اخبار ارز دیجیتالاخبار ارز دیجیتال در جهانسلبریتی‌های کریپتو

مایکل بری تمام سرمایه خود را از بازارها خارج کرد

مایکل بری، قهرمان فیلم “Big Short” که در گذشته اصلاح اخیر بازار ارزهای دیجیتال را پیش‌بینی کرده بود، با نقد کردن ۹۵ درصد از سبد سرمایه خود و نگه‌داشتن تنها یک دارایی، معتقد است بازارهای سنتی و دارایی‌های دیجیتال دوباره با سقوط مواجه خواهند شد.


مایکل بری به‌دلیل پیش‌بینی بحران مالی سال ۲۰۰۸ معروف شد و توانست ثروت زیادی از آن رویداد به‌دست آورد. اما بازار رمزارزها در آن زمان وجود نداشت و اکنون، این بازار اولین بحران و سقوط خود را تجربه می‌کند.


مایکل بری روز گذشته در حساب رسمی توییتر خود اعلام کرد از تمام موقعیت‌های معاملاتی خود خارج شده و تنها ۳.۳ میلیون دلار از سهام کمپانی GEO را حفظ کرده است.


GEO Group یک کمپانی C است که فعالیت آن در حوزه سرمایه‌گذاری در زندان‌های خصوصی و موسسات بخش سلامت روان است.


اکنون که بری تقریباً ۱۰۰% از سبد سرمایه خود را نقد کرده است، شاید به جرأت بتوان گفت که این تحلیل‌گر تحولی را در آینده پیش روی بازارها پیش‌بینی کرده که در صورت تحقق، به‌طور حتم اکثریت بازار رمزارزها را نیز تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

در حال حاضر، بیت کوین و به‌طور کل بازار ارزهای دیجیتال عملکردی مشابه شاخص‌های اس‌اند‌پی ۵۰۰ (S&P 500) و نزدک (Nasdaq) پیش گرفته‌اند.


هم‌اکنون، تنها دارایی باقیمانده در سبد سرمایه مایکل بری سهام کمپانی GEO به ارزش ۳.۳ میلیون دلار است.


وی در در ماه جولای (تیر ماه) اظهار کرد بازار خرسی تا نیمه راه خود آمده است و با اشاره به رشد ۲۰ درصدی در اکثریت ارزهای دیجیتال، پیش‌بینی کرد یک ریزش دیگر هنوز در راه است.


چنانچه پیش‌بینی این تحلیل‌گر تحقق پیدا کند، در ماه پیش رو شاهد یک ریزش کلی در بازارهای سنتی و دیجیتال خواهیم بود. برخی سرمایه‌گذاران حوزه رمزارزها نیز با توجه به تناقص مسائل بنیادی با رشدهای اخیر ارزهای دیجیتال، یک اصلاح دیگر برای این بازار پیش‌بینی کرده‌اند.


قیمت بیت کوین هنگام نشر این خبر در محدوده ۲۴,۱۲۵ دلار قرار دارد و نسبت به ۲۴ ساعت گذشته تغییر چندانی را تجربه نکرده است.

مایکل بری کیست و ارزش دارایی‌هایش چقدر است؟

مایکل جمیز بری یک سرمایه‌گذار و پزشک آمریکایی است که به‌دلیل پیش‌بینی بحران مالی سال ۲۰۰۸ شهرت پیدا کرد و سرمایه وی ۳۰۰ میلیون دلار برآورد شده است.

منبع: U.Today

پوریا کریم‌زاده

من پوریا کریم‌زاده هستم و بیشتر از چهار سال است که به‌طور رسمی وارد بازارهای مالی فارکس و کریپتو شدم. از کودکی عاشق هر نوع فناوری و زبان انگلیسی بودم و امروز تمرکز کاری خود را روی ارائه تحلیل فاندامنتال، اقتصاد کلان، اخبار بازار ارز دیجیتال و مقالات تخصصی در مورد بلاک چین و رمزارزها در نظر گرفته‌ام. شخصاً سرمایه‌گذاری را در بازه بلندمدت انجام می‌دهم و معتقدم که بلاک چین، بیت کوین و سایر پروژه‌های نوآورانه در صنعت کریپتو، آینده فرآیندهای مالی و نظام اقتصادی کشورها را شکل می‌‎دهند.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا