اخبار او ام پی فینکسمعرفی ارزهای دیجیتال

ارز دیجیتال BNS در او ام پی فینکس لیست شد

ارز دیجیتال BNS توکن کاربردی (Utility Token) صرافی ارز دیجیتال بیت بی ان اس (Bitbns) است. هدف این کمپانی استفاده عموم مردم از ارزهای دیجیتال در امور روزمره مانند ارزهای فیات (دلار، یورو و . . .) است.

صرافی بیت بی ان اس جدای از کاربرد عادی یک رمزارز، در نظر دارد تا ارز دیجیتال BNS را در فعالیت‌های گسترده‌تر نظیر امور بانک‌داری، پرداخت وام، سرمایه‌گذاری‌های کریپتویی و . . . به کار گیرد.


بنیان‌گذاران صرافی و ارز دیجیتال بی ان اس را یک گروه جوان، حامی و سرمایه‌گذار ارزهای دیجیتال تشکیل می‌دهند که همه آن‌ها فارغ‌التحصیلان دانشگاه IIT کشور هندوستان هستند. این گروه پیش از آغاز پروژه بی ان اس، مشغول فعالیت بر روی ارائه محصولات مشاوره مالی ویژه مصرف‌کنندگان بوده‌اند.


در اواخر سال ۲۰۱۷ بود که این گروه به فکر ایجاد یک صرافی ارز دیجیتال افتادند. صرافی بیت بی ان اس با هدف تسهیل ورود مردم عادی به دنیای کریپتو فعالیت خود را آغاز کرد و از این رو، تمرکزی جدی بر روی مواردی نظیر راحتی استفاده از پلتفرم، امنیت و پشتیبانی مشتریان قرار داده است.


بیت بی ان اس که خود را بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال در هند معرفی کرده، تا کنون بیش از ۷۰ رمزارز مختلف را لیست کرده است که در بین آن‌ها، اکثر ۲۰ ارز دیجیتال برتر بازار نیز به چشم می‌خورند.

همچنین، این پلتفرم با صرافی اوکی اکس (OKX) نیز وارد مشارکت شده است و این مشارکت را با هدف ایجاد نوآوری و جلب اعتماد جامعه کریپتویی در کشور هند و ارائه بالاترین سطح معامله ارز دیجیتال انجام داده است.


ارز دیجیتال BNS و پلتفرم بیت بی ان اس، یک روش پرداختی ویژه تحت عنوان BNSpay نیز در اختیار دارند که برگرفته از آخرین متودهای فناوری و ارائه‌دهنده باالاترین سطوح امنیتی جهت محافظت از اطلاعات کاربران، ارزهای دیجیتال، روپیه هند (INR) و کیف پول ارز دیجیتال مشتریان است.


تراکنش‌های ارز دیجیتال BNS در این صرافی به‌صورت لحظه‌ای انجام می‌شوند و الگوریتم‌های تبدیل ارز دیجیتال در این پلتفرم، طوری طراحی شده‌اند که بهترین تجربه کاربری را برای افراد رقم زنند. ارز دیجیتال بی ان اس قرار است که تحت بلاک چین‌های مختلفی (Multi-Chain) پیاده‌سازی شود که از مزایای آن می‌توان به آزادی عمل هولدرها در استفاده از آن اشاره کرد.

همچنین، پشتیبانی بلاک چین‌های مختلف از ارز دیجیتال BNS، تبدیل و خرید و فروش این رمزارز را در پلتفرم‌ها و پروتکل‌های مختلف تسهیل کرده و صرافی Bitbns نقش یک واسطه و پل ارتباطی را در این بین ایفا خواهد کرد.


از بین اهداف بسیار زیادی که ارز دیجیتال BNS دنبال می‌کند می‌توان به استفاده از آن در خریدهای روزمره، امور بانک‌داری، صدور حواله و انتقال وجه اشاره کرد. به‌طور کل، پروژه ارز BNS در نظر دارد تا راه‌های ارتباطی تجاری در مناطق مختلف را هموار سازد و به بهبود تولید و درآمد در فضای اینترنت کمک کند.

از این رو، صرافی او ام پی فینکس تصمیم به لیست کردن این پروژه جدید و نوآورانه رمزارز در بازار خود گرفته است و اکنون کاربران می‌توانند با استفاده از تومان یا تتر (USDT) در حساب کاربری خود، به خرید ارز دیجیتال BNS بپردازند.

پوریا کریم‌زاده

من پوریا کریم‌زاده هستم و بیشتر از چهار سال است که به‌طور رسمی وارد بازارهای مالی فارکس و کریپتو شدم. از کودکی عاشق هر نوع فناوری و زبان انگلیسی بودم و امروز تمرکز کاری خود را روی ارائه تحلیل فاندامنتال، اقتصاد کلان، اخبار بازار ارز دیجیتال و مقالات تخصصی در مورد بلاک چین و رمزارزها در نظر گرفته‌ام. شخصاً سرمایه‌گذاری را در بازه بلندمدت انجام می‌دهم و معتقدم که بلاک چین، بیت کوین و سایر پروژه‌های نوآورانه در صنعت کریپتو، آینده فرآیندهای مالی و نظام اقتصادی کشورها را شکل می‌‎دهند.

مطالعه بیشتر

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. خیلی عالی ممنون از نص روان و ساده و قابل درکتون
    فقط متوجه نشدم چی کمکی به آزادی عمل هولدرا میکنه این توکن؟

    1. ممنون از انرژی مثبت شما. ارز دیجیتال BNS وقتی در بلاک چین‌های دیگه پیاده‌سازی بشه، امکان خرید و فروش، معامله و انتقال اون بین کاربرها و همچنین استفاده از این رمزارز در پلتفرم‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف رو راحت می‌کنه و نیازی نیست به یک رمزارز دیگه تبدیل بشه!

  2. صرافی او ام پی فینکس هم ارز دیجیتال bns رو امکان خرید و فروشش رو داره یعنی من می تونم از طریق همین صرافی این ارز رو بخرم ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا