اخبار ارز دیجیتال

حمایت دوقلوهای وینکلووس از ترامپ با اهدای ۲ میلیون دلار بیت‌کوین

جشنواره تون پلاس

در این وبلاگ خبری از صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس به بررسی خبر اهدا ۲ میلیون دلار بیت‌کوین دوقلوهای وینکلووس به کمپین انتخاباتی ترامپ می‌پردازیم.

برادران وینکلواس (Winklevoss) که به نام (Winklevii) هم شناخته می‌شوند، دوقلوهای همسانی هستند که به دلیل دعوای حقوقی خود با مارک زاکربرگ در سال ۲۰۰۴ بر سر مالکیت فیس بوک به شهرت رسیدند. در سال ۲۰۱۰، نام آن‌ها در فیلم بیوگرافی شبکه اجتماعی (The Social Network)، جاودانه شد.

تایلر و کامرون وینکلووس، بنیان‌گذاران جمینی، اعلام کرده‌اند که هر کدام مبلغ ۱ میلیون دلار بیت‌ کوین به کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، اهدا کرده‌اند. هر دو به طور عمومی حمایت خود را از ترامپ در انتخابات نوامبر آینده اعلام کرده و دولت بایدن را به استفاده از چندین سازمان دولتی برای ارعاب و پیگرد قانونی صنعت ارزهای دیجیتال متهم کرده‌اند.

جنگ دولت بایدن علیه رمز ارزها

در پستی در شبکه اجتماعی ایکس در تاریخ ۲۰ ژوئن، تایلر وینکلووس نوشت: «من به تازگی ۱ میلیون دلار به صورت بیت‌کوین (۱۵.۴۷ بیت‌کوین) به  دونالد ترامپ اهدا کرده‌ام و در ماه نوامبر به او رای خواهم داد.» او دولت بایدن را متهم به مشارکت در “جنگ علیه رمز ارزها” کرد و گفت که این دولت با استفاده از سازمان‌های فدرال در تلاش برای تضعیف این صنعت است.

وینکلووس به طور خاص به چیزی که آن را “عملیات خفگی ۲.۰” نامید، اشاره کرد که به اقدامات ادعایی دفتر کنترل ارز (OCC) و شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) برای ترغیب بانک‌ها به عدم تعامل با شرکت‌های رمز ارزی اشاره داشت.

سیاست‌های رمز ارزی کمیسیون بورس و اوراق بهادار و دشمنی کسب‌وکار بایدن

حمایت برادران وینکلووس از دونالد ترامپ

برادران وینکلووس همچنین از کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) به خاطر نحوه مدیریت تنظیم مقررات رمز ارزها انتقاد کردند. تایلر معتقد است که ناکامی SEC در ایجاد قوانین واضح برای این صنعت، باعث شده که از مقررات قدیمی، مانند آزمون هووی از تصمیم دادگاه عالی در سال ۱۹۴۶، برای طبقه‌بندی بیشتر رمز ارزها به عنوان اوراق بهادار استفاده کند، که به باور او، این امر منجر به ایجاد ابهامات قانونی و سرکوب نوآوری می‌شود.

آن‌ها شرایط را به گونه‌ای می‌سازند که رعایت قوانین غیرممکن شود، سپس همه را به دلیل عدم رعایت قوانین تحت پیگرد قرار می‌دهند. تایلر با متهم کردن SEC بایدن به ایجاد عمدی محیطی خصمانه برای کسب‌وکارهای رمز ارزی، هشدار داد که این رویکرد نه تنها نوآوری را متوقف می‌کند، بلکه منجر به هدر رفت اقتصادی می‌شود زیرا شرکت‌ها با نبردهای قانونی بی‌پایان مواجه می‌شوند.

او همچنین آنچه را که به عنوان دشمنی گسترده‌تر دولت بایدن با کسب‌وکارهای آمریکایی و صنایع موفق می‌بیند، محکوم کرد و دولت را متهم به تلاش برای کنترل و کسب منافع سیاسی به بهای اقتصاد آمریکا کرد.

تایلر در پایان تأکید کرد: رئیس‌جمهور دونالد ترامپ، طرفدار بیت‌کوین، رمز ارز و کسب‌وکار است. او از ارتش رمز ارزی خواست تا پشت ترامپ بایستند و اشاره کرد که رای به رئیس‌جمهور سابق، رای علیه تجاوز و خصومت فعلی دولت با صنعت رمز ارزهاست.

الناز جلالی

من، الناز جلالی، فارغ‌التحصیل رشته کامپیوتر هستم و بیش از سه سال است که به عنوان تولیدکننده محتوا در فضای رمزارز کشور فعالیت میکنم. به حوزه تکنولوژی و فناوری علاقه‌ زیادی دارم و آشنایی با بازارهای مالی باعث شد فعالیت خود را در دنیای ارز دیجیتال شروع کنم. در همین راستا، با دقت به جزئیات و توجه به نیازهای هدفمند مخاطبان، سعی در ارائه اطلاعات مفید، متنوع و تخصصی در این زمینه دارم. نوشتن را به عنوان یک ابزار برای انتقال افکار و ایده‌‌ها انتخاب کرده‌ام و در تلاش برای ایجاد محتوایی آموزنده و اثرگذار برای مخاطبان هستم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا