اخبار ارز دیجیتال

استفاده از IP ایران در صرافی BingX ممنوع شد

با توجه به اخبار چند روز پیش در طی یک گزارش که کوین‌تلگراف آن را منتشر کرده بود مبنی بر این که صرافی ارز دیجیتال BingX از کاربران ایرانی پشتیبانی می‌کند، این خبر سر و صداهای زیادی در جامعه کریپتو به وجود آورد.
چند روز بعد BingX در کانال تلگرامی خود متنی را منتشر کرد که در آن استفاده از IP ایران در صرافی BingX را ممنوع کرده، البته در این متن می‌گوید کاربران ایرانی برای کار با صرافی به شرط تغییر IP مشکلی ندارند و هم‌چنین نیاز به احراز هویت وجود ندارد.

متن این خبر تلگرامی به شکل زیر است:

اطلاعیه مهم

با تشکر از اعتماد و همراهی شما اعضای محترم

بر اساس تصمیمات اتخاذ شده توسط “صرافیِ بینگ اکس”:

الف. با توجه به شرایط موجود، ارائه کلیه خدمات با آی پی ایران و احراز هویت برای کاربران جدید با مدارک هویتی ایرانی مقدور نخواهد بود.

قابل ذکر است کماکان احراز هویت برای کاربران اجباری نیست؛ همچنین در صورت تغییر شرايط،‌ این تصمیمات فقط توسط منابع رسمی اعلام خواهد شد.

ب. در صورت هرگونه تغییر در شرایط فعلی، فرصت مناسب جهت برداشت کلیه دارایی کاربران ایجاد خواهد گردید و جای تامل در این خصوص نمیباشد.

ج. کاربران احراز هویت شده، در حال حاضر همچنان منعی در استفاده از خدمات نداشته و تنها با تغییر آی پی با توجه به آی پی‌های مجاز میتوانند از خدمات صرافی استفاده کنند.

برای آگاهی از لیست کشورهای ممنوعه از #IP (در گروه بینگ اکس پرشین) استفاده کنید تا توضیحات لازم برای شما نمایش داده شود.

از اینکه به ما اعتماد دارید متشکریم و قدردان همراهی شما هستیم

استفاده از IP ایران در صرافی BingX ممنوع شد

با توجه به متن منتشر شده کاربران ایرانی در حال حاضر می‌توانند با این صرافی کار کنند اما باید هنگام کار با صرافی IP خود را تغییر دهند. هم‌چنین در این اطلاعیه گفته شده در صورتی که وضعیت جدیدی به وجود آید، مدت زمان کافی برای این که کاربران بتوانند وجه خود در صرافی را جابه‌جا کنند داده خواهد شد.

با توجه به این تغییرات غیرمنتظره، احتمال وضع محدودیت‌های بیشتر برای ایرانی‌ها وجود دارد. باید دید قانون‌گذاران در برابر بینگ‌ایکس چه موضعی خواهند داشت؟

الناز جلالی

من، الناز جلالی، فارغ‌التحصیل رشته کامپیوتر هستم و بیش از سه سال است که به عنوان تولیدکننده محتوا در فضای رمزارز کشور فعالیت میکنم. به حوزه تکنولوژی و فناوری علاقه‌ زیادی دارم و آشنایی با بازارهای مالی باعث شد فعالیت خود را در دنیای ارز دیجیتال شروع کنم. در همین راستا، با دقت به جزئیات و توجه به نیازهای هدفمند مخاطبان، سعی در ارائه اطلاعات مفید، متنوع و تخصصی در این زمینه دارم. نوشتن را به عنوان یک ابزار برای انتقال افکار و ایده‌‌ها انتخاب کرده‌ام و در تلاش برای ایجاد محتوایی آموزنده و اثرگذار برای مخاطبان هستم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا