مجموعه پادکست‌های کریپتوکست

اپیزود دوازدهم کریپتوکست – روش‌های معامله‌گری از زبان گرگ وال استریت

معامله‌گری به روش گرگ وال استریت

در اپیزود دوازدهم کریپتوکست از وبلاگ صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس به سراغ بلفورت که به گرگ وال استریت شهرت دارد می‌رویم و در مورد بیت‌کوین و نحوه معامله گری در دنیای ارز دیجیتال صحبت خواهیم کرد.

جردن بلفورت معتقد است بیت‌کوین به واسطه تعداد محدوده و عرضه باثبات یک دارایی ارزشمند شناخته می‌شود که در آینده رشد خوبی خواهد داشت. علاوه بر بیتکوین، بلفورت در بعضی آلت‌کوین‌ها و پروژه‌های ان اف تی سرمایه گذاری کرده و بر این باور است بازار ارز دیجیتال پتانسیل‌ خوبی برای پول دراوردن است، اما به شرطی که دو تا نکته را همیشه رعایت کنید:

تیم توسعه دهنده: بلفورت می‌گوید تیم توسعه‌دهنده یک پروژه رمزارزی معتبر باید از افراد صاحب نام و با سابقه درخشان در حوزه تکنولوژی تشکیل شده باشد. زیرا یک تیم خوب می‌تواند هر هدفی را برای پروژه محقق کند یا حتی آن را در طول مسیر، تکامل دهد. در نتیجه تیم توسعه‌دهنده پروژه از هدف پروژه مهم‌تر است.

شناسایی ارز یا سهام ترند در بازار: بلفورت می‌گوید سعی در پیدا کردن رمزارزها و پروژه‌های جدید در اولین روزهای ورودشان به بازار داشته باشید. یک سهام یا ارز دیجیتال زمانی که به تازگی وارد بازار شده، به احتمال زیاد هایپ و افزایش قیمت‌های قابل توجهی را تجربه می‌کند.

هر چند که ممکن است این افزایش قیمت تداوم نداشته باشد و پروژه سقوط کند اما چیزی که برای یک تریدر مهم است باید در هایپ قیمتی، سوار موج شود و نوسانگیری خود را انجام دهد. بلفورت می‌گوید این روش نوسانگیری یک تکنیک کم ریسک و به مراتب پرسودتر نسبت به بقیه استراتژی‌ها است می‌توان در بازارهای مالی مختلف از آن سود کسب کرد.

روش های معامله گری از زبان گرگ وال استریت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا