آموزش ارز دیجیتالآموزش کیف پول ارز دیجیتالاخبار ارز دیجیتال

بهترین کیف پول های اتریوم در سال ۲۰۲۳ کدامند؟

اتریوم یک پلتفرم محاسباتی توزیع شده مبتنی بر بلاک چین و منبع باز است که عملکرد قرارداد هوشمند را رهبری می‌کند. رمزارز این پلتفرم با نام اتریوم (ETH) در حال حاضر در دنیای ارزهای دیجیتال بعد از بیت کوین، بیشترین ارزش بازار را دارد. از این رو، شمار زیادی از سرمایه‌گذاران و معامله‌گران دنیای کریپتو به سرمایه‌ گذاری در اتریوم علاقه‌مند هستند.

پادکست بهترین کیف پول های اتریوم در سال ۲۰۲۳ کدامند؟

تقریبا می‌توان گفت همه فعالان عرصه کریپتو با مفهوم کیف پول آشنا هستند زیرا ولت‌ها عنصری جدا نشدنی از ارزهای دیجیتال به شمار می‌آیند. در همین زمینه می‌توان گفت که ساخت و استفاده از کیف پول، یکی از مهم‌ترین مراحل خرید رمزارزها محسوب می‌شود. همانطور که می‌دانید، بیشترین حجم رمزارزهای موجود در صنعت ارزهای رمزنگاری شده متعلق به اتریوم و توکن‌های اتریومی است.

بنابراین، ارائه توضیحی کامل درباره کیف پول های اتریوم و بررسی بهترین انواع آن یکی از ضروری‌ترین مسائل به حساب می‌آید. در ادامه این مقاله از صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس،  موارد فوق را بررسی خواهیم کرد و سپس نگاهی به بهترین کیف پول های ارز دیجیتال خواهیم داشت. بنابراین، اگر به نگهداری رمزارز اتریوم در کیف پول خود علاقه‌مند هستید، ادامه این مطلب را از دست ندهید.  

نگاهی به مفهوم کیف پول اتریوم و کاربردهای آن

همانطور که می‌دانید، به پلتفرمی که برای ذخیره و نگهداری اتریوم مورد استفاده قرار می‌گیرد، ولت اتریوم گفته می‌شود. این کیف پول‌ها برای کاربران این امکان را فراهم می‌کنند تا به دارایی‌های خود دسترسی داشته و آن‌ها را مدیریت کنند. به باور بسیاری از تحلیلگران طرفدار اتریوم، این ارز دیجیتال آینده بسیار درخشانی دارد و حتی می‌تواند جایگاه بیت کوین را نیز تصاحب کند. البته نباید از یاد برد که این دو شبکه تا حد زیادی با یکدیگر متفاوت هستند.

مشاهده قیمت لحظه ای و خرید اتریوم در صرافی ارز دیجیتال

نکات مهم در انتخاب کیف پول اتریوم

برای اینکه انتخابی درست در زمینه کیف پول اتریومی خود داشته باشید در گام نخست باید بدانید که یک ولت کاربردی و مناسب شما باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد.

مهم‌ترین چیزی که نیاز است در زمان انتخاب بهترین کیف پول اتریوم مد نظر داشته باشید این است که مشخص کنید، قصد دارید از ولت مد نظر خود چه استفاده‌ای داشته باشید. به عنوان نمونه، برای یک تریدر سرعت عمل در نقل و انتقالات دارایی از اهمیت بالایی برخوردار است، بنابراین باید کیف پولی را انتخاب کند که امکان انتقال سریع و راحت رمزارزها را ارائه دهد. در مقابل، افرادی که هولدر بلندمدت ارزدیجیتال هستند باید از کیف پول‌های سرد استفااده کنند زیرا با اینکه روند برداشت از آنها زمان‎‌بر است اما امنیت بالاتری نسبت به کیف پول های گرم دارد.

نکته بعدی برای انتخاب ولت اتریوم به تعداد تراکنش‌های روزانه معامله‌گر مرتبط می‌شود. در صورتی که تعداد تراکنش‌های روزانه کاربر زیاد باشد، بهتر است از کیف پول های گرم یا کیف پول صرافی استفاده کنند.

آیتم بعدی برای انتخاب ولت اتریوم به نحوه استفاده از پلتفرم بستگی دارد. کیف پول های اتریوم انواع مختلفی را شامل می‌شوند که می‌توان از آنها روی دسکتاپ، تحت وب یا اپلیکیشن‌های استفاده کرد. بنابراین، باید مشخص کنید که از کیف پول اتریوم خود در کجا استفاده می‌کنید زیرا نسخه‌های کامپیوتری یا موبایل تفاوت زیادی با یکدیگر دارند. شماری از ولت ها تنها برای موبایل طراحی شده‌اند و تعدادی نیز فقط قابلیت استفاده روی دسکتاپ را دارند. البته انواع دیگری نیز وجود دارد که از هر دو مورد پشتیبانی می‌کنند.

معرفی بهترین کیف پول اتریوم در سال ۲۰۲۲

مزایای استفاده از کیف پول اتریوم چیست؟

کیف پول اتریوم مزایای بی‌شماری را در اختیار استفاده کنندگان قرار می‌دهد. مدیریت تمام دارایی‌های رمزارزی در یک مکان امن یکی از این موارد است. همچنین، با استفاده از این ابزارها، معامله‌گران کنترل کامل کلیدهای خصوصی و عمومی خود را بر عهده خواهند داشت. افزون بر آن، ارسال و دریافت انواع رمزارزها و استفاده از رمز عبور به جای آدرس‌ها و کلیدهای عمومی و خصوصی طولانی نمونه‌ای دیگر از مزیت‌های استفاده از کیف پول اتریوم است.

چند نمونه از بهترین ولت‌های اتریوم در سال ۲۰۲۳

حال که به ویژگی‌های یک کیف پول خوب پرداختیم، گام بعدی آشنایی با کاربردی‌ترین کیف پول های اتریومی است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

کیف پول زنگو (ZENGO)؛ امن ترین کیف پول غیرحضانتی

کیف پول زنگو (ZENGO)؛ امن ترین کیف پول غیرحضانتی

بهترین گزینه برای مبتدیان و سرمایه‌گذاران متوسط ارزهای دیجیتال که به امنیت کیف پول خود اهمیت می‌دهند، کیف پول زنگو است.

این کیف پول با با حذف آسیب‌پذیری‌های مربوط به کلید خصوصی، امن‌ترین کیف پول غیرحضانتی در Web3 است که آن را به ساده‌ترین و در عین حال امن‌ترین کیف پول برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال تبدیل می‌کند. در کمتر از ۶۰ ثانیه یک حساب کاربری ایجاد کنید و مالک واقعی رمزنگاری خود باشید.

زنگو یک کیف پول نرم افزاری است که در هر دو اپلیکیشن موبایلی اندروید و iOS قابل دسترسی است. این ولت از رمزارز تزوس و اتریوم از طریق WalletConnect پشتیبانی می‌کند. شایان ذکر است که پروتکل ولت کانکت (Wallet Connect) توسط بسیاری از کیف پول‌های ارز دیجیتال مانند زنگو به منظور اتصال ساده و امن به اپلیکیشن‌های غیر متمرکز (DApps) خصوصا آن‌هایی که در حوزه امور مالی غیرمتمرکز یا دیفای (DeFi) فعالیت می‌کنند، استفاده می‌شود. یکی از مزیت‌های مهم این کیف پول آن است که کاربران مستقیما از پشتیبانی ۲۴/۷ در این برنامه بهره‌مند می‌شوند. زنگو با رعایت مقررات سختگیرانه اتحادیه اروپا تحت GDPR، امنیت را در اولویت قرار داده و سطح حفاظتی قوی را تضمین می‌کند. علاوه بر این، کیف پول یاد شده به صورت رایگان در دسترس است.

امکانات  کیف پول زنگو شامل ذخیره، خرید، مبادله، ارسال و دریافت رمزارز است. همچنین، بیش از ۱۲۰ دارایی رمزنگاری شده از جمله بیت کوین، اتریوم، دوج کوین در این کیف پول پشتیبانی می‌شود. می‌توانید، از ۳ حالت کارمزد شبکه شامل اقتصادی، معمولی و سریع یکی را بسته به نیاز خود انتخاب کنید. همچنین، کیف پول زنگو برای BTC، ETH و رمزارزهای ERC20 قابل استفاده است. افزون بر آن، کاربر می‌تواند تراکنش‌های ارسالی خود را قبل از اینکه در بلاک چین تایید شوند، با یک کلیک لغو یا به روند آن سرعت بخشد. رابط کاربری آسان و استفاده بدون آسیب‌پذیری کلید خصوصی از دیگر مزایای این ولت است.

مشاهده قیمت لحظه ای و خرید بایننس کوین در صرافی ارز دیجیتال

بلاک ولت، بهترین برای حفظ امنیت و حریم خصوصی در Web3

بلاک ولت، بهترین برای حفظ امنیت و حریم خصوصی در Web3

اگر به دنبال کیف پول اتریوم با کیفیت بالا هستید، BlockWallet یک انتخاب عالی است. خرید و فروش‌های داخلی، بهره‌مندی از پل‌ها، تمرکز بر حریم خصوصی و امنیت و رابط کاربر پسند، آن را به محصولی قابل ستایش تبدیل کرده‌است.

بلاک ولت یک کیف پول نرم افزاری برای  افزونه مرورگر است که از تمام توکن‌های سازگار با EVM پشتیبانی می‌کند و در سراسر جهان نیز در دسترس است. این با تمام زنجیره‌های EVM از جمله اتریوم مینت (Ethereum Mainnet)، آربیتروم و آوالانچ سازگار است. علیرغم مزیت‌های جامعی که این ولت ارائه‌ می‌دهد اما بلاک ولت کاملا رایگان است و پشتیبانی ۲۴/۷ را از طریق انجمن تلگرام خود ارائه می‌دهد.

درباره امکانات این کیف پول نیز باید گفت، سیاست ردیابی صفر، مبادلات و پل‌های داخلی، پشتیبانی از کیف پول سخت افزاری، پشتیبانی از NFT، حفاظت از دارایی‌ها در مقابل فیشینگ تنها نمونه‌ای کوچک از امکانات این ابزار به شمار می‌آیند.

امکانات مربوط به حریم خصوصی احتمال ردیابی تراکنش‌ها را به صفر می‌رساند و از نشانی IP شما در برابر فاش شدن در حین تراکنش‌ها محافظت می‌‌کند. از طرف دیگر، ویژگی‌های امنیتی داخلی این کیف پول از دارایی‌های دیجیتال شما در همه مرورگرهای وب مبتنی بر کروم، بریو، اوپرا، اِج و… محافظت می‌کند.

تحلیل اتریوم، مشاهده نمودار و آخرین تحلیل های تکنیکال ETH

این کیف‌پول طرفداران زیادی دارد، هزینه‌های بسیار کمی برای استفاده‌کنندگان داشته و یک تجربه کاربری راحت و آسان با طراحی بصری مناسب ارائه می‌دهد. همچنین سیستم‌های امنیتی زیادی را برای حفظ وجوه پیاده‌سازی می‌کند و به گونه‌‌ای طراحی شده که از هویت دیجیتال شما محافظت کند. شایان ذکر است که این کیف پول با تمام DAppها سازگار است.

کیف پول NOW Wallet، بهترین برای مدیریت همه‌جانبه رمزارز

کیف پول NOW Wallet، بهترین برای مدیریت همه‌جانبه رمزارز

کیف پولNOW Wallet یک برنامه تلفن همراه کیف پول رمزنگاری سریع و ایمن است که توسط تیم پشتیبان سرویس ChangeNOW Crypto Exchange توسعه یافته‌است. با وجود اینکه NOW Wallet یک محصول نسبتا جدید است، به سرعت به عنوان کیف پولی با عملکرد برتر ظاهر شد و از بسیاری از همتایان معتبر خود پیشی گرفت.

این ولت یک کیف پول رمزنگاری گرم غیرحضانتی است که از بالغ بر ۵۰۰ ارز دیجیتال نظیر بیت کوین و اتریوم پشتیبانی می‌کند. این ولت در سطح جهانی برای اندروید و iOS موجود است و به کاربران امکان می‌دهد توکن‌های مختلفی مانند BNB و ADA را به اشتراک بگذارند. با پشتیبانی از بیش از ۴۰ بلاک چین، مانند اتریوم و BSC، این ولت از پروتکل WalletConnect برای اتصالات یکپارچه dApp در چندین زنجیره استفاده می‌کند. NOW Wallet به صورت رایگان در دسترس عموم قرار دارد و پشتیبانی ۲۴/۷ مشتری را از طریق ایمیل به کاربر ارائه می‌دهد.

ماهیت غیرحضانتی این ولت به کاربران امکان کنترل کامل بر وجوه خود و افزایش امنیت را ارائه می‌دهد. سازگاری یکپارچه‌ای بین نسخه موبایل و دسکتاپ این کیف پول وجود دارد. مبادلات رمزارز به کریپتو و برعکس مستقیما در برنامه انجام می‌شود. رابط کاربر پسندی دارد که تجربه مدیریت ارزهای دیجیتال را ساده می‌کند. در نهایت باید گفت که این برنامه رایگان است و دسترسی برای همه کاربران را تضمین می‌کند.

کیف پول Uphold بهترین برای کشف آلتکوین‌های جدید و انحصاری

ولت Uphold با بیش از ۱۰ میلیون کاربر در ۱۵۰ کشور، یک پلتفرم کاربرپسند برای خرید، تجارت و نگهداری طیف متنوعی از دارایی‌ها است. این کیف پول از بالغ بر ۲۵۰ رمزارز پشتیبانی می‌کند و برای معاملات ارزهای سنتی و فلزات گرانبها نیز می‌توانید از این کیف پول استفاده کنید. Uphold دارای یک مدل ذخیره ۱۰۰ درصدی است که از وجوه کاربر محافظت می‌کند و از شفافیت بالایی دارد. چرا که داده‌های مربوط به دارایی و بدهی بلافاصله در دسترس عموم قرار می‌گیرد و هر ۳۰ ثانیه به روز می‌شود.

مشاهده قیمت لحظه ای و خرید ترون در صرافی ارز دیجیتال

با این برنامه می‌توان به ۲۶ صرافی زیربنایی متصل شوید تا بهترین قیمت رمز را پیدا کنید. با این ولت می‌توان ده‌ها ارز دیجیتال با APYهای بالا به اشتراک گذاشت. می‌توانید تراکنش‌های خودکار و تکرارشونده را برای میانگین‌گیری هزینه دلار تنظیم کنید. حداکثر ۵۰ سفارش محدود همزمان با هر اندازه‌ای را می‌توانید بدون نیاز به سرمایه‌گذاری از قبل برای حساب خود ایجاد کنید. فقط با استفاده از یک آدرس ایمیل، وجوه را به هر حساب دیگر Uphold ارسال کنید.

افزون بر آن، راه‌اندازی آسان حساب، گزینه‌ای مناسب برای مبتدیان، تجارت بین چندین طبقه دارایی نظیر کریپتو، ارزهای فیات، فلزات، سهام، اضافه شدن مداوم آلتکوین‌های جدید و با نقدینگی کم به طور مرتب، ترازنامه شفاف و بهره‌مندی از اپلیکیشن موبایل و وب نمونه‌ای از مزایای استفاده از این کیف پول است.

کیف پول وان‌اینچ، نقطه‌ای برای ورود به عرصه DeFi

کیف پول وان‌اینچ، نقطه‌ای برای ورود به عرصه DeFi

کیف پول وان اینچ یک کیف پول رمزنگاری قدرتمند، ایمن و همه کاره است که به شما امکان می‌دهد دارایی‌های دیجیتال را به کاربرپسندترین روش ذخیره، ارسال و مبادله کنید. کیف پول وان اینچ یک کیف پول خودحضانتی است. این بدان معناست که شما کنترل کامل بر وجوه خود را حفظ می کنید و هیچ کس دیگری به آنها دسترسی ندارد.

این ابزار یک پلتفرم خودحضانتی با بیش از ۵۰۰ ارز دیجیتال  است که از رمزارزهایی همچون اتریوم و شیبا پشتیبانی می‌کند. این پلتفرم در بیش از ۱۰۰ کشور در سراسر قاره قابل دسترس است و برنامه‌های تلفن همراه را برای اندروید و iOS ارائه می‌دهد. کاربران از پشتیبانی جامع ۲۴/۷ از طریق چت ربات درون برنامه‌ای، مرکز راهنمایی، دیسکورد، تلگرام و ایمیل بهره می‌برند. علیرغم ویژگی‌های گسترده آن، کیف پول یاد شده به صورت رایگان در دسترس است.

درباره امکانات این کیف پول باید گفت که شما می‌توانید ارزهای دیجیتال را با بهترین نرخ ممکن بدون پرداخت هزینه معاملات یا گس مبادله کنید. همچنین، چندین شرکت‌های امنیتی پیشرو تأیید کرده‌اند که این یک برنامه ایمن است. کیف پول وان اینچ با وارد کردن توکن‌های سفارشی در ۱۰ بلاک چین از تمام توکن‌های موجود پشتیبانی می‌کند. این برنامه دارای پشتیبانی داخلی ۲۴/۷ چت، مرکز راهنمایی و انجمن های Discord/Telegram فعال است.

کیف پول وان اینچ به کاربر امکان می‌دهد رمزارز را از طریق پیوندهای پرداخت ارسال و دریافت کند، جزئیات توکن‌های توسعه یافته را مشاهده کرده، لجر خود را متصل و کیف پول‌های HD پیشرفته ایجاد کند. همچنین می‌توان در آن NFTها را ارسال، دریافت و مشاهده کرد.

شایان ذکر است که این برنامه از ۱۰ بلاک چین مانند اتریوم، BNB Chain، پالیگان، آپتیمیزم، آربیتروم، Gnosis Chain، آوالانچ، فانتوم، Klaytn و Aurora پشتیبانی می‌کند.

طبق نظر استفاده‌کنندگان از این کیف پول، رابط کاربر پسند، عدم نیاز به پرداخت کارمزد، سازگاری با لجر، پشتیبانی ۲۴/۷ مشتری

و اینکه یک کیف پول برای بلاک چین‌ها و توکن های اصلی است، نمونه‌هایی از مزیت‌های مهم این ولت هستند.

بایننس، بهترین کیف پول با چندین ویژگی

بایننس، بهترین کیف پول با چندین ویژگی

بایننس یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای ایجاد کیف پول اتریوم است که بستری برای تجارت بیش از ۱۵۰ ارز دیجیتال ارائه می‌دهد. این ابزار یک API ارائه می‌دهد که به شما کمک می‌کند تا برنامه تجاری فعلی خود را یکپارچه کنید.

بایننس به عنوان یک پلتفرم پیشرو در زمینه ارزهای دیجیتال، از بیش از ۱۰۰۰ کوین، از جمله BTC و ETH پشتیبانی می‌کند. در بیش از ۱۰۰ کشور قابل دسترس است و از اندروید و iOS پشتیبانی می‌کند. سپرده‌های دلاری در بایننس آمریکا توسط FDIC تا سقف ۲۵۰۰۰۰ دلار بیمه شده‌است. با «مرکز بازدهی بالا»، کاربران می‌توانند تا ۱۰۴.۶۲ درصد APY را به اشتراک بگذارند و کسب کنند. بایننس چندین بلاک چین مانند BNB، پالیگان و کاردانو را مورد پشتیبانی قرار می‌دهد.

این نرم افزار طیف گسترده‌ای از ابزارها را برای تجارت آنلاین ارائه می‌دهد. یکی از امن‌ترین کیف پول‌های اتریوم است که پشتیبانی ۲۴/۷ دارد. این پلتفرم از رمزارزهای ERC20 پشتیبانی می‌کند و امکان استفاده در وب، iOS، اندروید و رایانه شخصی دارد. همچنین، بایننس رابط‌های مبادله‌ای پایه و پیشرفته برای معامله ارائه می‌دهد. این ابزار میانگین حجم معاملات روزانه ۱.۲ میلیارد را با بیش از ۱۴۰۰۰۰۰ تراکنش در ثانیه انجام داده و با کیف پول‌های سخت افزاری لجر و ترزور سازگار است.

گوین وود کیست؟ مسیر زندگی خالق پولکادات و اتریوم

افزون بر آن، امنیت بالا، پشتیبانی از مشتریان به صورت ۲۴/۷ نموه‌های دیگری از مزیت‌های استفاده از این برنامه است.

طبق نظر طرفداران، این برنامه از بالغ بر ۱۵۰۰ ارز دیجیتال برای معاملات و بیش از ۶۵ ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاران مستقر در ایالات متحده پشتیبانی می‌کند. همچنین، هزینه‌های مقرون به صرفه، امکان انتخاب گزینه‌های معاملاتی گسترده، ثبت انواع سفارش و ارائه نمودار از دیگر ویژگی‌های این برنامه است.

سوالات متداول درباره بهترین کیف پول های اتریوم

  • کیف پول اتریوم چیست؟

    به پلتفرمی که برای ذخیره و نگهداری اتریوم مورد استفاده قرار می‌گیرد، ولت اتریوم گفته می‌شود.

  • نکات مهم در انتخاب کیف پول اتریوم کدامند؟

    مهم‌ترین چیزی که نیاز است در زمان انتخاب بهترین کیف پول اتریوم مد نظر داشته باشید این است که مشخص کنید، قصد دارید از ولت مد نظر خود چه استفاده‌ای داشته باشید. سرعت انجام تراکنش و امنیت از مهم‌ترین نکاتی است که باید در نظر داشت.

  • بهترین کیف پول های اتریوم در سال ۲۰۲۳ چیست؟

    زنگو، بلاک والت، NOW Wallet و Uphold، وان اینچ و بایننس از بهترین کیف پول های سال ۲۰۲۳ هستند.

الهه سیدان

من الهه سیدان هستم، فارغ‌التحصیل رشته حسابداری و دارای مدرک پیشرفته زبان انگلیسی. با توجه به رشته تحصیلم، به اقتصاد علاقه زیادی دارم و از سال ۹۲ در عرصه اقتصادی به‌عنوان خبرنگار مشغول به فعالیت بودم. بازار کریپتو به عنوان صنعتی نوپا به دلیل کارکردهای گسترده‌ و فرصت‌های مالی که در اختیار جوامع قرار می‌دهد، به تدریج توجه من را جلب کرد و باعث شد به این بازار جدید مالی علاقه‌مند شوم. در حال حاضر حدود ۵ سال است که محتوای تحلیلی- خبری در حوزه رمزارز تولید می‌کنم و امیدوارم بتوانم نقشی موثر در ارائه به موقع اطلاعات و اخبار این حوزه مالی به علاقه‌مندان دنیای ارز دیجیتال داشته‌باشم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا