آموزش ارز دیجیتالآموزش صرافی او ام پی فینکس

آموزش دریافت اعتبار آنی با ارز دیجیتال از صرافی او ام پی فینکس

تکنولوژی بلاک‌چین و رمزارزها طی چند سال گذشته تحولات بسیاری در اقتصاد جهانی به وجود آورده‌اند و حالا نوبت به اعتبار آنی کریپتویی رسیده تا جایگاه صنعت ارز دیجیتال در امور مالی را بیش از پیش تثبیت کند. صرافی او ام پی فینکس قابلیتی را ایجاد کرده تا کاربران بتوانند از طریق سپرده‌گذاری ارز دیجیتال، بدون نیاز به چک و سفته به صورت آنی اعتبار تومانی دریافت کنند. در ادامه این مطلب با توضیح شرایط و مراحل دریافت اعتبار آنی با ارز دیجیتال از پلتفرم او ام پی فینکس با ما همراه باشید.

پادکست آموزش دریافت اعتبار آنی ارز دیجیتال

اعتبار آنی با ارز دیجیتال چیست؟

همانطور که با سپرده‌گذاری پول در بانک‌ها می‌توان وام دریافت کرد، برخی صرافی‌های ارز دیجیتال نیز قابلیتی را فراهم کرده‌اند تا افراد بتوانند با سپرده‌گذاری رمزارز در کیف پول حساب کاربری خود به صورت آنلاین اعتبار آنی بگیرند. مزیت اعتبار آنی با ارز دیجیتال این است که نیازی به ضمانت از طریق چک و سفته نیست و تمامی مراحل دریافت این اعتبار نیز به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری صورت می‌گیرد.

سرویس اعتبار آنی با ارز دیجیتال در صرافی او ام پی فینکس چیست؟

صرافی دانش بنیان او ام پی فینکس قابلیتی را فراهم کرده تا کاربران بتوانند بدون نیاز به چک و سفته و تنها از طریق ضمانت رمزارزی از طریق سپرده‌گذاری بیت‌کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، تتر (USDT) و یو اس دی کوین (USDC) به صورت آنی تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان و با بازپرداخت منعطف بین ۳ ماه تا ۹ ماه اعتبار آنی دریافت کنند.

مراحل دریافت اعتبار آنی با ارز دیجیتال از صرافی او ام پی فینکس

برای دریافت اعتبار آنی از صرافی او ام پی فینکس ابتدا لازم است از طریق وبسایت یا اپلیکیشن او ام پی فینکس برای خود یک حساب کاربری ایجاد کرده و احراز هویت خود را تکمیل کنید.

مطالعه بیشتر: آموزش ثبت نام در او ام پی فینکس

در گام اول می‌بایست مبلغ اعتبار و مدت بازپرداخت را انتخاب کنید تا کل مبلغ بازپرداخت و مبلغ اقساط به شما نشان داده شود. برای دریافت اعتبار کافی است روی «درخواست اعتبار آنی» بزنید.

ثبت درخواست وام در اوام‌پی فینکس

پس از تعیین مبلغ اعتبار و مدت باز پرداخت، در گام دوم می‌بایست نوع ضمانت رمزارزی آن را مشخص کنید.

دریافت وام اوام‌پی فینکس

 در حال حاضر می‌توانید رمزارزهای بیت‌کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، تتر (USDT) و یو اس دی کوین (USDC) را به عنوان وثیقه اعتبار آنی درخواستی خود مشخص کنید.

وام بدون ضامن

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، هر یک از رمزارزهای فوق دارای مقدار LTV مشخصی هستند. منظور از LTV نسبت ارزش اعتبار آنی به ارزش ضمانت (Loan To Value Ratio) بوده که برای هر رمزارز متفاوت است.

البته لازم به ذکر است که پس از انتخاب مبلغ اعتبار آنی و نوع ضمانت، مقدار ضمانت رمزارزی که می‌بایست در کیف پول خود قرار دهید به صورت خودکار محاسبه شده و به شما نمایش داده خواهد شد. بنابراین نیازی به انجام محاسبات از سوی شما نیست.

وام سریع و آنی از اوام‌پی فینکس

مثالی که در تصویر مشاهده می‌کنید یک اعتبار آنی ۱۴,۰۰۰,۰۰۰ تومانی است که قرار است در ازای ضمانت رمزارزی با تتر با بازپرداخت ۶ ماهه در اختیار کاربر قرار گیرد. بر اساس مقدار LTV تتر، کاربر لازم است مقدار ۳۸۴.۷۲ تتر را به عنوان وثیقه اعتبار درخواستی خود قرار دهد .آیتم‌های دیگری همچون «قیمت فعلی رمزارز» و «قیمت آستانه نقد شدن ضمانت» نیز به شما نشان داده می‌شود.

منظور از قیمت آستانه نقد شدن ضمانت، قیمتی است که با رسیدن قیمت رمزارز به آن، ارزش ضمانت شما از مجموع اقساط باقی مانده کمتر شود. در چنین شرایطی اعتبار دریافتی از طریق ضمانت ارائه شده به طور کامل تسویه می‌شود و دیگر به آن دسترسی نخواهید داشت.

حال اگر موجودی رمزارزی که به عنوان ضمانت انتخاب کرده‌اید کافی نباشد می‌بایست آن را از طریق خرید و فروش سریع یا واریز ارزی، تامین کنید. در نهایت نیز کافی است روی دکمه «درخواست اعتبار آنی» بزنید.

دریافت وام بدون معطلی

به این ترتیب جزئیات اعتبار آنی درخواستی مجددا به شما نمایش داده خواهد شد. پس از تایید اطلاعات، نوبت به آخرین و سومین مرحله درخواست اعتبار آنی می‌رسد که به صفحه امضای قرارداد با ونسی منتقل خواهید شد.

وام او ام پی فینکس

پس از تکمیل اطلاعات و امضای قرارداد با ونسی، درخواست اعتبار آنی شما مورد بررسی قرار گرفته و در سریع‌ترین زمان ممکن آن را دریافت خواهید کرد. لازم به ذکر است که واریز اعتبار به کیف پول حساب کاربری شما در او ام پی فینکس به صورت آنی و واریز به حساب بانکی، مطابق سیکل پایا خواهد بود.

پرداخت اقساط نیز به صورت ماهانه صورت می‌گیرد و به راحتی می‌توانید آن را از طریق موجودی تومانی کیف پول خود در او ام پی فینکس و یا اتصال به درگاه آنلاین بانکی پرداخت کنید.

اگر پول نقد نیاز دارید اما نمی‌خواهید رمزارزهایتان را بفروشید، می‌توانید به راحتی در ازای سپرده‌گذاری دارایی رمزارزی خود در او ام پی فینکس اعتبار آنی تومانی دریافت کنید!

 در صورت وجود هر گونه سوال در مراحل ثبت درخواست اعتبار آنی می‌توانید به صورت بیست و چهار ساعته و در تمام روزهای هفته از طریق چت آنلاین وبسایت و اپلیکیشن و همچنین تماس تلفنی با شماره ۰۲۱۵۲۶۹۴۰۰۰ با واحد پشتیبانی او ام پی فینکس در ارتباط باشید.

بیشترین سوالات کاربران در مورد نحوه دریافت اعتبار آنی با ارز دیجیتال از او ام پی فینکس
  1. حداکثر مبلغ دریافت اعتبار آنی با ارز دیجیتال در او ام پی فینکس چقدر است؟

سقف کل‌ اعتبارهای دریافتی برای هر حساب کاربری ۱۵۰ میلیون تومان است. همچنین، سقف هر اعتبار نیز ۴۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

  • برای دریافت اعتبار آنی با ارز دیجیتال از او ام پی فینکس چه ضمانتی مورد نیاز است؟

ضمانت اعتبار آنی تومانی در او ام پی فینکس نیازی به چک و سفته نداشته و تنها لازم است ارزهای دیجیتال مورد پذیرش را به صورت وثیقه در حساب کاربری خود قرار دهید.

  • کدام رمزارزها را می‌توان به عنوان وثیقه اعتبار آنی به ضمانت گذاشت؟

در حال حاضر می‌توانید بیت‌کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، تتر (USDT) و یو اس دی کوین (USDC) را به عنوان وثیقه مشخص کنید.

  • اعتبار آنی درخواستی چه زمانی واریز می‌شود؟

واریز اعتبار به کیف پول او ام پی فینکس به صورت آنی و واریز به حساب بانکی، مطابق سیکل پایا خواهد بود.

  • منظور از قیمت آستانه نقد شدن چیست؟

قیمتی که با رسیدن قیمت رمزارز به آن، ارزش ضمانت شما از مجموع اقساط باقی مانده کمتر شود. در چنین شرایطی اعتبار از طریق ضمانت ارائه شده به طور کامل تسویه می‌شود و دیگر به آن دسترسی نخواهید داشت.

  • در چه صورتی ضمانت اعتبار آنی نقد می‌شود؟

اگر قیمت رمزارزی که به عنوان ضمانت ارائه کرده‌اید به قیمت آستانه نقد شدن برسد، اعتبار دریافتی شما به وسیله ضمانت تسویه شده و دیگر به وجه ضمانت خود دسترسی نخواهید داشت. به منظور پیشگیری از این اتفاق بهتر است همیشه مجموع اقساط باقی مانده از ارزش ضمانت کمتر باشد.

  • در چه صورتی ضمانت اعتبار آنی دریافتی آزاد خواهد شد؟

پس از تسویه تمام اقساط می‌توانید به ضمانت رمزارزی خود مجددا دسترسی داشته باشید.

الهه برات‌زاده

من الهه برات‌زاده هستم و در رشته اقتصاد از دانشگاه فردوسی مشهد فارغ التحصیل شدم. چهار سال است که در زمینه بازارهای مالی فعالیت می‌کنم و از هیچ کاری به اندازه نشستن پای چارت، ترید و یاد گرفتن مطالب جدید در این حوزه لذت نمی‌برم. به نظر من بیت‌کوین سهم بزرگی در آینده اقتصاد دنیا دارد و از این بابت که مسیر کاری من طوری شکل گرفت که می‌توانم به طور تخصصی از دنیای جذاب رمزارزها صحبت کنم، بی‌نهایت خوشحالم. هر محتوایی که تولید می‌کنم با حداکثر علاقه و دقت می‌نویسم و تنها چیزی که برای من اهمیت دارد،این است که بتوانم بیشترین تعامل را با مخاطب برقرار کنم و محتوای مورد نیاز او را ارائه دهم.

مطالعه بیشتر

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. به به . عجب امکانی را فراهم کردید. فقط یک سوال؟ زمانی که مثلا ما رمز ارز تتر می زاریم میشه به صورت تتر هم وام بگیریم یا فقط نوع وام تومانی است. چون مثلا جفت ارزی مثل تتر وقتی با تومان ترکیب می شه ضمانت ما هم می تونه خیلی ریسکی باشه. گرچه که توی این مملکت دلار هیچ وقت ارزون نخواهددددد شد 😊 ولی خوب سواله دیگه؟

    1. سلام وقتتون بخیر باشه.
      وام به صورت تومانی هست.
      به انتخاب خودتون یا به کیف پول حساب کاربری‌تون واریز میشه که میتونین به حساب بانکی‌تون برداشت بزنین یا مستقیما می‌تونین انتخاب کنین که به حساب بانکی‌تون واریز بشه.

  2. سلام وام ۱۰تومان بگیریم تترضمانتش که ۱۴ میلیون میشه چه فایده!!! چهارتومن بیشتربایدبدی تا ۱۰تومن بگیری!!

    1. سلام وقتتون بخیر باشه.
      دوست عزیز این نوع اعتبار آنی برای افرادی مناسبه که هولدر رمزارز هستن اما نیاز به پول نقد دارن و به هر دلیلی نمیخوان دارایی‌شون رو بفروشن.
      می‌تونن رمزارزی که هولد می‌کنن رو به عنوان ضمانت قرار بدن و اعتبار تومانی دریافت کنن.
      افرادی که از قبل رمزارز ندارن و نیاز به پول نقد دارن هم می‌تونن از این قابلیت استفاده کنن و به صورت آنی و بدوه هیچ معطلی اعتبار دریافت کنن.

    1. سلام وقتتون بخیر باشه
      در حال حاضر امکان ضمانت از طریق ریپل وجود نداره و میتونین رمزارزهای بیتکوین، اتریوم، تتر و یو اس دی کوین رو به عنوان ضمانت قرار بدین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا