اخبار ارز دیجیتالاخبار ارز دیجیتال در جهاناخبار قانون گذاری‌ ارز دیجیتال

نامزدی جو بایدن در انتخابات ۲۰۲۴، توجه فعالان عرصه کریپتو را جلب کرد!

جو بایدن رئیس جمهوری فعلی آمریکا با کسب تعداد کافی رای موافق از طرف نمایندگان، به عنوان نامزد حزب دموکرات تایید شد که  فعالان بازار ارزهای دیجیتال را نگران کرد.

به گزارش صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس و به نقل از وب‌سایت coingape، جریان انتخابات آمریکا در حال حاضر زیر ذره‌بین فعالان بازار ارزهای دیجیتال قرار دارد، زیرا نامزدی مجدد جو بایدن از حزب دموکرات نشان دهنده مسیر مشخصی برای انتخابات آینده است. بلومبرگ به نقل از آسوشیتدپرس گزارش داد که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه با به دست آوردن تعداد کافی از آرای نمایندگان، به عنوان نامزد دموکرات‌ها برای رقابت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا انتخاب شد.

پادکست نامزدی جو بایدن در انتخابات ۲۰۲۴، توجه فعالان عرصه کریپتو را جلب کرد!

طبق گزارش آسوشیتدپرس، بایدن با پیروزی اولیه در گرجستان، به راحتی از ۱۹۶۸ نماینده لازم پیشی گرفت. این در حالی است که در انتخابات عمومی سال ۲۰۲۰، او با اختلاف اندکی با دیگر رقبا در آن ایالت پیروز شد.

نامزدی جو بایدن از حزب دموکرات تنها چند روز پس از آن صورت می‌گیرد که دونالد ترامپ سیگنال سبزی را برای رقابت‌های ریاست جمهوری خود دریافت کرده‌بود. ورود مجدد ترامپ به انتخابات، به بازارهای رمزارز امید اندکی نسبت به تسهیل قوانین سختگیرانه در صنعت کریپتو داد. دولت بایدن اما شانس زیادی به کسب آرای فعالان عرصه کریپتو ندارد زیرا کارت‌های خود را روی افراد اشتباهی سرمایه‌گذاری کرده‌است. وزارت انرژی آمریکا (DOE) مدتی پیش اعلام کرد که قصد دارد تمرکز بیشتری بر مصرف انرژی مربوط به استخراج بیت کوین داشته باشد. موضوعی که باعث نگرانی فعالان این صنعت شد. این اقدام می‌تواند باعث شود که بایدن آرای برخی از فعالان صنعت کریپتو را از دست بدهد.

چرا رای دهندگان کریپتو مهم هستند؟

چرا رای دهندگان کریپتو مهم هستند؟

همانطور که می‌دانید، افرادی که طرفدار ارزهای دیجیتال هستند، می‌خواهند قانون‌گذاران برای این صنعت قوانین شفاف‌تر، بهتری و عملی‌تری را بی‌اندیشند. از دست دادن کیتی پورتر در سنا نمونه کاملی از این موضوع است. ارتباط واضحی بین تصمیم کتی پورتر، نماینده کنگره برای حمایت از موضع ضد کریپتویی سناتور الیزابت وارن و پیروزی شیف در مقابل وی در انتخابات مقدماتی سنای کالیفرنیا وجود دارد. برای افزایش تعداد بازیگران بیت کوین درگیر در سیاست ایالات‌متحده، مردم از زمانی که جان دیتون اعلام کرد در مقابل الیزابت وارن برای کرسی سنا نامزد خواهد شد، از او حمایت کردند. وارن، از سوی دیگر، تنها فردی بود که به شدن پس زده شد. با این وجود، وی برای افزایش شانس خود برای پیروزی و به دست آوردن کرسی سنا، شروع به ایجاد و گسترش یک سیستم حمایتی کرد تا مخالفان رمزارزها را با خود همراه کند.

طبق گزارش فوربس، در حال حاضر از هر پنج آمریکایی، یک نفر دارای دارایی‌های دیجیتال است که تعداد آن به حدود ۵۲ میلیون نفر می‌رسد. این تعداد قابل توجهی است زیرا می‌تواند تاثیر زیادی بر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا داشته‌باشد. بنابراین، هر دولتی که امیدوار است در انتخابات پیروز شود، احتمالا باید طرفداران بیت کوین را جذب کند.

الهه سیدان

من الهه سیدان هستم، فارغ‌التحصیل رشته حسابداری و دارای مدرک پیشرفته زبان انگلیسی. با توجه به رشته تحصیلم، به اقتصاد علاقه زیادی دارم و از سال ۹۲ در عرصه اقتصادی به‌عنوان خبرنگار مشغول به فعالیت بودم. بازار کریپتو به عنوان صنعتی نوپا به دلیل کارکردهای گسترده‌ و فرصت‌های مالی که در اختیار جوامع قرار می‌دهد، به تدریج توجه من را جلب کرد و باعث شد به این بازار جدید مالی علاقه‌مند شوم. در حال حاضر حدود ۵ سال است که محتوای تحلیلی- خبری در حوزه رمزارز تولید می‌کنم و امیدوارم بتوانم نقشی موثر در ارائه به موقع اطلاعات و اخبار این حوزه مالی به علاقه‌مندان دنیای ارز دیجیتال داشته‌باشم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا