ارزهای دیجیتال سر درخواست ای تی اف اسپات بیتکوین، تحلیل شاخص‌های مهم بازار مانند بررسی نمودار بیت‌کوین و اتریوم، خرید دوباره‌ی بیت‌کوین توسط مایکرواستراتژی یکی از بزرگترین کمپانی‌های هولد بیتکوین را می‌توانید در این اپیزود گوش دهید.

در این قسمت در مورد خبرهای دیگری مانند خدمات کریپتویی پنجمین بانک بزرگ سوئیس به کاربران از طریق همکاری با بانک ارز دیجیتال SEBA، احضاریه کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا این بار برای پی پال صحبت کردیم.

رونمایی از چت بات Grok توسط ایلان ماسک، راه اندازی یک اپلیکیشن چت به نام Binance Messenger در اپل استور توسط صرافی بایننس، هک کیف پول مونرو و نسخه جعلی کیف پول لجر و خسارت وارد شده به کاربران دیگر موضوعاتی هستند که در این اپیزود از کریپتوکست به آن‌ها پرداختیم.

هر سوال یا پیشنهادی در مورد سیر محتوایی پادکست‌ها داشتید حتما در قسمت کامنت با ما به اشتراک بگذارید. امیدواریم هفته پر سودی را سپری کرده باشید.

الناز جلالی

من، الناز جلالی، فارغ‌التحصیل رشته کامپیوتر هستم و بیش از سه سال است که به عنوان تولیدکننده محتوا در فضای رمزارز کشور فعالیت میکنم. به حوزه تکنولوژی و فناوری علاقه‌ زیادی دارم و آشنایی با بازارهای مالی باعث شد فعالیت خود را در دنیای ارز دیجیتال شروع کنم. در همین راستا، با دقت به جزئیات و توجه به نیازهای هدفمند مخاطبان، سعی در ارائه اطلاعات مفید، متنوع و تخصصی در این زمینه دارم. نوشتن را به عنوان یک ابزار برای انتقال افکار و ایده‌‌ها انتخاب کرده‌ام و در تلاش برای ایجاد محتوایی آموزنده و اثرگذار برای مخاطبان هستم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا