مجموعه پادکست‌های کریپتوکست

اپیزود نوزدهم کریپتوکست – مهم‌ترین رویدادهای کریپتویی در هفت روز گذشته

خلاصه موضوع نوزدهمین پادکست خبری ارز دیجیتال

در اپیزود نوزدهم از کریپتوکست صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس به بررسی خلاصه اخباری که در هفته گذشته وجود داشت، می‌پردازیم.

در اولین بخش از پادکست نوزدهم به معرفی جدیدترین رمزارزهای اضافه شده در او ام پی فینکس پرداختیم و از همین حالا شما می‌توانید آن‌ها را بر پایه تومن و تتر معامله کنید. در این پادکست درباره شیرین‌ترین اتفاق اقتصاد دنیا یعنی جایزه نوبل اقتصاد هم صحبت کردیم که جایزه آن بعد ۵۰ سال به یک خانم رسید.

موضوع بعدی که کل جهان و بازارهای مالی رو تحت تاثیر قرار داده درگیری‌های حماس و اسرائیل است. در این بخش بحث‌هایی در مورد سرمایه‌گذاری امن روی طلا و نفت و دوری از سرمایه‌گذاری‌های پر ریسک در شرایط جنگی داشتیم.

بعد از اتفاقات جنگی به بررسی برخی از قابلیت‌های تریدینگ ویو پرداختیم و صحبت‌هایی در مورد شکار نهنگ‌ها داشتیم.

در این پادکست به خبرهای جنجالی مثل ممنوعیت اینستاگرام مبنی بر انتشار محتوای مربوط به بیت کوین، حمایت نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا از ارزهای دیجیتال، منتشر شدن هویت خالق بیت کوین ساتوشی ناکاموتو در سال ۲۰۲۴، پرداختیم. در بین اخبار همیشه خبرهایی از دعوا و شکایت به گوش می‌رسد، خبر شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا از ایلان ماسک را نیز می‌توانید در این اپیزود گوش کنید. ما در پادکست این هفته خبرهای داخلی مانند تعیین تعرفه انرژی از سمت وزارت نیرو و افزایش سرعت قانون‌گذاری در زمینه ارزهای دیجیتال در ایران را نیز پوشش دادیم.

امیدوارم مطالبی که در این اپیزود در مورد آن‌ها صحبت کردیم برای شما مفید باشد، اگر نظری در مورد پادکست‌ها دارید می‌توانید از طریق کامنت آن را با ما در میان بگذارید. امیدواریم هفته موفق و پر سودی را در بازار پشت سر گذاشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا