مجموعه پادکست‌های کریپتوکست

اپیزود پانزدهم کریپتوکست – مروری بر مهم‌ترین اخبار دنیای ارزهای دیجیتال

خلاصه موضوع پانزدهمین پادکست خبری ارز دیجیتال

در اپیزود پانزدهم از کریپتوکست مروری بر خلاصه اخبار هفته گذشته می‌پردازیم.

  • بانک مرکزی آمریکا، افزایش نرخ بهره را متوقف کرد.

فدرال رزرو مطابق با انتظارات سرمایه‌گذارها پیش رفت نرخ بهره را بدون تغییر و در محدوده ۵.۵ الی ۵.۲۵ درصد باقی نگه داشت. در حال حاضر نرخ بهره فدرال رزرو در بالاترین حد نسبت به ۲۲ سال گذشته قرار دارد.

  • مایکرواستراتژی وارد بازی شد و ۱۵۰ میلیون دلار، بیت‌کوین خرید.

مایکل سیلور، مدیر اجرایی این کمپانی در توییتر خودش اعلام کرد مایکرواستراتژی تعداد ۵۴۴۵ بیت‌کوین به ارزش تقریبا ۱۴۷ میلیون دلار و میانگین قیمت ۲۷۰۵۳ دلار  به لیست دارایی‌های خود اضافه کرده و در حال حاضر مالک ۱۵۸,۲۴۵ بیتکوین است.

  • صرافی کوین بیس به اندازه ساتوشی ناکاموتو، بیت‌کوین نگهداری می‌کند.

بر اساس یکی از گزارش‌های اخیر کوینتلگراف، کوین بیس یک میلیون واحد بیت کوین در کیف پول‌های خود نگهداری می‌کند که ۵ درصد از کل عرضه در گردش این رمزارز را تشکیل می‌دهد و تقریبا برابر با مقدار بیت‌کوین ساتوشی ناکاموتو است.

  • داستان صندوق‌های معامله‌گری هنوز ادامه دارد.

طبق آخرین گزارشهای beincrypto، گری اسکیل این بار برای ایجاد صندوق معاملات فیوچرز اتریوم به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا درخواست خود را ارسال کرده است.

  • کارمزد شبکه اتریوم به پایین‌ترین سطح خود در سال ۲۰۲۳ رسید.

بر اساس اطلاعات پلتفرم سنتیمنت کارمزد شبکه برای بلاکچین اتریوم به ۱.۱۵ دلار در هر تراکنش رسید. انتقال بر بستر اتریوم یکی از کارهاییه که اغلب افراد تمایلی به انجام آن ندارند زیرا کارمزد این شبکه نسبت به سایر شبکه‌ها بیشتر است.

  • توسعه دهنده شیباریوم می‌گوید رشد واقعی تازه شروع شده است.

شیباریوم به عنوان بلاکچین لایه دوم شیبا اینو فعالیت می‌کند. یکی از اعضا تیم توسعه‌دهنده شیباریوم اعلام کرده که صعود این پروژه تازه آغاز شده زیرا سرمایه‌گذارهای جدی‌تری وارند بازار می‌شوند.

  • استیبل‌کوین پی‌پال وارد BYBIT شد.

غول بزرگ پرداخت در دنیا یعنی پی‌پال وارد صنعت کریپتو شد و استیبل‌کوین اختصاصی خود را با نماد PYUSD به بازار عرضه کرد.

  • مدیر عامل ایکس اضافه شدن قابلیت پرداخت به این پلتفرم را تایید کرد.

لیندا یاکارینو، مدیر عامل ایکس، ویدئوی کوتاهی از تغییرات آینده این پلتفرم منتشر کرد. یکی از این تغییرات اضافه شدن قابلیت پرداخت است که به کاربرهای توییتر اجازه می‌دهد تا تراکنش‌های مالی‌ خود را به طور مستقیم روی این پلتفرم انجام بدهند.

  • همبستگی بیت کوین با شاخص دلار آمریکا تقریبا به صفر رسید.

در حال حاضر تقریبا هیچ همبستگی بین قیمت بیتکوین با هیچ کدام از شاخص‌های اصلی بازار وجود ندارد به این معنی که تغییرات قیمت بیت کوین و تغییر شاخص دلار با یک‌دیگر مرتبط نیستند.

خلاصه اخبار ارزهای دیجیتال

الناز جلالی

من، الناز جلالی، فارغ‌التحصیل رشته کامپیوتر هستم و بیش از سه سال است که به عنوان تولیدکننده محتوا در فضای رمزارز کشور فعالیت میکنم. به حوزه تکنولوژی و فناوری علاقه‌ زیادی دارم و آشنایی با بازارهای مالی باعث شد فعالیت خود را در دنیای ارز دیجیتال شروع کنم. در همین راستا، با دقت به جزئیات و توجه به نیازهای هدفمند مخاطبان، سعی در ارائه اطلاعات مفید، متنوع و تخصصی در این زمینه دارم. نوشتن را به عنوان یک ابزار برای انتقال افکار و ایده‌‌ها انتخاب کرده‌ام و در تلاش برای ایجاد محتوایی آموزنده و اثرگذار برای مخاطبان هستم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا