مجموعه پادکست‌های کریپتوکست

اپیزود سیزدهم کریپتوکست – مروری بر مهم‌ترین رویدادهای کریپتویی در هفته‌ای که گذشت

خلاصه موضوع سیزدهمین پادکست خبری ارز دیجیتال

در این خلاصه از اپیزود سیزدهم کریپتوکست صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس به مهم‌ترین رویدادهای کریپتویی در هفته گذشته می‌پردازیم.

  • صرافی کوینکس هک شد و این جنجالی‌ترین اتفاق بازار در این هفته بود.

دوزادهم سپتامبر یعنی ۲۱ شهریور، خبر هک شدن صرافی کوینکس که یکی از صرافی‌‌های محبوب کاربران ایرانی بود، منتشر شد. در همان ساعات ابتدایی حدودا ۲۸ میلیون دلار دارایی رمزارزی از کیف پول‌های اتریوم، پالیگان و ترون در این صرافی تخلیه شد. 

  • صرافی ورشکسته FTX از دادگاه مجوزهای لازم برای فروش دارایی کریپتویی خود را دریافت کرد.

اف تی ایکس می‌تواند در هر هفته بین ۱۰۰ الی ۲۰۰ میلیون دلار از دارایی‌های خود را بفروشد. سولانا، بیتکوین و اتریوم به ترتیب بیشترین سهم را در لیست دارایی کریپتویی اف تی ایکس دارند.

  • خبرهای مربوط به etfها یا همان صندوق‌های قابل معامله ارز دیجیتال

کمپانی فرانکلین تِمپلِتون یک شرکت سرمایه‌گذاری آمریکایی است که با ۱.۵ تریلیون دلار دارایی، درخواست خود برای دریافت مجوز ای تی اف اسپات بیتکوین به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا ارائه کرده است.

  • تلگرام، شبکه TON را به عنوان بلاکچین اختصاصی خود برای زیرساخت وب۳ انتخاب کرد.

این شبکه قرار است در رابط کاربری اپلیکیشن تلگرام ادغام شود. تیم توسعه دهنده این پلتفرم اعلام کرده کیف پول وب۳ که محصول شبکه TON هست از طریق تنظیمات خود تلگرام در دسترس تمام کاربرهای این پیام رسان قرار خواهد گرفت.

  • استیبل‌کوین‌های USDC و DAI بیشتر از بقیه استیبل کوین‌ها دی پِگ شدند.

ارزش استیبل کوین‌های با پشتوانه دلار باید با دلار آمریکا برابری کند. اگر اتفاقی در بازار آن استیبل کوین بیفتد یا یک ناهماهنگی در عرضه و تقاضا وجود داشته باشد، قیمت ممکن است تغییر کند و از یک دلار بیشتر یا کمتر باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا