اخبار ارز دیجیتال

کاهش رالی صعودی بیتکوین همزمان با پیشرفت ETF اتریوم و شیبا

جشنواره تون پلاس

در این وبلاگ خبری از صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس باید بگوییم قلمرو کریپتو یک هفته جذاب دیگر را به پایان رسانده است. بیتکوین گمانه‌زنی‌هایی درباره پایان فصل صعودی ایجاد کرده، در حالی که ETF اتریوم پیشرفت می‌کند. همزمان، شیبا اینو مجموعه‌ای از تحولات را معرفی می‌کند.

چشم‌انداز رمز ارزها با تحولات چشمگیر دیگری در بازار گسترده به پایان رسید. در حالی که قیمت بیت کوین نشانه‌هایی از پایان فصل صعودی احتمالی نشان داد، ماجرای ETFهای اتریوم به جلو پیش رفت. شیبا اینو، یک کوین میم که توجه بسیاری را به خود جلب کرده، وارد تحولات جذاب رمزنگاری شد و هیجان بازار را افزایش داد.

فصل صعودی بیتکوین کاهش می‌یابد؟

قابل توجه است که نگرانی‌ها درباره پایان فصل صعودی بیتکوین به طور قابل توجهی در این هفته افزایش یافت، زیرا قیمت BTC در هفت روز گذشته به حداقل ۶۳ دلار رسید. این حرکت نزولی عمدتاً به مجموعه‌ای از عوامل نسبت داده می‌شود، از جمله خروج‌های چشمگیر در ETFهای BTC، عوامل کلان اقتصادی، و تسلیم ماینرهای BTC و بسیاری عوامل دیگر.

تحلیلگران برجسته رمز ارزها در این چرخش نزولی به تحلیل دینامیک‌های بازار نزولی BTC پرداختند و به امکان پایان فصل صعودی BTC اشاره کردند. در مقابل، انباشت BTC به طور قابل توجهی در هفته گذشته افزایش یافت، که منجر به احساسات متضاد در بازار شد. در همین حال، بانک Standard Chartered به عنوان اولین بانک شروع به معامله اسپات بیتکوین و اتریوم کرد.

پرونده های ETF اتریوم در این هفته

پرونده های ETF اتریوم در این هفته

به طور همزمان، موضوع داغ کنونی، ETF اتریوم، شاهد تحولات قابل توجهی بوده است. حوزه کریپتو این هفته شاهد اصلاحات اتریوم ETF S-1 از ۸ شرکت بود که شامل Bitwise، Fidelity، ۲۱Shares، Grayscale، Franklin، VanEck، iShares و Invesco می‌شد. در این میان، به نظر می‌رسد که Fidelity پس از عدم درج هزینه اسپانسر، فرم به‌روز شده‌ای را ثبت کرده است. صنعت گسترده رمز ارزها همچنان خوش‌بین است که به زودی معاملات ETF اتریوم احتمالا در تاریخ ۲ جولای آغاز شود.

شیبا اینو مسیر رمز ارزها را متحول می‌کند

در نهایت میم کوین شیبا اینو در این هفته شاهد تحولات امیدوارکننده بسیاری بود. گزارش شده است که SHIB به گزینه‌های تأمین مالی کارت ویزای Crypto.com اضافه شده است، که امکانات پرداخت این توکن را گسترش می‌دهد.

در همین حال، شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama)، توسعه‌دهنده ارشد شیبا اینو، برنامه‌هایی برای راه‌اندازی نسخه وب۳ بازی کارتی Shiba Eternity را برجسته کرد. این حرکت به دنبال ارائه فرصت‌های منحصربه‌فرد با توکن‌های SHIB، LEASH و BONE از اکوسیستم شیبا اینو است.

علاوه بر این، ارتش عرب شیبا یک پیشنهاد جدید برای سوزاندن توکن‌های شیبا در بایننس و کوین‌بیس را فاش کرد. در همین حال، مکانیزم سوزاندن توکن شیبا اینو به نابودی مقادیر عظیمی از SHIB ادامه داد.

جالب اینجاست که نهنگ‌های شیبا اینو نیز این هفته توجه بیشتری جلب کردند و در میان یک جلسه معاملاتی پرتلاطم میلیاردها سکه خریداری کردند.

الناز جلالی

من، الناز جلالی، فارغ‌التحصیل رشته کامپیوتر هستم و بیش از سه سال است که به عنوان تولیدکننده محتوا در فضای رمزارز کشور فعالیت میکنم. به حوزه تکنولوژی و فناوری علاقه‌ زیادی دارم و آشنایی با بازارهای مالی باعث شد فعالیت خود را در دنیای ارز دیجیتال شروع کنم. در همین راستا، با دقت به جزئیات و توجه به نیازهای هدفمند مخاطبان، سعی در ارائه اطلاعات مفید، متنوع و تخصصی در این زمینه دارم. نوشتن را به عنوان یک ابزار برای انتقال افکار و ایده‌‌ها انتخاب کرده‌ام و در تلاش برای ایجاد محتوایی آموزنده و اثرگذار برای مخاطبان هستم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا