آموزش ارز دیجیتالآموزش کسب درآمد از ارز‌های دیجیتال

معرفی بهترین سایت های فریلنسری ارز دیجیتال

در دنیای ارز دیجیتال و بازارهای مالی آنلاین، سایت‌ های فریلنسری ارز دیجیتال به عنوان یکی از مهم‌ترین راه‌های ارتباطی بین توسعه‌دهندگان، طراحان و کاربران مختلف این بازارها، مطرح هستند. این سایت‌ها به فرصتی برای کار کردن در پروژه‌های متنوع و ارتباط با افراد و شرکت‌های جهانی بدون محدودیت‌های مکانی و زمانی تبدیل شده‌اند.

با ارائه پلتفرم‌هایی کارآمد و امن، بهترین سایت‌های فریلنسری ارز دیجیتال به کاربران این امکان را می‌دهند تا مهارت‌ها و توانایی‌های خود را در زمینه‌های مختلف از جمله بلاک‌ چین، توسعه نرم‌افزار، طراحی وب و موارد دیگر به نمایش بگذارند و در پروژه‌هایی متنوع شرکت کنند. در این مقاله از وبلاگ صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس به معرفی بهترین سایت های فریلنسری ارز دیجیتال می‌پردازیم.

پادکست آشنایی با بهترین سایت های فریلنسری ارز دیجیتال

معرفی ۶ تا از بهترین سایت های فریلنسری ارز دیجیتال

ارز دیجیتال روش‌های پرداخت امن و بدون مرز را ارائه می‌دهد. در اینجا برخی از سایت‌های فریلنسری وجود دارند که با ارز دیجیتال پرداخت می‌کنند. کریپتوکارنسی در کشورهای زیادی مورد توجه قرار گرفته است و آن را به عنوان یک ارز قانونی برای پردازش تراکنش‌های روزانه می‌پذیرند. فناوری غیرمتمرکز بلاک چین سازماندهی، مدیریت و پرداخت به فریلنسرها را با کمک قراردادهای کاری دیجیتال آسان‌تر می‌کند. هر موضوع مرتبط با کریپتوکارنسی می‌تواند روی قیمت ارز دیجیتال تاثیرگذار باشد و تحولات گوناگونی را ایجاد.

سایت لبروکس LaborX

لبروکس سایت فریلنسری ارز دیجیتال

LaborX که توسط شرکت بلاک چین Chrono.tech تأسیس شده می‌توان آن را به عنوان یکی از بهترین سایت های فریلنسری ارز دیجیتال معرفی کرد. این سایت یک بازار آنلاین جهانی است که میزبان مشاغل آزاد، پروژه‌های کوتاه‌مدت و فرصت‌های شغلی دائمی است که پرداخت با ارزهای دیجیتال را ارائه می‌دهد. مشتریان و فریلنسرها که روی بلاک چین اتریوم ساخته شده‌اند، می‌توانند برای اطمینان از پرداخت، قراردادهای هوشمند را امضا کنند.

شما باید با یک ایمیل ثبت نام کنید، چه به عنوان فریلنسر یا یک کارفرما. استفاده از این پلتفرم رایگان است، با هزینه کمیسیون استاندارد ۵ درصد بابت هر پروژه برای فریلنسرها و ۱ درصد بابت هر پروژه برای کارفرمایان. پروژه‌ها به دسته‌هایی مانند مدیریتی، حقوقی، ترجمه و غیره تقسیم‌بندی می‌شوند.

عضویت ویژه یکی از امکانات سایت Laborx است، اما تبدیل شدن به یک عضو ویژه کار آسانی نیست. شما باید توکن‌های TIME خود را در قراردادهای هوشمند TimeWarp قفل کنید. این نیازمند مراجعه به استخرها، انتخاب بلاک‌ چین موردنظر و موارد دیگر است. هدف این است که به افزایش بهره‌مندی از رمزارزها، ایجاد یک کانال برای فریلنسرها برای کار آنلاین به صورت ایمن و افزایش استفاده از Chrono.tech کمک کند.

مزایای LaborX

از جمله مزایایی که پلتفرم LaborX در اختیار کاربران قرار می‌دهد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

تسویه سریع و مرزنشین: پرداخت با ارز دیجیتال، فرصتی را برای تسویه سریع و بی‌مرز برای پرداخت هزینه انجام پروژه پس از اتمام فراهم می‌کند. ارزهای رمزپایه مثل BNB، BUSD، BTC، USDT و DAI در زنجیره هوشمند بایننس پشتیبانی می‌شوند.


توافقات دیجیتال مبتنی بر قرارداد: تضمین اطمینان و عدالت از طریق توافقات کاری دیجیتال انجام می‌شود؛ ترتیبات قراردادهای هوشمند بین فریلنسرها و کارفرمایان جریان کار را رسمی کرده و فرآیند پرداخت را تثبیت می‌کند، همچنین به عنوان صندوق امانی برای اطمینان و امنیت عمل می‌کند.


کارمزد پایین: هزینه‌های پلتفرم LaborX به مقایسه با مبادلات آزاد سنتی کمتر است. در حالی که رقبا عموما ۵ تا ۲۰ درصد کارمزد دریافت می‌کنند، کارمزد LaborX بین ۰ تا ۵ درصد است.


سیستم امتیازدهی: سیستم امتیازدهی بر اساس تراکنش‌ها در بلاکچین، کارهای تکمیل‌شده، بازخورد و عوامل دیگر، به فریلنسرها امتیاز می‌دهد. کارفرما هنگام انتخاب فریلنسرها برای انجام پروژه، می‌تواند بر اساس امتیازات آن‌ها نیز تصمیم بگیرد.

معرفی ۷ مورد از بهترین و مفید ترین سایت خارجی ارز دیجیتال

سایت بلاکلنسر Blocklancer

سایت فریلنسری ارز دیجیتال بلاکلنسر

Blocklancer پلتفرم بعدی است که در لیست بهترین سایت های فریلنسری ارز دیجیتال قرار می‌گیرد. بلاکلنسر یک پلتفرم فریلنسر روی بلاک چین اتریوم است و بهبود همکاری بین فریلنسر و مشتری را تحقق می‌بخشد.
Blocklancer دست به تغییر روش کار فریلنسینگ برای هر دو فریلنسر و کارفرما می‌زند و تمرکزش روی ساخت یک پلتفرم قابل اعتماد است که تمام ذینفعان بتوانند به آن اعتماد کنند. این پلتفرم با کاهش حداقل هزینه‌ها و معرفی یک سیستم داوری غیرمتمرکز، تضمین می‌کند که هر مورد اختلافی به صورت عادلانه حل شود و هیچ کس زیان نکند.

به این ترتیب بالاخره می‌توان از کلاهبرداری در فریلنسینگ خداحافظی کرد. یک کارفرما برای ثبت پروژه چگونه عمل می‌کند؟ به سادگی یک لیست کاری روی بلاک‌لنسر ایجاد می‌کند و منتظر پیشنهادهای فریلنسرها می‌ماند. به علاوه، می‌تواند از بین فریلنسرهایی که از طرف جامعه امتیازدهی شده‌اند جستجو کند و یکی از آن‌ها را برای تماس مستقیم برگزیند.

مزایای Blocklancer

از جمله مزایایی که پلتفرم Blocklancer در اختیار کاربران قرار می‌دهد، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.
حل اختلاف: دارندگان توکن می‌توانند در حل اختلافات شرکت کنند، به این ترتیب بلاکلنسر نه تنها یک محل برای فریلنسرها و مشتریان است بلکه محلی است که افراد می‌توانند تخصص خود را ارائه داده و کار فریلنسرها را ارزیابی کنند و در عین حال از انجام این کار ETH درآمد کسب کنند. این یک قسمت اساسی از اقتصاد توکن بلاک‌لنسر است و با همکاری هزاران دارنده توکن در حل اختلافات، دیگر نگرانی‌های ناعادلانه‌ای وجود ندارد.


استخدام فریلنسرها: نیاز به انجام یک پروژه دارید؟ به راحتی یک لیست شغلی در بلاکلنسر ایجاد کنید و منتظر پیشنهادهای فریلنسرها باشید. همچنین می‌توانید از طریق فریلنسرهای رتبه‌بندی شده در جامعه ما جستجو کنید و فردی را که می‌خواهید مستقیماً با آن تماس بگیرید، پیدا کنید. استخدام از طریق این پلتفرم توزیع شده امنیت شما را تضمین می‌کند.
پرداخت تضمینی: در بلاکلنسر، شما فقط زمانی ملزم به پرداخت هستید که ۱۰۰٪ از کار انجام شده و شما راضی باشید. در صورت بروز اختلاف، دارندگان توکن نتیجه را از طریق اکثریت تصمیم‌گیری می‌کنند، بدون نیاز به از دست دادن پول به دلیل تصمیمات یکطرفه‌ای که توسط یک مقام متمرکز گرفته می‌شود.


هزینه‌های بسیار کم: کمیسیون بلاک‌لنسر فقط ۳ درصد از هر پروژه است! این مقدار چندین برابر کمتر از پلتفرم‌های فریلنسینگ پیشرو است. فریلنسینگ در این پلتفرم به عنوان یک راه پرسود و قابل اعتماد برای کسب درآمد شناخته خواهد شد. کل این ۳ درصد به صاحبان توکن تعلق می‌گیرد که در دادگاه رأی می‌دهند!

CryptoJobs

معرفی بهترین سایت های فریلنسری ارز دیجیتال

CryptoJobs یک پلتفرم شغلی مبتنی بر بلاک چین است که در فهرست بهترین سایت های فریلنسری ارز دیجیتال می‌توان آن را قرار داد. این پلتفرم به کاربران اجازه می‌دهد تا پیشنهادهای شغلی ارسال کنند و کارمندان مناسب را پیدا کنند. CryptoJobs به شما این امکان را می‌دهد که در زمینه‌های مختلف از فروش و بازاریابی گرفته تا توسعه بیزینس فعالیت کنید. در حال حاضر این پلتفرم بیش از ۵۰۰۰ کاربر فعال را به خود جلب کرده است، به خصوص در حوزه‌های توسعه برنامه‌های غیرمتمرکز و مسائل مرتبط با بلاک‌ چین.

در حالی که برخی از مشاغل به شما نیاز دارند که در یک کشور خاص کار کنید، اکثر مشاغل ارسال شده در این پلتفرم از راه دور هستند. یعنی می‌توانید در هر کشوری که ساکن هستید؛ درخواست شغل دهید و کسب درآمد کنید. تعداد زیادی شغل روزانه ارسال می‌شود، بنابراین باید همیشه به دنبال فرصت‌های جذاب و مرتبط باشید.

مشاهده قیمت لحظه ای و خرید بیت کوین در صرافی ارز دیجیتال

CryptoGrind

CryptoGrind یکی از بهترین سایت‌های فریلنسری ارز دیجیتال است که در آن می‌توانید بیت کوین کسب کنید. این سایت به شما این امکان را می‌دهد تا سفارشات کاری مناسب را در دسته بندی‌های مختلف و با استفاده از برچسب‌های کلیدواژه جستجو کنید.

برای مثال می‌توانید مشاغلی از نوشتن محتوا گرفته تا توسعه نرم‌افزار پیدا کنید. فریلنسرها می‌توانند مشخصات خود را با رزومه، مجموعه ای از مهارت‌ها و خدماتی که ارائه می‌دهند، تنظیم کنند. برخلاف پلتفرم‌های فریلنسر رایج، فریلنسرهای CryptoGrind می‌توانند قیمت کار خود را مشخص کنند و در مورد آن با کارفرمایان صحبت کنند.

Cryptogrind به کارفرمایان و فریلنسرهای خود سیستم سپرده بیت کوین چند امضایی را برای تراکنش‌ها ارائه می‌دهد. برای استفاده از این سیستم نیازی به ورود به مسائل فنی و دانش تخصصی نیست. فقط باید بدانید که این یک روش کاملا امن، برای انجام معاملات آنلاین است.

این پلتفرم از یک سرویس قفل مالی امن استفاده می‌کند، به این معنا که پرداخت تا زمانی که کارفرما از نتایج کار راضی شود، نگهداری می‌شود. CryptoGrind تقریبا ۴ درصد از کل مبلغ قفل شده را به عنوان کمیسیون خود نگه می‌دارد.

همچنین، CryptoGrind یک برنامه معرفی دارد؛ هر بار که کاربری که توسط شما معرفی شده، یک کار را تکمیل کند، شما ۲٪ از کل سفارش را در آدرس پرداختی خود دریافت خواهید کرد. به عنوان مثال، اگر او یک سفارش به ارزش ۲۰۰۰ دلار را تکمیل کند، شما معادل ۴۰ دلار دریافت خواهید کرد. البته این مقدار به شکل بیت‌کوین و به عنوان پاداش به شما داده خواهد شد.

Ethlance

سایت فریلنسری ارز دیجیتال Ethlance، پورتالی است که روی بلاک چین اتریوم ساخته شده و فایل‌های منبع آن در سیستم فایل بین سیاره‌ای غیرمتمرکز سریع و ایمن (IPFS) قرار دارد. پرداخت‌ها به صورت اتر انجام می‌شود و این بخشی از شبکه district0x است که از برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) رایگان پشتیبانی می‌کند.

Ethlance کمیسیونی دریافت نمی‌کند و برای فریلنسرها و مشتریان رایگان است. می‌توانید درخواست‌های نامحدود ارسال کنید، برای مشاغل متعدد درخواست دهید و پروفایل های متعددی را بر اساس دسته‌های مختلف ایجاد کنید. با این حال، هر بار که در پایگاه داده Ethlance تغییراتی ایجاد می‌شود، هزینه‌های گس فی اتریوم را می‌پردازید که حدودا چند سنت است. برای کار با این پورتال باید افزونه MetaMask Chrome را نصب کنید، که به عنوان راه دسترسی به این DApp و ایجاد تغییرات در شبکه عمل می‌کند. هم‌چنین برای دریافت پول باید در یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال در سراسر جهان ثبت نام کنید.

مشاهده قیمت لحظه ای و خرید فگ در صرافی ارز دیجیتال

XBTFreelancer

XBTFreelancer یکی دیگر از پلتفرم‌های فریلنسینگ است که پرداخت‌های آن به صورت صد درصد از طریق بیت‌کوین انجام می‌شود و نحوه کار آن مشابه سایت فریلنسری ارز دیجیتال CryptoGrind است. این پلتفرم دارای یک سرویس قفل مالی است تا اطمینان حاصل شود که پرداخت‌ها به صورت عادلانه انجام می‌شوند. فریلنسرها و کارفرمایان مراحل کار و پرداخت را تعیین می‌کنند، بنابراین مبالغ توافق شده برای انجام کار به تدریج و به صورت مرحله‌ای پرداخت می‌شوند و بازخورد مداوم درباره کارشان دریافت می‌کنند.

این پلتفرم سفارشات کاری در دسته‌های مختلف از جمله طراحی سه‌بعدی، توسعه iOS، مدیریت محتوا و غیره ارائه می‌دهد. آگهی‌هایی درباره پیشنهادهای کار جدید به طور مداوم در شبکه‌های اجتماعی آنان ارسال می‌شود تا شما فرصت‌های شغلی زیادی را در پیش رو داشته باشید.

این پلتفرم ۱۰ درصد از مبلغ کار را به عنوان کمیسیون خود اختصاص می‌دهد، اما دارای یک برنامه معرفی جذاب است. XBTFreelancer به شما ۳۵ درصد از هر کمیسیونی که به معرفی‌های شما (فریلنسرها و کارفرمایان) پرداخت می‌شود، هر ماه به صورت دائمی در قالب بیت‌کوین پرداخت خواهد کرد.

چگونه می‌توان در بهترین سایت های فریلنسری ارز دیجیتال فعالیت کرد؟

چگونه فریلنسری کارکنیم و دریافتی ارز دیجیتال داشته باشیم

برای این که بتوانید به صورت فریلنسری و از راه دور کار کنید، هم‌‌چنین دستمزد خود را به صورت ارز دیجیتال دریافت کنید به یک اتصال اینترنتی خوب و پایدار، یک لپ‌تاپ یا کامپیوتر، ثبت نام در یکی از بهترین سایت های فریلنسری ارز دیجیتال و کیف پول ارز دیجیتال مناسب، نیاز دارید.

تهیه اینترنت خوب و لپ تاپ کار آسانی است که به راحتی می‌توانید خودتان آن را مدیریت کنید. اما در مورد کیف پول به‌جای نصب ده‌ها کیف پول برای رمزارزهای مختلف، سعی کنید یک کیف پولی را استفاده کنید که می‌تواند انواع ارزهای مختلف را نگه داری کند برای این کار کافی است بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال را بشناسید و با توجه به نیاز خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

حوزه فریلنسینگ بسیار گسترده است، اما این پلتفرم‌ها هنوز دور از Fiverr یا Upwork (دو تا از بزرگترین پلتفرم‌های فریلنسری، اما قابلیت پرداخت از طریق ارز دیجیتال را ندارند) هستند و پتانسیل بالایی برای رشد دارند. تقاضا برای پرداخت‌های رمزارزی در حال افزایش است به همین علت پلتفرم‌هایی که امکان پرداخت رمزارزی را فراهم می‌کنند در آینده سرپا خواهند بود در حالی که بسیاری از پلتفرم‌های فریلنسینگ دیگر در زمینه رمزارز ویژگی‌های که بتواند نیاز کاربران نسبت به پرداخت‌های کریپتویی را تامین کنند، ندارند و مجبور به تعطیلی خواهند شد.

فریلنسری و کسب درآمد رمز ارزی

با پیشرفت فناوری بلاک‌ چین و بهره‌گیری از قراردادهای هوشمند، امکان دستیابی به شغل‌های موقت و انجام پروژه‌های دورکاری برای افراد در سرتاسر جهان فراهم شده است. وب‌سایت‌های فریلنسری با امکان پرداخت ارز دیجیتال، نقش مهمی در توسعه اقتصاد دیجیتال و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید داشته‌اند. این پلتفرم‌ها با ارائه فرصت‌هایی برای انجام پروژه‌های دورکاری و کسب درآمد از طریق رمزارزها، به کاربران سرتاسر جهان امکان می‌دهند تا با همکاری در پروژه‌های مختلف، مهارت‌های خود را به کار بگیرند و در عین حال از مزایای ارزهای دیجیتال بهره‌مند شوند. به واسطه این امکانات، این وب‌سایت‌ها علاوه بر ایجاد فرصت‌های شغلی، به فرایند گسترش و توسعه اقتصاد دیجیتالی در سطح جهانی نیز کمک می‌کنند.

پرسش‌های پر تکرار در مورد بهترین سایت‌های فریلنسری ارز دیجیتال

  • آیا سایت‌ های فریلنسری ارز دیجیتال تضمینی برای پرداخت‌ها دارند؟

    بله، بسیاری از این وب‌سایت‌ها سیستم‌های تضمینی برای انجام پرداخت‌های ارزی دارند که امنیت و اعتماد را برای کاربران (هم کارفرما و هم فریلنسر) بهبود می‌دهند.

  • سایت‌ های فریلنسری ارز دیجیتال از چه ارزی برای پرداخت استفاده می‌کنند؟

    معمولا بهترین سایت های فریلنسری ارز دیجیتال قابلیت پرداخت با رمزارزهای معروف مانند بیت‌کوین، اتریوم را دارند و علاوه بر آن‌ها ممکن است از ارزهای دیگر نیز استفاده کنند.

  • آیا فریلنسرهای ایرانی می‌توانند با سایت های فریلنسری ارز دیجیتال کار کنند؟

    بله، برخی از بهترین سایت های فریلنسری ارز دیجیتال خدمات خود را برای کاربران ایرانی چه به عتوان کارفرما چه به عنوان اجراکننده، نیز فراهم می‌کنند.

  • چگونه می‌توان از امنیت پرداخت ارز دیجیتال در سایت های فریلنسری مطمئن شد؟

    بهترین سایت های فریلنسری ارز دیجیتال با استفاده از فناوری بلاک‌ چین و سیستم‌های امنیتی پیشرفته این اطمینان را به کاربران می‌دهند.

الناز جلالی

من، الناز جلالی، فارغ‌التحصیل رشته کامپیوتر هستم و بیش از سه سال است که به عنوان تولیدکننده محتوا در فضای رمزارز کشور فعالیت میکنم. به حوزه تکنولوژی و فناوری علاقه‌ زیادی دارم و آشنایی با بازارهای مالی باعث شد فعالیت خود را در دنیای ارز دیجیتال شروع کنم. در همین راستا، با دقت به جزئیات و توجه به نیازهای هدفمند مخاطبان، سعی در ارائه اطلاعات مفید، متنوع و تخصصی در این زمینه دارم. نوشتن را به عنوان یک ابزار برای انتقال افکار و ایده‌‌ها انتخاب کرده‌ام و در تلاش برای ایجاد محتوایی آموزنده و اثرگذار برای مخاطبان هستم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا