اخبار ارز دیجیتال

رکوردزنی بدهی ملی ایالات متحده

جشنواره تون پلاس

در این وبلاگ خبری از صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس به خبر رکوردزنی بدهی ایالات متحده می‌پردازیم. بدهی ملی ایالات متحده در یک روز ۶۹,۴۱۷,۴۳۱,۸۵۴ دلار افزایش یافت و به رکورد ۳۴,۷۵۰,۴۹۸,۸۲۹,۹۸۷ دلار رسید.

بدهی ملی آمریکا به تازگی به بالاترین حد خود یعنی ۳۴.۷۵ تریلیون دلار رسیده است. بر اساس اعداد جدید از بدهی وزارت خزانه‌داری ایالات متحده به پایگاه داده پنی (Penny)، نقطه عطف جدیدی پس از آن رخ می‌دهد که بدهی معوق این کشور در یک روز به ۶۹.۴۱ میلیارد دلار افزایش یافت. طبق گزارش جدید اداره بودجه کنگره (CBO)، بدهی عمومی کل کشور تا پایان سال ۲۰۳۴ پیش‌بینی می‌شود که به ۵۰.۷ تریلیون دلار برسد.

پیش‌بینی از بدهی‌های ملی ایالات متحده در آینده

پیش‌بینی از بدهی‌های ملی ایالات متحده در آینده

به عنوان درصدی از تولید ناخالص داخلی (GDP)، بدهی پیش‌بینی می‌شود که در سال ۲۰۲۸ به ۱۰۹ درصد برسد، که بیشتر از هر زمان دیگری در تاریخ کشور است. بدهی در بقیه دوره پیش‌بینی نیز به افزایش خود ادامه خواهد داد و در پایان سال ۲۰۳۴ برابر با ۱۲۲ درصد از تولید ناخالص داخلی خواهد شد؛ حدود ۲۵ درصد بیشتر از پایان سال ۲۰۲۳ و دو و نیم برابر میانگین درصد آن در پنجاه سال گذشته.

پیش‌بینی‌های جدید به طور قابل توجهی بالاتر از چهار ماه گذشته است که اداره اعلام کرده بود که انتظار داشت بدهی تا پایان سال ۲۰۳۴ به ۴۸.۳ تریلیون دلار برسد، که معادل ۱۱۶ درصد از تولید ناخالص داخلی خواهد بود.

CBO پیش‌بینی می‌کند که نرخ تورم برای بقیه امسال و سال آینده کاهش خواهد یافت. نرخ تورم در چهارمین سه‌ماهه سال ۲۰۲۴ به شدت افزایش یافت، پس از کاهش آن از اواخر سال ۲۰۲۲. CBO پیش‌بینی می‌کند که تورم در طول باقیمانده سال ۲۰۲۴ و در سال ۲۰۲۵ کاهش خواهد یافت و تا سال ۲۰۲۶ به هدف ۲ درصد فدرال رزرو می‌رسد و پس از آن استحکام خواهد یافت. با توجه به کاهش نرخ تورم، انتظار می‌رود که فدرال رزرو در اوایل سال ۲۰۲۵ شروع به کاهش نرخ فدرال فاندز خواهد داد.

الناز جلالی

من، الناز جلالی، فارغ‌التحصیل رشته کامپیوتر هستم و بیش از سه سال است که به عنوان تولیدکننده محتوا در فضای رمزارز کشور فعالیت میکنم. به حوزه تکنولوژی و فناوری علاقه‌ زیادی دارم و آشنایی با بازارهای مالی باعث شد فعالیت خود را در دنیای ارز دیجیتال شروع کنم. در همین راستا، با دقت به جزئیات و توجه به نیازهای هدفمند مخاطبان، سعی در ارائه اطلاعات مفید، متنوع و تخصصی در این زمینه دارم. نوشتن را به عنوان یک ابزار برای انتقال افکار و ایده‌‌ها انتخاب کرده‌ام و در تلاش برای ایجاد محتوایی آموزنده و اثرگذار برای مخاطبان هستم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا