آموزش ارز دیجیتال

معرفی ارز دیجیتال با پشتوانه نقره

ارز دیجیتال با پشتوانه نقره جایگزین ارزهای دیجیتال اصلی برای سرمایه‌گذاران کم ریسک است. ارزهای دیجیتال که از طریق دارایی‌هایی مانند فلزات گران‌بها پشتیبانی می‌شوند، در سال ۲۰۲۰ محبوبیت پیدا کردند. سرمایه‌گذارانی که از مشکلات بازار بی‌ثبات ارزهای دیجیتال ناراحت هستند، اغلب برای محافظت از سرمایه‌ خود در نوسانات بازار به ویژه در دوران کاهش قیمت، به استیبل کوین‌ها روی می‌آورند. این مدل ارز دیجیتال با ادغام مزایای فناوری بلاک چین و با ثبات بودن ارزش نقره فیزیکی، گزینه‌ای مطمئن و قابل اعتماد را در اختیار سرمایه‌گذاران و کاربران قرار می‌دهد. در این مقاله از وبلاگ صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس به صورت جامع ارز دیجیتال با پشتوانه نقره را بررسی می‌کنیم.

پادکست معرفی ارز دیجیتال با پشتوانه نقره

ارز دیجیتال با پشتوانه نقره چیست؟

ارز دیجیتال با پشتوانه نقره، ثبات و ارزش نقره فیزیکی را به سایر مزایای ارز دیجیتال اضافه می‌کند. هدف پشتوانه قرار دادن، کنترل نوسانات قیمت ارز دیجیتال است که به دلایل مختلفی اتفاق می‌افتد و با ارائه جایگزین امن‌تر، اعتماد به بازار را بر می‌گرداند.

بر خلاف ارزهای دیجیتال اصلی مانند بیت‌کوین و اتریوم که ارزش خود را صرفا از تقاضای بازار به دست می‌آورند، ارز دیجیتال با پشتوانه نقره به ارزش اصلی نقره مرتبط است. به این معنی که به ازای هر واحد از ارز دیجیتال، مقداری معادل نقره ذخیره کرده‌اید. این نوع سرمایه‌گذاری حس ثبات و اعتماد در ارز دیجیتال به وجود می‌آورد و آن را به یک گزینه جذاب برای سرمایه‌گذاران و کاربران فعال این حوزه تبدیل می‌کند.

مزایای استفاده از ارز دیجیتال با پشتوانه نقره

مزایای استفاده از ارز دیجیتال با پشتوانه نقره

استفاده از ارز دیجیتال با پشتوانه نقره چندین مزیت دارد که در ادامه هر یکی را بررسی می‌کنیم:

ارز دیجیتال با پشتوانه نقره یک پوشش در برابر تورم و نوسانات بازار ارائه می‌دهد. از آنجایی که ارزش این نوع ارزها به نقره فیزیکی گره خورده، از لحاظ تاریخی ارزش خود را در طول زمان حفظ می‌کنند، این ارز دیجیتال می‌تواند گزینه با ثبات‌تری در مقایسه با سرمایه‌گذاری روی سایر ارزهای دیجیتال ارائه دهد.

ارز دیجیتال با پشتوانه نقره، مزایای فناوری بلاک چین را به همراه دارد. تراکنش‌ها به کمک رکوردهای (سوابق) شفاف ذخیره شده در بلاک چین می‌توانند به سرعت و با امنیت انجام شوند. این امر اطمینان از یگپارچگی و امنیت تراکنش‌ها را به وجود می‌آوررد و آن را به گزینه‌ای جذاب برای افرادی که به حریم خصوصی و شفافیت اهمیت می‌دهند، تبدیل می‌کند.

ارز دیجیتال با پشتوانه نقره فرصتی برای تنوع بخشیدن به سبد سرمایه‌گذاری فراهم می‌کند. با سرمایه‌گذاری در نقره فیزیکی و ارز دیجیتال، کاربران ریسک را کاهش می‌دهند و از رشد هر دو دارایی سود خواهند برد.

کاربرد ارز دیجیتال با پشتوانه نقره

کاربردهای ارز دیجیتال با پشتوانه نقره متنوع است و می‌تواند در بخش‌های مختلف به کار گرفته شود. از جمله این کاربردها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

یکی از کاربردهای بالقوه در معاملات برون مرزی است. استفاده از یک ارز دیجیتال پایدار با پشتوانه نقره می‌تواند تراکنش‌های بین‌المللی سریع‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر، دور زدن سیستم‌های بانکی سنتی و کاهش کارمزد را تسهیل کند.

استفاده از ارز دیجیتال با پشتوانه نقره به عنوان یک ذخیره ارزش برای افرادی که به دنبال جایگزینی برای ارزهای سنتی فیات هستند، عمل می‌کند. کسانی که نگران کاهش ارزش پس‌انداز خود هستند با سرمایه‌گذاری در این نوع ارزها به دلیل ثبات ارزش ذخایر نقره، آرامش خاطر پیدا می‌کنند.

این نوع ارز دیجیتال را می‌توان در بخش‌هایی استفاده کرد که به ارزش نقره فیزیکی مرتبط است. به عنوان مثال، ارز دیجیتالی که پشتوانه نقره دارد می‌تواند در صنعت جواهرات استفاده شود، به‌طوری‌که هر واحد از رمزارز نشان‌دهنده مقدار خاصی از نقره استفاده‌شده در تولید جواهرات باشد.

مشاهده قیمت لحظه ای و خرید اتریوم در صرافی ارز دیجیتال

انواع ارزهای دیجیتال با پشتوانه نقره

ارزهای دیجیتال با پشتوانه نقره

بعد از بررسی مزایا و کاربرد ارز دیجیتال با پشتوانه نقره به معرفی چندین ارز می‌پردازیم تا سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به این نوع ارزها بتوانند آن را خرید و فروش کنند.

سیلورکوین SilverCoin

قابلیت تقسیم‌پذیری، تدابیر امنیتی و ماهیت فراگیر سیلورکوین، این ارز دیجیتال را به گزینه‌ای محبوب برای سرمایه‌گذاران تبدیل کرده است. برای خرید سیلورکوین به هیچ مدرک شناسایی نیاز نیست، زیرا سرمایه‌گذاران تنها به یک آدرس کیف پول اتریوم برای دریافت ارز دیجیتال نیاز دارند.

تیم سیلورکوین شرایطی برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند تا وضعیت شمش نقره فیزیکی ذخیره شده با پشتوانه کوین‌ها را در لحظه بررسی کنند. اقدامات امنیتی سیلورکوین شامل احراز هویت دو مرحله ای هنگام ورود به سیستم برای کاهش خطر هک است. همه سرمایه‌گذاران سیلورکوین می‌توانند در هر زمان ۹۹.۹٪ شمش نقره را بازخرید کنند.

سیلورلینک Silverlink

توکن سیلورلینک (LKNS) برابر با یک گرم نقره تایید شده ۰.۹۹۹ است. این توکن بر پایه شبکه اتریوم ساخته شده و مفهوم پشت توکن اجازه می‌دهد تا سرمایه‌گذاران به راحتی مانند هر رمزارز دیجیتال دیگری نقره دیجیتال را خریداری کنند.

هنگامی که یک سفارشی در وب سایت Silverlink صورت می‌گیرد، شمش فیزیکی نقره با پایین‌ترین قیمت لحظه‌ای در بازارهای استرالیا خریداری می‌شود. پس از تأیید اثبات مالکیت و دریافت رسید، یک توکن LKNS از طریق قرارداد هوشمند استخراج می‌شود. توکن‌ها برای خرید، معامله یا نگهداری درون یک کیف پول سازگار با ERC-20 در دسترس هستند. هزینه ثابتی که به عنوان هزینه تراکنش برای هر سفارش LKNS گرفته می‌شود، به هولدرهای توکن LNK در پلتفرم لینک ارائه خواهد شد.

سیلور توکن SilverToken

هر توکن سیلور نشان‌دهنده مالکیت مستقیم نقره به نسبت ۱:۱ با یک اونس شمش نقره است. سازندگان کوین فقط ۹۹.۹ درصد نقره نگه می‌دارند و از استانداردهای تعیین شده توسط انجمن بازار شمش لندن پیروی می‌کنند. دارندگان می‌توانند ارز دیجیتال پشتوانه نقره خود را به شمش فیزیکی تبدیل کرده و پست کنند یا آن را به SilverToken بفروشند.

برای بازخرید به حداقل ۱۰۰ توکن سیلور نیاز دارید. سیلورتوکن همچنین توکن نقره دلار (SLVD) را ایجاد کرده که همیشه معادل ۱ دلار است. این کوین می‌تواند برای خریدهای روزانه کالاها و خدمات استفاده شود. تیم سیلورتوکن می‌گوید ارزش پایدار SLVD به درک بهتر قدرت ارز دیجیتال کمک می‌کند.

مشاهده قیمت لحظه ای و خرید تتر در صرافی ارز دیجیتال

آینده ارز دیجیتال با پشتوانه نقره

این نوع سرمایه‌گذاری پتانسیل دارد که انقلابی در بازار ارزهای دیجیتال ایجاد کند و به افراد و مشاغل اعتماد بیشتری نسبت به ارزش دارایی‌های دیجیتال خود ارائه دهد. توسعه و پذیرش ارز دیجیتال با پشتوانه نقره به دلیل مزایا و کاربردهایی که دارد ممکن است در سال‌های آینده ‌مورد توجه قرار بگیرد.

به طور کلی، ارزهای دیجیتال با پشتوانه نقره، به عنوان یک ابزار سرمایه‌گذاری متفاوت و جذاب در بازار مالی معرفی شده‌اند که قدرت ایجاد تنوع و حفظ ارزش سرمایه را دارند. این ارزها، با ارتباط مستقیم با فلز گران‌بها، اطمینان از ارزش معتبر و پایداری خود را به سرمایه‌گذاران ارائه می‌دهند. با توجه به شفافیت و امنیت بالای زنجیره بلاکی، سرمایه‌گذاران می‌توانند به طور آسان تراکنش‌های خود را پیگیری کنند و از حریم خصوصی خود اطمینان حاصل کنند. بدین ترتیب، استفاده از ارزهای دیجیتال با پشتوانه نقره، یک گزینه هوشمندانه برای کسانی است که به دنبال تنوع و امنیت در سرمایه‌گذاری‌های خود هستند و می‌خواهند از فرصت‌های جدیدی در بازار مالی بهره‌مند شوند.

پرسش‌های پر تکرار در مورد ارز دیجیتال با پشتوانه نقره

  • از کجا ارز دیجیتال با پشتوانه نقره بخریم؟

    شما می‌توانید به بخش بازارهای وب‌سایت کوین‌مارکت کپ مراجعه کنید تا لیستی از صرافی‌های متمرکزی که کوین مورد نظر در آن‌ها لیست شده است را پیدا کنید یا از طریق یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) که ارز دیجیتال با پشتوانه نقره در آن موجود است برای خرید اقدام کنید.

  • آیا XLM توسط نقره پشتیبانی می شود؟

    بله، XLM از طریق نقره پشتیبانی می‌شود. XLM یک پلتفرم پرداخت غیرمتمرکز بلاک چین است که از پروتکل اجماع استلر (Stellar) استفاده می‌کند.

الناز جلالی

من، الناز جلالی، فارغ‌التحصیل رشته کامپیوتر هستم و بیش از سه سال است که به عنوان تولیدکننده محتوا در فضای رمزارز کشور فعالیت میکنم. به حوزه تکنولوژی و فناوری علاقه‌ زیادی دارم و آشنایی با بازارهای مالی باعث شد فعالیت خود را در دنیای ارز دیجیتال شروع کنم. در همین راستا، با دقت به جزئیات و توجه به نیازهای هدفمند مخاطبان، سعی در ارائه اطلاعات مفید، متنوع و تخصصی در این زمینه دارم. نوشتن را به عنوان یک ابزار برای انتقال افکار و ایده‌‌ها انتخاب کرده‌ام و در تلاش برای ایجاد محتوایی آموزنده و اثرگذار برای مخاطبان هستم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا