تحلیل ارز دیجیتالهفته نامه ارز دیجیتال

پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۱۵ آبان

امروز دوشنبه پانزدهم آبان است و با پنجاهمین سری از هفته نامه کریپتویی او ام پی فینکس همراه شما هستیم. پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۱۵ آبان و ارائه واچ لیست هفتگی، بررسی عوامل موثر بر روند معاملات هفته جاری و جدیدترین رویدادهای صرافی او ام پی فینکس موضوعاتی هستند که در ادامه این مطلب به آن‌ها می‌پردازیم.

پادکست پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۱۵ آبان

نیم نگاهی به بازار ارز دیجیتال در اولین روز معاملاتی هفته – ۱۵ آبان

نیم نگاهی به بازار ارز دیجیتال در اولین روز معاملاتی هفته – 15 آبان
وضعیت کلی مارکت در روز اول هفته - 15 آبان

طبق روال همیشه در هفته نامه‌های کریپتویی او ام پی فینکس، اولین قسمت از مطلب «پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۱۵ آبان» را به بررسی وضعیت کلی بازار رمزارزها در شروع هفته جدید اختصاص می‌دهیم.

روند صعودی در نمودار قیمت بیت کوین همچنان ادامه دارد اما با قدرت کمتر؛ دارایی برتر بازار طی هفته گذشته توانست رشدی ۱.۵ درصدی را به ثبت برساند و سومین کندل متوالی سبز رنگ را تشکیل دهد.

طی هفته گذشته شاهد کاهش حدودا ۲ درصدی دامیننس بیت‌کوین هم بودیم که فرصت بسیار خوبی برای ادامه روند صعودی در بازار آلت‌کوین‌ها فراهم کرد. اتریوم به عنوان برترین آلت‌کوین بازار توانست کندل هفتگی خود را با ۵.۵ درصد رشد به پایان برساند و از محدوده مقاومتی ۱۸۷۰ دلار عبور کند.

تثبیت قیمت بیت‌کوین در محدوده ۳۵۰۰۰ دلار، کاهش ۲ درصدی دامیننس بیت‌کوین و افزایش ۵.۵ درصدی قیمت اتریوم ستاپی را ایجاد کرد تا سایر آلت‌کوین‌ها بتوانند در بازار بتازند و رشد هفتگی بسیار خوبی را ثبت کنند! پنکیک سواپ (CAKE)، تراست ولت توکن (TWT) و اینجکتیو پروتکل (INJ) جزو آن دسته از رمزارزهایی بودند که توانستند طی هفت روز گذشته رشدهای چند ده درصدی از خود به جا بگذارند!

رشد قیمت‌ ارزهای دیجیتال دامیننس تتر را در شرایط سختی قرار داده و سومین کندل نزولی متوالی در تایم فریم هفتگی نمودار USDT.D به ثبت رسیده است که نشان از کاهش سهم تتر از معاملات بازار و تمایل سرمایه‌گذاران به ورود به موقعیت‌های خرید ارزهای دیجیتال دارد.

کاهش دامیننس تتر در روز اول هفته معاملاتی جدید نیز ادامه پیدا کرد و بهانه خوبی برای نوسان‌های قابل توجه در برخی رمزارزها شد. در اولین روز از هفته معاملاتی جدید کوکوین توکن (KCS)، ریپل (XRP) و آوه (AAVE) توانستند به تاپ گینرها بازار تبدیل شوند و رشد قیمتی خوبی را به ثبت برسانند. از سوی دیگر رمزارزهای سولانا (SOL)، جی ام ایکس (GMX) و فرکس شیر (FXS) در اولین روز از هفته جدید در اصلاحات جزئی قیمت قرار گرفتند.

واچ لیست هفتگی و پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۱۵ آبان

واچ لیست هفتگی و پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – 15 آبان

در دومین قسمت از مطلب «پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۱۵ آبان» قرار است واچ لیست هفتگی او ام پی فینکس را به شما معرفی کنیم. همانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم، صعود قیمت‌ بیت‌کوین به محدوده ۳۵۰۰۰ دلار، رشدهای قیمتی فوق‌العاده‌ای در مارکت کریپتو محقق کرد. در حال حاضر آلت‌کوین‌ها یا به مقاومت‌های مهم خود نزدیک شده‌اند و یا از آن‌ها عبور کرده‌اند!

فدرال رزرو نیز افزایش نرخ بهره را متوقف کرده و همین موضوع نیز خود یکی از دلایلی است که منجر به ادامه رشدهای قیمتی در هفته گذشته شد. انتشار خبرهای فاندامنتال مثبت پیرامون پروژه‌های رمزارزی در حوزه وب ۳ نیز دسته جدیدی از سرمایه‌گذاران را به بازار وارد کرد.

در شرایط فعلی اصلی‌ترین سوال معامله‌گران این است که روند صعودی همچنان تداوم خواهد داشت یا باید منتظر وقوع اصلاحات قیمتی باشیم؟

در پنجاه و نهمین سری از واچ لیست هفتگی او ام پی فینکس موقعیت‌های معاملاتی در نمودار قیمت بیت‌کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، کاردانو (ADA) و چین‌لینک (LINK) را مورد بررسی قرار داده‌ایم. برای مشاهده کامل تحلیل‌ها در تایم فریم‌های چهار ساعته و روزانه می‌توانید به مطلب واچ لیست هفتگی ۱۵ آبان مراجعه کنید.

عواملی که لازم است در معاملات هفته جاری به آن‌ها توجه داشته باشید

در سومین قسمت از مطلب «پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده –۱۵ آبان» ابتدا سری به تقویم اقتصادی هفته می‌زنیم. چهارشنبه همین هفته یعنی هفدهم آبان ساعت ۱۷:۴۵ به وقت تهران، جروم پاول رئیس فدرال رزرو سخنرانی خواهد داشت که به طور حتم بازارهای مالی از جمله بازار کریپتوکارنسی را دستخوش نوسان‌های قابل توجهی خواهد کرد.

در روز پنج شنبه هجدهم آبان ساعت ۱۷:۰۰ به وقت تهران نوبت به اعلام شاخص مدعیان بیکاری ایالات متحده می‌رسد که می‌تواند زمینه‌ساز ورود یا خروج نقدینگی از بازارهای مالی از جمله بازار کریپتو باشد. پس از آن در همان روز و در ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران باز هم سحنرانی پاول را خواهیم داشت.

نکته مهم دیگری که باید به آن توجه داشته باشید، موضوع تغییر ساعت باز شدن بازار سهام لندن و نیویورک است. همانطور که احتمالا می‌دانید بورس لندن (LSE) و بورس نیویورک (NYSE) به واسطه اینکه حجم معاملات بالایی دارند، دو مورد از مهم‌ترین بازارهای مالی دنیا هستند.

با باز شدن بازارهای لندن و نیویورک نقدینگی در بازار ارز دیجیتال نیز افزایش می‌یابد؛ چرا که معامله‌گران انگلیسی و آمریکایی معاملات ارزهای دیجیتال را نیز احتمالا در همان زمان حضورشان در بازار بورس انجام می‌دهند!

بر اساس آخرین تغییرات در ساعت این کشورها، از امروز یعنی دوشنبه ۱۵ آبان بورس لندن در ساعت ۱۱:۳۰ به وقت تهران و بورس نیویورک نیز در ساعت ۱۸:۰۰ به وقت تهران باز خواهد شد. اگر تریدر روزانه هستید بهتر است تغییرات سشن‌ها را در معاملات خود لحاظ کنید.

جدیدترین رویدادهای صرافی او ام پی فینکس

چهارمین قسمت از مطلب «پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۱۵ آبان» را به صحبت پیرامون دو اتفاق جذاب در صرافی او ام پی فینکس اختصاص می‌دهیم؛ سرویس وام ارز دیجیتال و نمایشگاه آیتکس ۲۰۲۳.

  • با سپرده‌گذاری ارز دیجیتال به صورت آنی و بدون چک و سفته وام دریافت کنید!
وام با ارز دیجیتال

سرویس وامدهی با ارز دیجیتال جدیدترین قابلیتی است که صرافی او ام پی فینکس به کاربران خود ارائه می‌کند. فناوری بلاک‌چین و ارز دیجیتال طی چند سال گذشته تحولات قابل توجهی در امور اقتصادی جهان به وجود آورده و به عنوان روش پرداخت توانسته جایگاه خوبی در میان سازمان‌ها و همچنین افراد عادی پیدا کند.


این بار نوبت به وام با ارز دیجیتال رسیده تا جایگاه این صنعت را در امور مالی بیش از پیش تثبیت کند. همانطور که با سپرده‌گذاری پول در بانک‌ها می‌توان وام دریافت کرد، با سپرده‌گذاری رمزارز در کیف پول حساب کاربری خود در صرافی او ام پی فینکس نیز می‌توانید بدون چک و سفته به صورت آنی تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان وام دریافت کنید!

وام ارز دیجیتال در او ام پی فینکس

در حال حاضر هر کاربر در او ام پی فینکس می‌تواند از طریق ضمانت کریپتویی با بیت‌کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، تتر (USDT) و یا یو اس دی کوین (USDC) به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری مراحل دریافت وام تومانی را طی کند. برای آشنایی دقیق‌تر با مراحل دریافت و نحوه بازپرداخت وام او ام پی فینکس می‌توانید به مطلب آموزش دریافت وام با ارز دیجیتال مراجعه کنید.

  • دهمین نمایشگاه تخصصی شهر هوشمند با حضور او ام پی فینکس در شهر مشهد برگزار شد!
نمایشگاه آیتکس 2023 با حضور او ام پی فینکس

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر، موبایل، بلاک‌چین و رمزارزها، فناوری اطلاعات و ارتباطات از تاریخ دهم تا سیزدهم آبان با حضور بیشتر از ۱۰۵ شرکت از کشورهای ایران، چین، تایوان و کره جنوبی در محل مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد برگزار شد.

صرافی دانش بنیان او ام پی فینکس در آیتکس ۲۰۲۳ پر قدرت ظاهر شد و معامله‌گران سازمانی و شخصی بسیاری را جذب کرد. ربات‌های معامله‌گر ارز دیجیتال، گردونه شانس با جوایز رمزارزی و پنل‌های گفتگو با موضوعات تخصصی رمزارزها در ایران و مسیر معامله‌گری با حضور مهندس محمد حسینی و مهندس سامان بیرقی از تیم هیات مدیره صرافی او ام پی فینکس پرمخاطب‌ترین بخش‌های نمایشگاه از دید شرکت کنندگان بودند.

مطالعه بیشتر: نمایشگاه آیتکس؛ فرصتی برای تعامل فناوری‌های نوین، بلاک‌چین و رمزارز

الهه برات‌زاده

من الهه برات‌زاده هستم و در رشته اقتصاد از دانشگاه فردوسی مشهد فارغ التحصیل شدم. چهار سال است که در زمینه بازارهای مالی فعالیت می‌کنم و از هیچ کاری به اندازه نشستن پای چارت، ترید و یاد گرفتن مطالب جدید در این حوزه لذت نمی‌برم. به نظر من بیت‌کوین سهم بزرگی در آینده اقتصاد دنیا دارد و از این بابت که مسیر کاری من طوری شکل گرفت که می‌توانم به طور تخصصی از دنیای جذاب رمزارزها صحبت کنم، بی‌نهایت خوشحالم. هر محتوایی که تولید می‌کنم با حداکثر علاقه و دقت می‌نویسم و تنها چیزی که برای من اهمیت دارد،این است که بتوانم بیشترین تعامل را با مخاطب برقرار کنم و محتوای مورد نیاز او را ارائه دهم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا