آموزش کسب درآمد از ارز‌های دیجیتالایردراپبازی های ارز دیجیتال

ربات میجر تلگرام چیست؟ آموزش ربات Major تلگرام

جشنواره تون پلاس

ربات میجر تلگرام (Major Telegram Bot)، نخستین بازی درآمدزا در مجموعه نوظهور این دسته از اپلیکیشن‌ها و ربات‌ها در پیام‌رسان تلگرام بوده که هدف آن امتیازدهی یا ریتینگ (Rating) به کاربران شرکت‌کننده است. کاربران یا میجرها در این ربات، شروع به فعالیت کرده و پاداش‌های خود را در قالب امتیاز و رتبه دریافت می‌کنند که در نهایت، قرار است به توکن میجر (MAJOR) تبدیل شوند.

پادکست مقاله ربات میجر تلگرام


در حال حاضر ربات میجر تلگرام که سر و صدای زیادی را ابتدا با توکن استارز (STARS) به‌پا کرد، در مراحل ابتدایی خود به‌سر می‌برد و وعده داده که در آینده، به کاربران فعال‌تر خود پاداش‌های بزرگی ارائه خواهد کرد. یکی از نکات مهم در رابطه با ربات میجر تلگرام، تیک آبی این اپلیکیشن از لحظه آغاز به کار این ربات بوده که می‌توان گفت تا حدی به اعتبار این پروژه کمک کرده است. برخی حتی می‌گویند این ربات متعلق به یکی از افراد نزدیک به پاول دورُف، بنیان‌گذار تلگرام، است.


تیم صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس هم تصمیم گرفت در راستای بالابردن آگاهی شما کاربران عزیز، در این مقاله ابتدا توضیح دهد که ربات میجر تلگرام چیست و چگونه کار می کند و آموزش ربات Major را برای شما ارائه دهد.

ربات میجر تلگرام چیست؟

آموزش ربات Major تلگرام

همان‌طور که در بالا به آن اشاره شد، ربات میجر تلگرام در واقع یک سیستم امتیازدهی با محوریت توکن ستاره یا استارز میجر است و این قابلیت را مثل خیلی از ربات‌های درآمدزا و بازی‌های تپ تو ارن (TAP2EARN) تلگرامی دارد که با انجام مأموریت‌های مختلف، بتوانید رتبه خود در ربات Major را ارتقا دهید و حتی توکن استارز را به‌عنوان پاداش دریافت کنید.


مهم‌ترین مأموریت این بازی، دعوت دوستان به ربات میجر تلگرام است که بیشترین امتیاز و توکن استارز را به شما می‌دهد. از دیگر مأموریت‌های این ربات، می‌توان به امتیازدهی (Donate) به سایر کاربرها و دنبال‌کردن کانال‌ها و صفحات معرفی‌شده در شبکه‌های اجتماعی مختلف اشاره کرد.


رتبه و ریتینگ (Rating) شما با افزایش تعداد توکن‌های استارز ارتقا پیدا می‌کند و هدف اصلی در این‌جا، رسیدن به رتبه‌های برتر در Major تلگرام است. واژه “Major” در لغت به‌معنی «مقام ارشد» است و کاربران در این ربات تلگرامی، لقب میجر را گرفته و برای رسیدن به رتبه‌های بالاتر تلاش می‌کنند. مکانیزم این بازی شبیه به شبکه اجتماعی روسی کونتاکت (VKontakte) بوده که پاول دورف نیز جزء بنیان‌گذاران آن است.

مطالعه بیشتر: آموزش بازی همستر کامبت در تلگرام


شما با دعوت هر یک کاربر جدید به ربات Major خود، ۵۰۰ واحد توکن استارز را دریافت می‌کنید و اگر کاربر دعوت‌شده توسط شما دارای اشتراک پریمیوم (Preimum) تلگرام باشد، ۷۵۰ واحد STARS دریافت خواهید کرد. همچنین، ۳۰ درصد از فعالیت دوستان شما در ربات میجر تلگرام، به شما تعلق خواهد گرفت. این در حالی است که کاربر دعوت‌شده توسط شما نیز توکن استارز دریافت خواهد کرد که یعنی یک «معامله دوسربُرد» برای شما و دوستانتان است. شما می‌توانید رتبه لحظه‌ای خود را در صفحه اصلی ربات Major مشاهده کنید.


ربات میجر تلگرام اعلام کرده در آینده برای کاربران برنامه‌های ویژه‌ای دارد که از میان آن‌ها، می‌توان جوایز رایگان برای کاربران یا همان میجرها، ویژگی‌ها و قابلیت‌ها جدید در ربات و پاداش‌های جدید را نام برد. به‌علاوه در پایان هر هفته میلادی، ۱۰۰ میجر برتر این ربات قرار است پاداش‌های بزرگی را در قالب ارز دیجیتال تون کوین (TON) دریافت کنند. ۱۰ میجر برتر هر هفته پاداش‌های بزرگ‌تری خواهند داشت و ۱۰ میجر تمام ادوار که همیشه بین رتبه‌های ۱ تا ۱۰ ربات Major قرار دارند، پاداشی ویژه دریافت خواهند کرد. این طرح قرار است از ماه آگوست (اواسط مرداد ماه) آغاز شود.


این سوال ذهن افراد زیادی را مشغول کرده که آیا میجر در آینده توکن استارز می‌دهد یا خیر؟ طبق نوشته صفحه رسمی این ربات، پس از مدتی قابلیت برداشت ارز دیجیتال استارز در ربات Major فعال خواهد شد و کاربران توانایی تبدیل آن به توکن‌های دیگر از جمله توکن رسمی این پروژه یعنی MAJOR را خواهند داشت.

آموزش ربات Major تلگرام

آموزش ربات Major تلگرام

اگر در نظر دارید که ربات میجر تلگرام را با داشتن توکن استارز در همان ابتدای کار اجرا کنید، باید از طریق یک کاربر دیگر به این بازی دعوت شده باشید تا ۵۰۰ واحد امتیاز STARS بدون انجام مأموریت خاصی به‌ شما داده شود. در هر صورت، ابتدا در اپلیکیشن تلگرام خود به ربات میجر به آدرس “Major@” بروید. دقت کنید نام کامل این ربات Major بوده و دارای تیک آبی تلگرام است. پس از ورود به ربات، روی گزینه “Start” بزنید تا وارد محیط اصلی میجر شوید.

ربات میجر تلگرام


سپس می‌توانید جهت کسب توکن‌های استارز میجر و ارتقای سطح خود، فعالیت‌های زیر را انجام دهید:

  • در بخش مأموریت‌های روزانه (Earn) می‌توانید فعالیت‌هایی نظیر اتصال کیف پول تون (TON Wallet)، تراکنش ارز دیجیتال، خرید استارز، دنبال‌کردن صفحات اجتماعی ربات میجر و لایک و ریتوییت در پلتفرم X داشته باشید و توکن استارز را دریافت کنید.
  • مهم‌ترین مأموریت ربات Major تلگرام، دعوت دوستان (Invite Friends) است. با ارسال کد دعوت به مخاطبان خود در تلگرام، هم شما و هم دوست شما ۵۰۰ واحد STARS تلگرام دریافت می‌کنید که این رقم برای کاربران پریمیوم تلگرام، ۷۵۰ واحد است.
  • دریافت رأی (Donate): کاربران دیگر می‌توانند به پروفایل شما در ربات میجر رأی دهند که برای شما جایزه در قالب امتیاز استارز در پی دارد.
  • ارتقای رتبه: شما می‌توانید در ربات Major با توکن‌های استارز، رتبه (Rating) خود را ارتقا دهید. هنگامی که به جمع ۱۰۰ و ۱۰ کاربر برتر این ربات برسید، لقب “Major” به شما داده می‌شود که مزایای ویژه خود را داد.
  • پاداش‌ها: طبق نوشته رسمی ربات میجر تلگرام، به ۱۰۰ کاربر برتر این ربات تا رتبه اول آن، هر هفته و در بازه‌های مختلف پاداش در قالب ارز دیجیتال تون کوین داده می‌شود. این پاداش موقتی است و گفته شده که در آینده، سطح پاداش‌ها بهبود پیدا خواهد کرد.
  • گردانه شانس (Spin): ربات میجر به‌تازگی یک بخش جدید در صفحه پاداش‌ها (Rewards) خود تحت عنوان اسپین اضافه کرده که شبیه به گردانه شانس عمل می‌کند. کاربران هر ۲۴ ساعت، یک فرصت استفاده از این گردانه را داشته که به آن‌ها توکن استارز و ریتینگ (Rating) حساب کاربری جایزه می‌دهد. همچنین به ازای هر ۱۰ دعوت جدید، یک فرصت دیگر به کاربر داده خواهد شد.
  • هولد تو ارن (Hold to Earn): بخش جدید دیگر ربات میجر تلگرام که در صفحه “Rewards” بالاتر از گردانه شانس قرار داده شده، به شما این فرصت را می‌دهد که با نگه‌داشتن انگشت خود روی کوین نمایش‌ داده‌شده، امتیاز دریافت کنید. حداکثر زمان این بخش ۱ دقیقه است و پس از هر چندثانیه، ضریب نرخ پاداش شما بیشتر می‌شود.
  • دیوار (Wall): ربات میجر همزمان با سالروز تولد اپلیکیشن تلگرام، بخش دیوار (Wall) در صفحه پروفایل (Profile) این ربات را معرفی کرد که کاربران در آن می‌توانند به ازای پرداخت توکن استارز تلگرام، برای دیگران پیام ارسال کنند و دریافت‌کننده پیام، ۵۰۰ امتیاز کسب خواهد کرد. کاربران حتی می‌توانند برای خود نیز پیام بگذارند. در ادامه قرار است قابلیت ارسال عکس و ویدیو نیز در این بخش راه‌اندازی شود که عملاً میجر را به یک شبکه اجتماعی تبدیل می‌کند.
spin در ربات میجر
بخش جدید Spin در ربات میجر تلگرام


در نهایت باید گفت که ربات میجر سعی کرده یک بازی درآمدزای جذاب و در عین حال رقابتی را برای شما و دوستانتان در اپلیکیشن تلگرام ارائه دهد که رتبه‌های برتر آن، پاداش‌ مالی در قالبت رمزارز TON دریافت می‌کنند. همچنین، از توکن‌های استارز تلگرام می‌توان جهت حمایت از توسعه‌دهندگان ربات میجر و اپلیکیشن تلگرام نیز استفاده کرد.

بررسی پروژه میجر و قیمت توکن استارز تلگرام

استارز میجر تلگرام


ربات Major خیلی هوشمندانه با انتخاب توکن استارز تلگرام و استفاده از مکانیزم رفرال (Referral) یا همان دعوت دوستان، توانسته در اوج ظهور بازی‌های درآمدزای تلگرامی، از طریق به‌کارگیری جدیدترین توکن اکوسیستم تون و تلگرام یعنی STARS، جامعه کاربری فوق‌العاده‌ای را برای خود ایجاد کند.

البته که برخی شایعات شنیده می‌شوند که مالکان پروژه میجر تلگرام از نزدیکان پاول دورُف، بنیان‌گذار این اپلیکیشن هستند. شاید همین مسئله به‌نوعی به اعتبار پروژه میجر اضافه کند. به‌علاوه، بازار پیش از عرضه (Pre-market) توکن میجر MAJOR نیز در صرافی ارز دیجیتال بینگ‌اکس (BingX) راه‌اندازی شده است.

مطالعه بیشتر: آشنایی با بازی و ارز دیجیتال تپ سواپ


در ربات میجر تلگرام، خرید امتیاز و دیگر تراکنش‌های درون ربات از طریق توکن استارز تلگرام صورت می‌گیرند. قیمت توکن استارز را تیم تلگرام در سطح ۰.۰۱۶ دلار مشخص کرد و با توجه این‌که روزهای ابتدایی خود را سپری می‌کند، پیش‌بینی می‌شود در آینده و با راه‌اندازی کامل این رمزارز و کاربردهای آن، قیمت استارز رشد قابل توجهی پیدا کند.


اپلیکیشن تلگرام، چند ماه پیش ارز دیجیتال استارز را در قالب توکن و روش پرداختی برای هزینه‌های درون این برنامه معرفی کرد و اکنون مشغول فعالیت بر روی محتوا و اشتراک‌های پولی در این اپلیکیشن است. همچنین، در تگرام کانال‌ها و ربات‌هایی وجود داشته که قابلیت تبدیل توکن استارز به رمزارزهایی نظیر تون کوین دارند.


کمپانی تلگرام ابتدا ارز استارز را جهت پرداخت محصولات دیجیتال موجود در ربات‌ها و مینی اپلیکیشن‌های تلگرامی طراحی کرد، اما اکنون تولیدکنندگان می‌توانند محتوایی منتشر کنند که فقط با پرداخت توکن STARS قابل نمایش باشد. همچنین، از این رمزارز برای دریافت تخفیف در طرح‌های تبلیغاتی نیز استفاده می‌شود.


در این مقاله از صرافی او ام پی فینکس، بررسی کردیم که ربات میجر تلگرام چیست و چگونه می‌توان در آن فعالیت کرد. در صورتی که راجع به مطالب فوق سوال، پیشنهاد و یا انتقادی دارید، خواهشمندیم با ثبت نظر خود با ما در ارتباط باشید.

سوالات شما درباره ربات میجر تلگرام
  • ربات میجر Major تلگرام چیست؟

    میجر یکی از مینی‌ اپلیکیشن‌ها یا ربات‌های درآمدزای جدید در تلگرام است که در ازای دعوت دوستان و انجام مأموریت‌های روزانه، به شما توکن استارز STARS تلگرام را پاداش می‌دهد.

  • خرید استارز میجر چگونه است؟

    خرید استارز میجر از بخش Boost Rank این ربات صورت می‌گیرد که برای آن باید ارز دیجیتال تون کوین پرداخت کنید.

  • آیا میجر پروژه معتبری است؟

    از جایی که ربات میجر تیک آبی گرفته و به کاربران وعده داده توکن STARS تلگرام را می‌دهد، با واکنشی منفی از سوی تیم تلگرام روبرو نشده و تا هنگام نگارش این متن، می‌توان گفت میجر پروژه معتبری دیده می‌شود.

سلب-مسئولیت-میجر-تلگرام

پوریا کریم‌زاده

من پوریا کریم‌زاده هستم و بیشتر از چهار سال است که به‌طور رسمی وارد بازارهای مالی فارکس و کریپتو شدم. از کودکی عاشق هر نوع فناوری و زبان انگلیسی بودم و امروز تمرکز کاری خود را روی ارائه تحلیل فاندامنتال، اقتصاد کلان، اخبار بازار ارز دیجیتال و مقالات تخصصی در مورد بلاک چین و رمزارزها در نظر گرفته‌ام. شخصاً سرمایه‌گذاری را در بازه بلندمدت انجام می‌دهم و معتقدم که بلاک چین، بیت کوین و سایر پروژه‌های نوآورانه در صنعت کریپتو، آینده فرآیندهای مالی و نظام اقتصادی کشورها را شکل می‌‎دهند.

مطالعه بیشتر

‫۱۸ دیدگاه‌ها

    1. سلام وقت بخیر. لطفا مشکلتون رو دقیق‌تر بفرمایید من متوجه نشدم. میجر یک ربات در اپلیکیشن تلگرام هست که کیف پول‌هایی مثل تون کیپر رو میشه به اون وصل کرد. و خود میجر ماهیت یک دارایی قابل ذخیره در کیف پول‌های ارز دیجیتال رو نداره!

    1. سلام وقت بخیر. نه توکن های استارز میجر طبق نوشته رسمی این تیم قراره به توکن MAJOR تبدیل بشن. اگر هم تو این رویه تغییری قراره ایجاد بشه هنوز به‌طور رسمی اعلام نشده. قیمت توکن‌ها هم فقط هنگام راه‌اندازی اون‌ها و لیستینگ در صرافی‌ها مشخص میشه، اما بعید نیست که قیمت خوبی داشته باشه.

    1. سلام وقت بخیر. یک سری راه حل‌ها برای دورزدن این تحریم هست که در کانال‌های تلگرامی یا گوگل می‌تونید جست‌و‌جو کنید. متاسفانه من اطلاعی راجع به اون‌ها ندارم.

  1. سلام خسته نباشید
    من گوشیم دو سیمکارته بود بایکیش میجر داشتم بعد مدتی برا اونیکیم نصب کردم وقتی رفتم دیدم اکانت اصلیم پریده جدیده جایگزین شده.راهی هست اکانت قبلیم برگرده؟

    1. سلام وقت بخیر. پیشنهاد میکنم در گوشی‌های جداگانه این مسئله رو بررسی کنین، اما تا جایی که اطلاع دارم، معمولاً اکانت‌هایی که به این شکل حذف میشن قابلیت بازیابی ندارن.

  2. باید ابتدا توی هردوتا اکانت ربات میجر را از قسمت سه نقطه بالای صفحه دیلیت و بلاک کنید (گزینه ی قرمز رنگ) سپس از اکانت دومتون کلا خارج بشید و بعد از گذشت یک ساعت یا بیشتر در اکانت اصلیتون ربات را سرچ کنید و مجددا استارت کنید. مشکلتون حل میشه . من با این روش مشکلم حل شد

  3. سلام چرا نمیتوانم در این بازی خرید خود را با ستاره انجام بدهم واخبار این مورد در کشور شما امکان ندارد می‌آید چکار باید بکنم ممنون میشم سریع جواب بدهید

    1. سلام وقت بخیر. متاسفاه به‌دلیل تحریم‌های موجود امکان خرید و فروش و استفاده از توکن استارز تلگرام در این اپلیکیشن برای ما وجود نداره. اما شنیدم که یه سری راهکارهایی برای دور زدن چنین مسئله‌ای وجود داره که بنده اطلاعای راجع بهش ندارم، با عرض پوزش. میتونید در گوگل جست‌و‌جو کنید شاید مشکلتون برطرف شد.

  4. سلام و وقت بخیر ،من با vpnبه تلگرام وصل میشم ،الان چندین بار امتحان کردم اما نتونستم عضو کانال major بشم ،لطفا راهنماییم کنید.ممنون

    1. سلام وقت بخیر. عضویت در این کانال‌ها به‌دلیل تعداد درخواست‌های زیاد برای عضویت زمان میبره و شما باید چندین دفعه تلاش کنید تا بالاخره عضو کانال بشید.

  5. سلام چرا نمیتوانم در این ربات خرید ستارها را انجام بدهم وپیام غیر قابل دسترس برای من می‌آید لطفا راهنمایی کنیید ممنون

  6. سلام
    ممنون از توضیحات. من یه مشکلی در ارتباط با این ربات و تپ سواپ دارم. ظاهراً این رباتها انتظار ندارند من روی یه گوشی بیشتر از یه اکانت داشته باشم. در حالیکه من چند تا اکانت دارم و همه رو هم هر روز تسکهاش رو انجام میدم. منتها برای هرکدوم که آدس ولتم رو مشخص میکنم برای بقیه هم تغییر میکنه. در مورد همستر این یکی بودن آدرس ولت باعث دردسرم شد و باعث شد فقط اکانت اصلیم شارژ شه و بقیه اکانتهام متقلب تشخیص داده شد. پس باید آدس ولتهام رو برای اکانتهای متفاوت متفاوت بذارم. این در حالی است که خودش آدرس یکی از اونها رو که تغییر میدم برای بقیه رو هم تغییر میده. شایدم یه جای ثابته که همه ازش برمیدارند و برای همین تغییر میکنه.
    حالا باید چی کار کنم؟

    1. سلام دوست عزیز، ممنون که با ما هستید. این اتفاق تقریباً برای همه ربات ها و ایردراپ های تلگرامی میفته و توصیه میشه که اکانت‌های خودتون رو روی گوشی‌های مختلف بالا بیارید. یه راه حل دیگه هم میتونه استفاده از کیف پول‌های مختلف باشه، یعنی مثلا برای یک اکانت از کیف پول تون کیپر استفاده کنید و برای یکی دیگه از کیف پول مای تون ولت. همچنین، برای اکانت های تلگرامتون یوزرنیم یا نام کاربری تعیین کنید. در نهایت، توصیه میشه که فعالیت خودتون رو روی گوشی‌های مجزا پیش ببرید، در غیر این صورت ریسک از دست‌رفتن امتیاز شما در میجر وجود داره. موفق باشید.

  7. سلام وقتتون بخیر
    چرا هرچقد فعالیت دارم توی میجر رتبه و امتیازم بالا نمیره و روی پانصد هزار گیر کرده؟؟؟

    1. سلام وقت بخیر. اپلیکیشن تلگرامتون رو آپدیت کنید و دقت کنید بعد از انجام هر ماموریت، پیام تایید از سمت ربات براتون بالای صفحه بیاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا