اخبار ارز دیجیتالاخبار ارز دیجیتال در جهان

راه‌اندازی برنامه پرداخت درآمد تبلیغاتی در پلتفرم X؛ آیا کریپتو گزینه بعدی است؟

پلتفرم ایکس (X) در اقدام اخیر خود اعلام کرد که استرایپ (Stripe) را به عنوان پردازنده پرداخت خود و بخشی از توافق تقسیم درآمد تبلیغات با سازندگان مورد استفاده قرار خواهد داد. موضوعی که احتمال استفاده از ارزهای دیجیتال را به عنوان روشی برای پرداخت افزایش داده‌است.

پس از انتظارات زیاد، پلتفرم X که قبلا به نام توییتر شناخته می‌شد، برنامه اشتراک‌گذاری درآمد تبلیغاتی با سازندگان واجد شرایط را در سطح جهانی راه‌اندازی کرد. به گزارش صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس و به نقل از وب‌سایت coingape، این بدان معناست که سازندگان واجد شرایط، سهمی از درآمد حاصل از تبلیغاتی که در پلتفرم X نمایش داده شده را دریافت خواهند کرد. توسعه‌دهندگان در این زمینه اظهار داشتند که این بخشی از این تلاش X به منظور کمک به کاربران برای کسب درآمد مستقیم از پلتفرم جدید صورت گرفته‌است.

پادکست راه‌اندازی برنامه پرداخت درآمد تبلیغاتی در پلتفرم X

در همین حال، صفحه رسمی توییتر کراکن به عنوان یکی از برترین صرافی‌های ارز دیجیتال مستقر در آمریکا، سوال بزرگی را در مورد گزینه دریافت پرداخت‌ها به بیت‌کوین مطرح کرد. کراکن در یک پست نوشت: اکنون گزینه دریافت پرداخت‌ها به بیت کوین را تصور کنید.

پرداخت‌های مبتنی بر استرایپ برای سازندگان در پلتفرم X

پرداخت‌های مبتنی بر استرایپ برای سازندگان در پلتفرم X

برای اینکه سازندگان در این برنامه به عنوان فردی واجد شرایط شناخته شوند، در گام نخست باید یکی از مشترکان سرویس تو‌ییتر بلو یا یک سازمان تاییدشده باشید. همچنین، داشتن حداقل ۵۰۰ فالور و اینکه پست‌های آنان طی ۳ ماه گذشته حداقل ۱۵ میلیون بازدید داشته‌باشد از دیگر شرایط ضروری در این راستا محسوب می‌شود.

در همین راستا، X اعلام کرده که با شرکت فناوری مالی Stripe به عنوان پردازشگر پرداخت‌ها همکاری می‌کند. لازم به ذکر است که مدتی قبل، این شرکت یک سرویس بومی onramp فیات به کریپتو راه‌اندازی کرده‌است که تجربه خرید کریپتو را برای مشتریان مستقر در آمریکا بهبود بخشیده و باعث می‌شود آمریکایی‌های بیشتری استفاده از کریپتو را تجربه کنند. بنابراین، اگر زمانی ایلان ماسک تصمیم بگیرد که در این پلتفرم پرداخت‌های رمزنگاری را به مرحله اجرا در آورد، این رمپ کمک بزرگی برای تسهیل روند خواهد بود. با این حال، هیچ نشانه یا برنامه‌ای از سوی توسعه‌دهندگان X در مورد راه‌اندازی پرداخت‌های مبتنی بر ارزهای دیجیتال وجود ندارد.

مطالعه بیشتر: دوج‌ کوین بیشترین سود یک روزه در ۴ ماه گذشته را ثبت کرد

دوج کوین و بیت کوین پیشتازان پذیرش در پلتفرم X

در حقیقت، پشتیبانی پرداخت‌های رمزنگاری از آوریل ۲۰۲۲، زمانی که Stripe پشتیبانی از پرداخت‌های ارزهای دیجیتال را برای سازندگان توییتر اضافه کرد، در دسترس قرار گرفته‌است. با وجود اینکه بحث راه‌اندازی پرداخت‌های کریپتو در پلتفرم رسانه‌های اجتماعی مدت‌ها مورد بحث قرار گرفته و در کانون توجه علاقه‌مندان و تحلیلگران بوده‌است، اما حدس و گمان‌ها حاکی از آن است که دوج کوین (DOGE) و بیت کوین (BTC) احتمالا جزو اولین دسته از کوین‌هایی باشند که X از آنها پشتیبانی خواهد کرد. نکته جالب توجه اینکه وقتی ماسک تلاش‌های تغییر نام تجاری توییتر را اعلام کرد، قیمت دوج کوین به دلیل همین به حدس و گمان‌های مشابه، با جهش چشمگیری مواجه شد.

همچنین، شایان ذکر است که قیمت دوج کوین درحال حاضر و در تایم فریم یک روزه با ۲.۱۱ درصد افزایش به ۰.۰۷ دلار رسیده است و بیت کوین نیز با ۰.۶۱ درصد رشد در دوره زمانی مشابه در محدوده ۲۹,۳۱۲ دلار قرار دارد.

الهه سیدان

من الهه سیدان هستم، فارغ‌التحصیل رشته حسابداری و دارای مدرک پیشرفته زبان انگلیسی. با توجه به رشته تحصیلم، به اقتصاد علاقه زیادی دارم و از سال ۹۲ در عرصه اقتصادی به‌عنوان خبرنگار مشغول به فعالیت بودم. بازار کریپتو به عنوان صنعتی نوپا به دلیل کارکردهای گسترده‌ و فرصت‌های مالی که در اختیار جوامع قرار می‌دهد، به تدریج توجه من را جلب کرد و باعث شد به این بازار جدید مالی علاقه‌مند شوم. در حال حاضر حدود ۵ سال است که محتوای تحلیلی- خبری در حوزه رمزارز تولید می‌کنم و امیدوارم بتوانم نقشی موثر در ارائه به موقع اطلاعات و اخبار این حوزه مالی به علاقه‌مندان دنیای ارز دیجیتال داشته‌باشم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا