مجموعه پادکست‌های کریپتوکست

اپیزود بیست و یکم کریپتوکست – مهم‌ترین رویدادهای کریپتویی در هفت روز گذشته

خلاصه موضوع بیست و یکمین پادکست خبری ارز دیجیتال

در اپیزود نوزدهم از کریپتوکست صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس به بررسی خلاصه اخباری که در هفته گذشته وجود داشت، می‌پردازیم.

اولین خبری که در مورد آن صحبت کردیم، پامپ ۱۰ درصدی بیت کوین تا سطح سی هزار دلار در روز دوشنبه ۲۴ مهر بود. بعد از آن در مورد جنگ بین اسرائیل و فلسطین که همچنان ادامه دارد و هر ساعت اخبار جدید از این درگیری‌های ژئوپلیتیکی به گوش می‌خورد صحبت کردیم. به بررسی نقش کیف پول‌های ارز دیجیتال در تامین مالی جنگ‌ها پرداختیم. خبرهایی هم در مورد پذیرش شرکت فِراری در مورد پرداخت فروش محصولات از طریق رمزارز، توکن‌سوزی رمزارز BNB و بایننس‌کوین در هفته گذشته اتفاق افتاد.

ما در این اپیزود حواشی ETFهای بیتکوین که تب و تاب جدیدی در بازار به وجود آورده، بازگشت متامسک به اپ استور (APP STORE)، خرید ۵ میلیارد دلاری بیتکوین توسط دولت فدرال آمریکا را تحت پوشش قرار دادیم. در آخر پادکست هم در مورد هاوینگ بیت‌کوین در اوایل ۲۰۲۴ و کاهش هش ریت بیت‌کوین صحبت کردیم.

امیدوارم از موضوعاتی که در این قسمت در مورد آن‌ها صحبت کردیم، به اندازه کافی لذت برده باشید. هر نظر یا سوالی در مورد محتوای این اپیزود دارید، حتما در قسمت کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا