اخبار ارز دیجیتالتحلیل ارز دیجیتالتحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال

بازی شیبا اینو در استرالیا منتشر شد

بر اساس اعلام رسمی در توییتر، بازی شیبا اینو (Shiba Inu / SHIB) تحت عنوان شیبا ایتِرنیتی (Shiba Eternity) هم‌اکنون برای کاربران ساکن استرالیا در پلی استور (PlayStore) قابل دسترسی است.


طبق گزارشات قبلی از یوتودی (U.Today)، این بازی در ابتدا در اپل استور (Apple App Store) برای کاربران این کشور منتشر شد.


توسعه‌دهنده ارشد این پروژه، شایتوشی کوزاما، روز یکشنبه عنوان کرد که احتمالاً استرالیا آخرین محل تست این بازی باشد.


پیش از این، بازی شیبا اینو مرحله آزمایشی خود را در کشور ویتنام با موفقیت پشت سر گذاشت که طبق گزارشات، این بازی توجهات بسیار زیادی را به خود جلب کرده و باعث شد که توسعه‌دهندگان به فکر گسترش و بهبود ظرفیت سرورهای آن بیفتند.


شیبا اینو گیمز (Shiba Inu Games) در دسامبر سال گذشته (آذر ۱۴۰۰) با پلی‌ساید استودیوز (PlaySide Studios) مشارکت خود را اعلام کرد. پلی‌ساید برترین تولید‌کننده بازی‌های ویدیویی در کشور استرالیا است.


ماه گذشته بود که در یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای جهانی بازی‌های کامپیوتری به‌نام گیمزکام (Gamescom)، از بازی شیبا ایترنیتی رونمایی شد.

منبع: U.Today

پوریا کریم‌زاده

من پوریا کریم‌زاده هستم و بیشتر از چهار سال است که به‌طور رسمی وارد بازارهای مالی فارکس و کریپتو شدم. از کودکی عاشق هر نوع فناوری و زبان انگلیسی بودم و امروز تمرکز کاری خود را روی ارائه تحلیل فاندامنتال، اقتصاد کلان، اخبار بازار ارز دیجیتال و مقالات تخصصی در مورد بلاک چین و رمزارزها در نظر گرفته‌ام. شخصاً سرمایه‌گذاری را در بازه بلندمدت انجام می‌دهم و معتقدم که بلاک چین، بیت کوین و سایر پروژه‌های نوآورانه در صنعت کریپتو، آینده فرآیندهای مالی و نظام اقتصادی کشورها را شکل می‌‎دهند.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا