آموزش ارز دیجیتالآموزش کسب درآمد از ارز‌های دیجیتالبازی های ارز دیجیتال

معرفی بازی رولر کوین؛ شبیه ساز استخراج ارز دیجیتال

همینطور که مارکت کریپتو گسترش پیدا می‌کند، شاهد راه‌های بیشتری برای کسب ارز دیجیتال هستیم. یکی از بخش‌های که محبوبیت زیادی پیدا کرده است، بازی‌های P2E است. یکی از جدیدترین و بزرگ‌ترین بازی‌ها هم بازی رولر کوین است که توسعه دهندگان آن را به عنوان یک بازی شبیه‌ساز استخراج ارز دیجیتال توصیف می‌کنند.

ایده این بازی ساده است. بازیکنان به ازای قدرت استخراج خود سهمی از جوایز محاسبه هر بلاک را دریافت می‌کنند. این توضیحات شاید تقلبی به نظر برسد، ولی این پروژه از هر نظر معتبر است. مانند سایر بازی‌های P2E، هدف بازی رولر کوین قوی‌تر کردن شخصیت و کسب کریپتو است. ثبت نام در وب سایت بازی رولر کوین Rollercoin رایگان است و کمتر از ۵ دقیقه طول می‌کشد.

بازی‌های P2E منتقدان خودشان را دارند، ولی هیچکس نمی‌تواند علیه حجم آن‌ها در بازار کریپتو باشد، به ویژه در آسیا، جایی که بازی‌های مانند Axie Infinity به یک منبع درآمد تبدیل شده‌اند. در ادامه این مقاله با بلاگ صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس همراه باشید تا بازی رولر کوین را بررسی کنیم.

پادکست معرفی بازی رولر کوین: شبیه‌ساز استخراج ارز دیجیتال

استخراج ارز دیجیتال در بازی رولر کوین

با اینکه بازی رولر کوین فقط یک شبیه‌ساز استخراج ارز دیجیتال است، تیم توسعه دهنده آن به خوبی استخراج رمز ارز را به نمایش گذاشته است. حالا به بخشی از اصطلاحات رایج بازی رولر کوین نگاه می‌اندازیم.

مشاهده قیمت لحظه‌ای و خرید تتر در صرافی ارز دیجیتال

اصطلاحات بازی رولر کوین

قدرت شبکه، درواقع جمع قدرت ماینینگ تمام بازیکنان در بازی است.

قدرت شخصی، نشان دهنده قدرت استخراج شما است. این قدرت را می‌توانید از دو راه بازی کردن و خرید ماینر به‌‌دست آورید. هرچه قدرت ماینرهای‌ شما بیشتر باشد، بخش بزرگ‌تری از هر بلاک استخراج شده را دریافت می‌کنید.

بلاک، هر بلاک یک پاداش ثابت دارد که بر اساس نوع رمز ارز استخراج شده تعیین می‌شود و بر اساس قدرت استخراج بازیکنان رولر کوین بین آنها تقسیم می‌شود. به عبارت دیگر، هرچه قدرت شما بیشتر باشد، رمزارزهای بیشتری را در زمان استخراج یک بلاک دریافت می‌کنید.

بیت کوین، اتریوم و تتر بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید هستند؟

جایزه، جایزه‌ای که بلاک‌ها دارند هر پنج دقیقه محاسبه می‌شود. هربار که یک بلاک استخراج می‌شود، بازیکنان جوایز ارز دیجیتالی دریافت می‌کنند که به صورت مستقیم به کیف پول آن‌ها در بازی منتقل می‌شود.

چگونه در بازی رولر کوین قدرت بسازیم؟

چگونه در بازی رولر کوین قدرت بسازیم؟

در رولرکوین دو راه برای ایجاد قدرت وجود دارد. راه اول خرید مستقیم ماینرها از بازی با استفاده از توکن بازی رولر کوین به نام RLT است. دومین راه هم استفاده از مینی گیم‌های درون بازی است. هر دو راه به قدرت شما اضافه می‌کنند،‌ ولی سیستم‌های کاملا متفاوتی دارند.

مشاهده قیمت لحظه‌ای و خرید اتریوم در صرافی ارز دیجیتال

خرید ماینرها

زمانی که در بازی رولر کوین ماینر می‌خرید، قدرت استخراج این ماینرها مستقیم به قدرت درون بازی شما اضافه می‌شود و این قدرت ثابت می‌ماند. این به چه معنا است؟ حتی اگر به طور فعال بازی نکنید، این ماینرها ۲۴ ساعت روز کار می‌کنند و پاداش‌های کریپتویی به صورت مستقیم به کیف پول درون بازی شما ارسال می‌شود. ماینرها را می‌توانید با استفاده از توکن RLT در بازی خریداری کنید. همچنین، قبل از خرید ماینر باید از فروشگاه درون بازی یک قفسه برای قرار دادن ماینرها تهیه کنید.

مینی‌گیم

سرمایه گذاری و خرید ماینر در بازی رولر کوین تنها راه کسب درآمد نیست. بازیکنان می‌توانند با مینی‌گیم‌های بازی به راحتی قدرت استخراج دریافت کنند. زمانی که در یکی از این بازی‌ها برنده می‌شوید، قدرت استخراج دریافت می‌کنید که فقط ۲۴ ساعت اعتبار دارد.

کسب درآمد از بازی اکسی اینفینیتی با کاشت و برداشت در فاناسیا و پرورش اکسی ها

مینی‌گیم‌های بازی رولر کوین

در مجموع یازده مینی‌گیم در بازی رولر کوین وجود دارد که می‌توانید برای به‌دست آوردن قدرت استخراج از آن‌ها استفاده کنید. هر بازی سطح سختی و قدرت استخراج متغیری دارد پس بهتر است که به سراغ بازی‌‌های سخت‌تر که قدرت بیشتری می‌دهند، بروید. بعد از هر بازی، مینی گیم‌ها به زمان استراحت نیاز دارند. هرچه که سختی بازی‌های بیشتر شود زمان استراحت آنها هم بیشتر می‌شود. در ادامه لیست مینی گیم‌‌های بازی رولر کوین را بررسی می‌کنیم.

COINCLICK

این بازی یک همستر کوچک و بامزه دارد که از بالا برای شما سکه و توکن می‌اندازد. برای جمع کردن سکه‌ها به سادگی روی آنها کلیک کنید، البته حواستان به بمب‌ها هم باشد چراکه با کلیک کردن روی آنها بازی تمام می‌شود. این بازی نسبتا آسان است، ولی زمانی که به سطح سختی ۶ برسید، همستر بمب‌های بیشتری رها می‌کند و بازی کمی سخت می‌شود.

TOKEN BLASTER

یکی از بیشترین جایزه‌ها درون بازی متعلق به TOKEN BLASTER است. این بازی یک ورژن اولیه از بازی مشهور گالاگا (Galaga) است. سفینه‌های دشمن که در مقابل شما قرار دارند را شکست دهید تا قدرت استخراج دریافت کنید.

FLAPPY ROCKET

بازی Flappy Bird را به یاد دارید؟ بازی Flappy Rocket نسخه بازسازی شده آن بازی است. مقدار قدرتی که از این بازی به دست می‌آورید کم است،‌ ولی این بازی برای گذراندن وقت مناسب است.

CRYPTONOID

این بازی هم بر اساس یکی از بازی‌های نوستالژیک معروف به اسم Arkanoid ساخته شده. این بازی نسبت به بقیه مینی گیم‌ها سرگرم کننده‌تر است و قدرت استخراج خوبی را جایزه می‌دهد.

COIN MATCH

بازی COIN MATCH نمونه‌ای از بازی‌هایی است که باید ۳ توکن را پشت سر هم قرار دهید. اگر در یک خط ۴ یا ۵ توکن را متصل کنید هم امتیاز بیشتری می‌گیرید. قدرت استخراج این بازی متوسط است.

CRYPTO HAMSTER

این بازی یکی از مینی گیم‌های جذاب سبک پرش است که با همان همستر کوچک بامزه شروع می‌شود. در این بازی باید از پلتفرمی به پلتفرم دیگر بپرید و در عین حال از برخورد با موانع جلوگیری کنید. این بازی در مقایسه با مینی گیم‌های دیگر قدرت بیشتری می‌دهد.

۲۰۴۸COINS

بازی ۲۰۴۸COINS هم بر اساس بازی‌ معروف ۲۰۴۸ ساخته شده که هدف آن جمع اعداد مشترک است. این بازی نسبت به دیگر مینی گیم‌ها زمان بیشتری نیاز دارد و قدرت استخراج کمتری می‌دهد.

COIN FLIP

این بازی حافظه شما را به چالش می‌کشد. بازی COIN FLIP تعدادی کارت را در مقابل شما قرار می‌دهد تا جفت هر کدام از این کارت‌ها را در یک مدت زمان مشخص پیدا کنید. این بازی قدرت استخراج زیادی ندارد، ولی بسیار آسان است.

DR.HAMSTER

یکی دیگر از مینی گیم‌های جذاب بازی رولر کوین، DR.HAMSTER است که نسخه اولیه‌ای از بازی تتریس است. این مینی گیم روی موبایل قابل بازی کردن نیست،‌ ولی قدرت استخراج خوبی دارد و زمان زیادی نیاز ندارد.

TOKEN SURFER

این بازی یکی از ساده‌ترین مینی گیم‌های رولر کوین است. هدف این مینی گیم پرش با اسکیت بورد از پلتفرمی به پلتفرم دیگر است. البته موانعی هم سر راه شما قرار دارد. قدرت استخراج این مینی گیم نسبتا کم است، ولی از دیگر مینی گیم‌های لیست راحت‌تر است.

LAMBO RIDER

این مینی گیم یکی از پایین‌ترین گرافیک‌ها را دارد. علاوه بر این قدرت استخراج که می‌توانید از آن کسب کنید بسیار کم است و ارزش زمانی که برای بازی می‌گذارید را ندارد.

بهترین استراتژی بازی رولر کوین

بهترین استراتژی بازی رولر کوین

به طور کلی ۳ راه برای کسب ارز دیجیتال در بازی رولر کوین وجود دارد. اولین روش و هدف اصلی تیم سازنده بازی این بود که بازیکنان ماینرهای درون بازی را بخرند و از آنها برای استخراج بلاک و دریافت پاداش استفاده کنند. دومین روش،‌ جمع‌آوری قدرت استخراج با استفاده از مینی گیم‌ها است. البته به یاد داشته باشید که قدرت استخراج کسب شده از مینی گیم‌ها فقط تا ۲۴ ساعت اعتبار دارد. راه سوم برای کسب درآمد از بازی رولر کوین معرفی بازی به دوستانتان است. به ازای هر شخصی که به بازی دعوت کنید ۲۵ درصد از سود آنها را به همراه ۱۵ درصد از خریدهای درون برنامه آنها را دریافت می‌کنید.

بازی Gods Unchained؛ ترکیب بازی ویدئویی با بلاک چین

سوالات پرتکرار درباره بازی رولر کوین

بازی رولر کوین چیست؟

بازی رولر کوین یک شبیه‌ساز استخراج ارز دیجیتال است که می‌توانید از آن کسب درآمد کنید.

راه‌‎های کسب درآمد از بازی رولر کوین چیست؟

برای کسب درآمد از بازی رولر کوین می‌توانید ماینرهای درون بازی را بخرید یا از مینی‌گیم‌ها استفاده کنید.

آیا بازی رولر کوین معتبر است؟

بله، این بازی معتبر است و از سال ۲۰۱۹ به بازیکنان خود ارز دیجیتال جایزه می‌دهد.

امیرمهدی شکوهی

امیر مهدی شکوهی هستم. دو سال قبل نوشتن و ترجمه را شروع کردم. نزدیک به 10 سال زبان خواندم و مدرک‌های CAE و TTC گرفتم. در حال حاضر به طور اختصاصی روی مقالات بخش‌های بازی‌‌های بلاک چینی، ان اف تی‌ها و متاورس متمرکز هستم. به زبان انگلیسی، فیلم، سریال و بازی‌های ویدئویی علاقه زیادی دارم. همچنین به طور حرفه‌ای در بازار فعالیت می‌کنم. به نظرم کریپتوکارنسی‌ها آینده اقتصاد را شکل خواهند داد و تحولی در اقتصاد غیرمتمرکز ایجاد خواهند کرد.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا