اخبار او ام پی فینکسمعرفی ارزهای دیجیتال

ارز دیجیتال کاو در او ام پی فینکس لیست شد

ارز دیجیتال کاو یا هانتِرز دریم (A Hunters Dream / CAW) یک شبکه پرداخت مالی به‌صورت غیرمتمرکز است که ساختار سیستم‌های پرداخت سنتی در فناوری بلاک چین را بازسازی می‌کند.

کاو با استفاده از یک سبد متشکل از استیبل‌ کوین‌ ها با پشتوانه ارزهای فیات (دلار، یورو، . . .) که با ذخیره ارز دیجیتال کاو به‌صورت الگوریتمی ثبات خود را حفظ می‌کنند، به تسهیل پرداخت‌ها در شبکه و توسعه زیرساخت‌های مالی می‌پردازد.


در حال حاضر این پروژه به‌طور رسمی دارای وب‌سایت یا صفحه در شبکه‌های اجتماعی نیست، اما علی‌رغم این موضوع کاو در روزهای آغازین کار خود در چندین صرافی متمرکز لیست شد. البته برخی شایعات نیز وجود دارند که این پروژه توسط تیم شیبا اینو (SHIB) طراحی و اجرا شده است.


میزان عرضه توکن‌های کاو در حال حاضر ۶۶۶,۶۶۶,۶۶۶,۶۶۶,۶۶۶ واحد است. قیمت ارز دیجیتال کاو با توجه به آمار کوین‌مارکت‌کپ (CoinMarketCap) هم اکنون ۰.۰۰۰۰۰۰۰۵۶۹۳ دلار است و نسبت به ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۳۰ درصد رشد داشته است. حجم معاملات این توکن نیز از روز گذشته تا کنون بیش از ۵ میلیون دلار برآورد شده و در ۱۱ بازار به‌صورت فعال در حال معامله است.


تا کنون این پروژه توسط یک قرارداد هوشمند نه‌چندان شناخته‌شده در حوزه حساب‌رسی، مورد بررسی و تایید قرار گرفته است.طبق گزارش ارائه‌شده، مشکلی در عملکرد این پروژه مشاهده نشده است و در توضیحات آن آمده که توسعه‌دهندگان این پروژه، توکن کاو را از طریق مجموعه‌ای از استیبل کوین‌ها با پشتوانه فیات و فناوری بلاک چین و الگوریتم‌ها ایجاد کرده‌اند.

استفاده از استیبل کوین‌ها به‌منظور محافظت در برابر نوسانات شدید بازار صورت گرفته است.


ارز دیجیتال کاو یک توکن مبتنی بر شبکه ERC-20 اتریوم است و در اوایل ماه ژوئن (اواسط خرداد) بین صرافی‌های متمرکز رده ۲ در جهان نظیر هیوبی (Huobi)، ام ای اکس سی (MEXC) و بی کِی اکس (BKEX) ترند شد.


به نظر می‌رسد طبق معرفی رسمی در آغاز کار، ارز دیجیتال کاو یک استیبل کوین الگوریتمی باشد که البته، تا زمانی که یک سند رسمی و معتبر برای معرفی این پروژه منتشر نشود، این مسئله قابل اثبات نیست. ماهیت اصلی هانترز دریم زمانی مشخص می‌شود که تیم ناشناس کاو در مورد جزئیات پروژه اطلاعات لازم را به عموم ارائه دهند.


در حال حاضر این رمزارز در صرافی‌های مذکور قابل خرید و فروش است و اکنون کاربران او ام پی فینکس می‌توانند در این پلتفرم به خرید کاو و سرمایه‌گذاری در یک پروژه نوظهور بپردازند.

استیبل کوین الگوریتمی چیست؟

استیبل کوین الگوریتمی رمزارزی است که در پشتوانه خود دیگر رمزارزها را دارد و ثبات قیمتی آن از طریق الگوریتم تنظیم می‌شود. استیبل کوین الگوریتمی نمودی کامل از فناوری غیرمتمرکز است.

پوریا کریم‌زاده

من پوریا کریم‌زاده هستم و بیشتر از چهار سال است که به‌طور رسمی وارد بازارهای مالی فارکس و کریپتو شدم. از کودکی عاشق هر نوع فناوری و زبان انگلیسی بودم و امروز تمرکز کاری خود را روی ارائه تحلیل فاندامنتال، اقتصاد کلان، اخبار بازار ارز دیجیتال و مقالات تخصصی در مورد بلاک چین و رمزارزها در نظر گرفته‌ام. شخصاً سرمایه‌گذاری را در بازه بلندمدت انجام می‌دهم و معتقدم که بلاک چین، بیت کوین و سایر پروژه‌های نوآورانه در صنعت کریپتو، آینده فرآیندهای مالی و نظام اقتصادی کشورها را شکل می‌‎دهند.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا