اخبار او ام پی فینکس

کمپین ۵۰-۵۰ او ام پی فینکس؛ فرصتی طلایی برای کسب درآمد نامحدود

صنعت کریپتو با وجود پیشینه کوتاهی که نسبت به سایر بازارهای مالی دارد، به دلیل ارائه قابلیت‌های متنوع و کاردبری موفق شده به یکی از حوزه‌های پرطرفدار در عرصه جهانی تبدیل شود. راهکارهای کسب درآمد از این بازار نیز به تدریج و با توجه به نیاز کاربران توسعه یافته‌است.

پادکست کمپین ۵۰-۵۰ او ام پی فینکس؛ فرصتی طلایی برای کسب درآمد نامحدود

به عنوان مثال، افرادی که توانمندی کافی برای تحلیل روند قیمت ارزهای دیجیتال را دارند یا از اطلاعات کافی در این حوزه برخوردارند، سرمایه خود را به بخش‌های مختلفی مثل معاملات، صنعت ماینینگ، استیکینگ و مشارکت در پروژه‌های مختلف ارزهای دیجیتال وارد می‌کنند.

با این وجود، بسیاری از علاقه‌مندان ورود به صنعت کریپتو نیز بنا به دلایل مختلف، به دنبال فرصت‌هایی هستند تا بتوانند بدون سرمایه اولیه وارد این بازار مالی شوند. در ادامه این مقاله علاوه بر بررسی راهکارهای کسب درآمد نامحدود از بازار کریپتو، به مزایای شرکت در کمپین ۵۰-۵۰ صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس که یکی از راه‌های مناسب برای درآمدزایی بدون نیاز به انجام معاملات است، اشاره کرده‌ایم.  

روش کسب درآمد در بازار کریپتو بدون سرمایه‌گذاری

روش دریافت رمزارز رایگان از بازار ارزهای دیجیتال

برخی از کاربران تمایل دارند بدون صرف هزینه وارد بازار ارزهای دیجیتال شوند و از فرصت‌هایی که برای کسب درآمد وجود دارد، استفاده کنند. راهکارهای متنوعی برای کسب رمزارز رایگان وجود دارد. به عنوان مثال، انجام بازی‌های کریپتویی، مشارکت در پروژه‌های «حرکت کن پول در بیار» یا استفاده از فرصت‌هایی که از طریق ایردراپ اعطا می‌شوند، نمونه‌ای از این موارد است.  

با وجود این، بسیاری از کاربرانی که به تازگی با این حوزه مالی آشنا شده‌اند، اطاعات کافی از نحوه استفاده از ایردراپ‌ها را ندارند. همچنین به دلیل وجود تحریم‌ها، امکان برداشت دارایی در برخی از بازی‌های کریپتویی یا پروژه‌های حرکت کن پول در بیار برای ایرانیان وجود ندارد. از این رو بهترین روش کسب درآمد برای کاربران استفاده از کمپین‌هایی است که در ازای برخی فعالیت‌های کاربران به آنان پاداش ارائه می‌دهند. در این روش می‌توانید مطمئن باشید مبلغی که به دست آورده‌اید را به راحتی برداشت خواهید کرد. کمپین ۵۰-۵۰ او ام پی فینکس یکی از این جشنواره ها محسوب می‌شود. شرکت در این کمپین‌ به دو دلیل ارزشمند است. اول اینکه روشی آسان برای کسب درآمد نقدی و رمزارزی است و دوم اینکه به صورت نامحدود برای کاربران آورد مالی دارند. همچنین، اگر جزو افرادی هستید که تمایل دارید به این بازار با پتانسیل بالا بپیوندید، بهترین فرصت را برای آشنایی با بازار در اختیارتان قرار می‌دهد. شما می‌توانید با دریافت جوایز نقدی و رمزارزهایی که از این طریق به دست خواهید آورد، برای ورود به بازار اقدام کنید.

چگونه در کمپین ۵۰-۵۰ او ام پی فینکس شرکت کنیم؟

صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس در جدیدترین جشنواره‌ای که با عنوان «کمپین ۵۰-۵۰ » راه‌اندازی کرده‌، قصد دارد در ازای دعوت دوستان، جوایز جذابی را به کاربران ارائه دهد. شرایط بهره‌مندی از این کمپین بسیار ساده است و فقط با طی کردن چند مرحله ساده می‌توانید به درآمد نامحدود برسید. در گام نخست، با ثبت نام و احراز هویت در صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس که به اندازه چند دقیقه زمان خواهد برد، ۲۵۰۰ ساتوشی به حساب شما منظور خواهد شد. در مرحله بعد باید کد دعوت خود را که در صفحه مربوط به کمپین به راحتی قابل دسترسی است برداشته و برای دوستان خود ارسال کنید. سپس، با حراز هویت و انجام معاملات هر یک از دوستانتان، ۲۵۰۰ ساتوشی برای شما و ۲۵۰۰ ساتوشی دیگر به دوستتان تعلق خواهد گرفت. افزون بر آن، تا سقف ۳۰ درصد از کارمزد معاملات دوستانتان برای همیشه به شما تعلق خواهد گرفت. بنابراین، با این اقدام ساده به درآمدی همیشگی خواهید رسید. البته این تنها جایزه جشنواره دوسر برد این پلتفرم دانش‌بنیان نیست. جوایز این کمپین شامل مسترکارت مسافرتی به ارزش ۱۵۰ دلار و تتر نیز جزئی از جوایز است که طبق شرایط و قوانینی می‌توان به راحتی آنها را کسب کرد. در ادامه این مقاله برای اطلاع از شرایط دریافت ارز دیجیتال رایگان و سایر جوایز کمپین ۵۰-۵۰ او ام پی فینکس، با ما همراه باشید.

شرایت دریافت ساتوشی و کسب درآمد از کارمزد معاملات دوستان در جشنواره ۵۰-۵۰

افرادی که تمایل دارند تا سقف ۳۰ درصد از کارمزد معاملات دوستان خود را دریافت کنند یا ساتوشی رایگان دریافت کنند، به راحتی می‌توانند از طریق ثبت نام و طی کردن فرآیند احراز هویت (KYC) 2500 ساتوشی و در ازای دعوت و احراز هویت هر یک از دوستان خود ۲۵۰۰ ساتوشی دیگر دریافت کنند.

برای دعوت از دوستانتان باید وارد قسمت «کسب درآمد بدون سرمایه» شوید و کد یا لینک دعوت خود را برای دوستانتان ارسال کنید. در ازای معاملات صورت گرفته توسط هر فردی که با کد یا لینک دعوت شما اقدام به احراز هویت در او ام پی فینکس کرده، تا سقف ۳۰ درصد از کارمزد معاملات به فرد دعوت کننده اهدا می‌شود.  

نکته جذاب کمپین این است که هیچ محدودیتی برای دعوت دوستان وجود ندارد و هرچه افراد بیشتری را به این کمپین دعوت کنید، جوایز بیشتری نیز به دست خواهید آورد. 

شرایط دریافت مستر کارت و تتر در جشنواره ۵۰-۵۰ او ام پی فینکس

البته جذابیت کمپین ۵۰-۵۰ او ام پی فینکس آنجاست که جوایز افراد با افزایش فعالیت آنان بیشتر می‌شود. به این ترتیب، کاربرانی که موفق شوند تا پایان دوره جشنواره ۱۰۰ نفر را از طریق کد معرف به کمپین دعوت کنند، علاوه بر سهم بردن از کارمزد معاملات و دریافت ۲۵۰,۰۰۰ ساتوشی بیت‌کوین، یک مسترکارت مسافرتی به ارزش ۱۵۰ دلار نیز به عنوان هدیه دریافت خواهند کرد. حال در ازای دعوت و احراز هویت ۲۰۰ نفر از طریق کد معرف شما، علاوه بر سهم از کارمزد معاملات، مسترکارت مسافرتی و ۵۰۰,۰۰۰ ساتوشی بیت‌کوین، ۱۰۰ تتر نیز به حسابتان در این صرافی واریز می‌شود. همانطور که پیشتر نیز اشاره شد، همه این مبالغ به صورت آنی قابل برداشت هستند و هیچ محدودیتی نیز در این زمینه وجود ندارد.

در صورتی که بتوانید تعداد افرادی که با کد معرف شما ثبت‌نام و احراز هویت کرده‌اند را به ۳۰۰ نفر برسانید، علاوه بر سهم ۳۰ درصدی از کارمزد معاملات، مستر کارت، ۷۵۰,۰۰۰ ساتوشی بیت‌کوین، معادل ۲۰۰ تتر دیگر به مستر کارت شما در اوام‌پی فینکس واریز خواهد شد.

در صورتی که بتوانید تعداد افرادی که با کد معرف شما ثبت‌نام و احراز هویت کرده‌اند را به بیش از ۳۰۰ نفر برسانید، به ازای هر ۱۰۰ نفر بیشتر که با کد شما ثبت‌نام و احراز هویت می‌کنند، معادل ۱۰۰ تتر بیشتر دریافت می‌کنید.

برای استفاده از این مزایا، فقط کافیست احراز هویت کنید و کد یا لینک دعوت اختصاصی خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و بدون سرمایه از بازار ارزهای دیجیتال کسب درآمد داشته باشید.

با توجه به مزیت‌های اشاره شده، به جرات می‌توان گفت که شرکت در این کمپین یک فرصت استثنائی برای علاقه‌مندان به بازار کریپتو است تا بدون سرمایه‌گذاری اولیه وارد این بازار مالی پرطرفدار شوند.

راهکار نقد کردن تتر کمپین ۵۰-۵۰ او ام پی فینکس

راهکار نقد کردن ساتوشی و تتر کمپین 50-50 او ام پی فینکس

برای نقد کردن ساتوشی‌ها و تترهای خود، در نسخه وب او ام پی فینکس، پس از ورود به حساب کاربری، از قسمت «معاملات» که بالای صفحه سمت راست قابل مشاهده است، گزینه «خرید و فروش سریع» را انتخاب کنید.

سپس در این بخش، با کلیک روی آیکون «تبدیل دارایی‌های اندک» موجودی رمزارزهای خود را مشاهده خواهید کرد. در این مرحله فقط کافیست با انتخاب رمزارزهای خود روی دکمه «تبدیل» کلیک کنید.

به این نکته توجه داشته باشید که اگر در قسمت بالای صفحه گزینه «تومان» به رنگ سبز نمایش داده شود، به این معناست که رمزارزهای شما به تومان تبدیل خواهند شد. همچنین می‌توانید تترهای خود را به رمزارز مورد نظر خود تبدیل کرده و معاملات خود در بازار پرطرفدار کریپتو را استارت بزنید.

در صورت استفاده از برنامه اندروید، با مراجعه به صفحه «معامله» و انتخاب آیکون «تبدیل سریع»، کافیست گزینه «تبدیل دارایی‌های اندک» را فعال کنید. سپس رمزارزهای مورد نظرتان را انتخاب کنید و بر روی دکمه «تبدیل» کلیک کنید.

مراحل تبدیل تتر کمپین ۵۰-۵۰ او ام پی فینکس به سایر رمزارزها

مراحل تبدیل ساتوشی‌های کمپین 50-50 او ام پی فینکس به سایر رمزارزها

همانطور که اشاره شد، اگر هدف شما از شرکت در این کمپین، فعالیت در بازار است، می‌توانید حساب خود را برای ورود به بازار معاملات از طریق کارت بانکی شارژ کنید. البته راهکار دیگر این است که ساتوشی و تترهایی که از کمپین ۵۰-۵۰ کسب کرده‌اید را به دیگر ارزهای دیجیتال تبدیل کنید.

برای تبدیل تتر به سایر دارایی‌ها می‌توانید مستقیما این اقدام را انجام دهید. به این منظور، در بخش «پرداخت می‌کنم» گزینه تتر و در قسمت «دریافت می‌کنم» نیز ارز مورد نظر خود و مقدار آن را قرار دهید و روی گزینه «تبدیل» کلیک کنید. به این ترتیب معامله شما به صورت آنی انجام شده و موجودی رمزارزی خریداری شده در کیف پولتان قابل مشاهده خواهد بود.

در مجموع باید گفت که کمپین ۵۰-۵۰ افزون بر اینکه راهکار مناسبی برای کسب درآمد است، فرصت مناسبی را نیز برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال فراهم می‌کند تا بیش از پیش با این بازار رو به پیشرفت و گسترده تعامل داشته‌باشند.

سوالات متداول

  • شرایط شرکت در کمپین ۵۰-۵۰ او ام پی فینکس چیست؟

    برای شرکت در کمپین ۵۰-۵۰ کافیست بعد از ثبت نام و احراز هویت در پلتفرم او ام پی فینکس، کد دعوت خود را برای دوستانتان ارسال کنید.

  • جوایز جشنواره ۵۰-۵۰ شامل چه مواردی می‌شود؟

    جوایز این جشنواره شامل کسب تا سقف ۳۰ درصد از کارمزد معاملات دوستان، تتر و مسترکارت مسافرتی است.

  • آیا دریافت جوایز کمپین ۵۰-۵۰ محدودیت دارد؟

    خیر، برای دریافت این جوایز هیچگونه محدودیتی نخواهید داشت و هر چه تعداد افرادی که به پلتفرم دعوت می‌کنید بیشتر باشد، جوایزی که دریافت می‌کنید بیشتر خواهد شد.

  • مزایای شرکت در جشنواره ۵۰-۵۰ او ام پی فینکس چیست؟

    یکی از مزایای شرکت در این جشنواره کسب درآمد نامحدود از محل کارمزد معاملات دوستان است. دوم اینکه شرکت در این کمپین نیاز به تخصص معاملاتی در بازار کریپتو ندارد. در نهایت باید گفت که با شرکت در این کمپین هم درآمد خواهید داشت و هم می‌توانید بدون سرمایه اولیه مسیری برای ورود به بازار کریپتو به دست آورید.

الهه سیدان

من الهه سیدان هستم، فارغ‌التحصیل رشته حسابداری و دارای مدرک پیشرفته زبان انگلیسی. با توجه به رشته تحصیلم، به اقتصاد علاقه زیادی دارم و از سال ۹۲ در عرصه اقتصادی به‌عنوان خبرنگار مشغول به فعالیت بودم. بازار کریپتو به عنوان صنعتی نوپا به دلیل کارکردهای گسترده‌ و فرصت‌های مالی که در اختیار جوامع قرار می‌دهد، به تدریج توجه من را جلب کرد و باعث شد به این بازار جدید مالی علاقه‌مند شوم. در حال حاضر حدود ۵ سال است که محتوای تحلیلی- خبری در حوزه رمزارز تولید می‌کنم و امیدوارم بتوانم نقشی موثر در ارائه به موقع اطلاعات و اخبار این حوزه مالی به علاقه‌مندان دنیای ارز دیجیتال داشته‌باشم.

مطالعه بیشتر

‫۲ دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا