آموزش ارز دیجیتال

خرید ارز دیجیتال با کمترین کارمزد در ایران

ارزهای دیجیتال به واسطه این‌ که یک پدیده کاملا نوظهور در جهان هستند، چالش‌های زیادی برای افراد ایجاد کرده‌اند؛ یکی از اصلی‌ترین چالش‌هایی که ذهن افراد را در همان ابتدای ورود به مسیر معامله گری رمزارزها به خود مشغول می‌کند، خرید ارز دیجیتال با کمترین کارمزد است.

کارمزد معاملات ارزهای دیجیتال

همانطور که می‌دانید خرید و فروش ارزهای دیجیتال تنها از طریق صرافی‌های آنلاین امکان‌پذیر است. بنابراین اگر قصد ورود به دنیای سرمایه گذاری و معامله گری ارزهای دیجیتال را دارید، می‌بایست معاملات خرید و فروش خود را از طریق صرافی‌های آنلاین ارز دیجیتال انجام دهید.

صرافی‌های ارز دیجیتال به واسطه فراهم کردن یک بستر مناسب برای خرید و فروش رمزارزها، مبالغی بسیار ناچیز از کاربران تحت عنوان کارمزد معاملات دریافت می‌کنند. بنابراین اکثر افراد به دنبال خرید ارز دیجیتال با کمترین کارمزد هستند و پاسخ به سوال ” کمترین کارمزد صرافی ارز دیجیتال ” برای بسیاری از معامله گران از اهمیت بالایی برخوردار است.

با توجه به افزایش علاقمندی افراد به فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال و همچنین گسترش کاربرد و استفاده از آن‌ها در سطح جهان، پلتفرم‌های بسیاری با ارائه خدمات و سرویس‌های گوناگون ایجاد شده‌اند.

حال با وجود این تعداد بالا از صرافی‌ها و همچنین سرویس‌های منحصر به فرد هر یک، انتخاب مناسب ترین صرافی ارز دیجیتال تصمیمی است که با چالش‌های بسیاری همراه خواهد بود.

بهترین صرافی ارز دیجیتال

امنیت، کارمزد پایین و سهولت استفاده مهم‌ترین عواملی هستند که در زمان انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال باید به آن‌ها توجه شود. بنابراین خرید ارز دیجیتال با کمترین کارمزد می‌تواند سوالی باشد که تمام افراد فعال در بازار کریپتوکارنسی به دنبال پاسخ آن هستند.

زمانی که یک صرافی بتواند امنیت، کاربری آسان و کارمزد پایین را به صورت توامان برای کاربران فراهم کند، می‌تواند به عنوان بهترین صرافی ارز دیجیتال شناخته شود.

اما چگونه می‌توان خرید ارز دیجیتال با کمترین کارمزد را تجربه کرد؟

خرید و فروش ارزهای دیجیتال با کمترین کارمزد، پس از امنیت، مهم‌ترین دغدغه افرادیست که در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کنند.

انواع کارمزد در بازار ارزهای دیجیتال

خرید ارز دیجیتال با کمترین کارمزد

در بازار ارزهای دیجیتال کارمزدها به صورت کلی در قالب کارمزد خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کارمزد واریز و برداشت ارزهای دیجیتال از کاربران اخذ می‌شود.

اگر می‌خواهید بدانید که کدام صرافی ارز دیجیتال با کمترین کارمزد در ایران در حال فعالیت است، می‌بایست با انواع کارمزد در بازار ارزهای دیجیتال آشنایی داشته باشید.

کارمزد خرید و فروش ارزهای دیجیتال

همانطور که در قسمت قبل اشاره شد، خرید و فروش ارزهای دیجیتال تنها از طریق صرافی های آنلاین ارز دیجیتال امکان پذیر است. از همین روی صرافی‌های متعددی با طیف وسیعی از خدمات رمزارزی ایجاد شده‌اند و در راستای ارائه این سرویس‌ها و خدمات از کاربران مبالغی تحت عنوان ” کارمزد خرید و فروش ارزهای دیجیتال ” دریافت می‌کنند.

کارمزد واریز و برداشت ارزهای دیجیتال

انتقال ارزهای دیجیتال بر بستر بلاک چین و با استفاده از شبکه‌های بلاک چینی صورت می‌گیرد. کارمزد واریز و برداشت ارزهای دیجیتال نیز با توجه به نوع شبکه و میزان تراکم در آن، می‌تواند مقادیر متفاوتی داشته باشد.

برای مثال کارمزد واریز و برداشت تتر بر شبکه TRC-20 بسیار کمتر از کارمزد واریز و برداشت تتر بر شبکه ERC-20 می‌باشد. لازم به ذکر است که کارمزد واریز و برداشت ارزهای دیجیتال مربوط به شبکه بلاک چین بوده و صرافی‌های ارز دیجیتال در آن ذی نفع نخواهند بود.

با توجه به توضیحات فوق اگر به دنبال خرید ارز دیجیتال با کمترین کارمزد هستید، می‌بایست صرافی‌ای را انتخاب کنید که ضمن پشتیبانی از شبکه‌های متعدد بلاک چینی و آسان‌سازی فرایند واریز و برداشت ارزهای دیجیتال، کارمزد معاملات در آن نیز دارای مقادیر بالایی نباشد.

خرید ارز دیجیتال با کمترین کارمزد

صرافی او ام پی فینکس اولین صرافی ارز دیجیتال با قبلیت حساب دمو و ربات تریدر در ایران است که ضمن فراهم کردن بستری امن و سریع برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال، خدمات کاربردی و متعدد دیگری نیز در حوزه رمزارزها همچون کارت هدیه ارز دیجیتال، جداول سود و زیان، ژورنال معاملاتی و مسابقه ماهانه تریدرها به کاربران ارائه می‌کند.

صرافی او ام پی فینکس با پشتیبانی از شبکه‌های بلاک چین ERC-20، TRC-20، BEP20 و همچنین شبکه KCC، امکان واریز و برداشت ارزهای دیجیتال را بر بسترهای متعدد و با کمترین کارمزد برای کاربران فراهم کرده‌است. برای مثال با استفاده از شبکه KCC، شما می‌توانید ارز دیجیتال تتر (USDT) را با کارمزد تنها ۰.۱ تتر انتقال دهید و به این ترتیب انتقال تتر با کمترین کارمزد را در بستری امن تجربه کنید.

اگر قصد ثبت نام در یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی با کمترین کارمزد را دارید، می‌بایست صرافی‌ای را انتخاب کنید که امکان واریز و برداشت ارزهای دیجیتال در چندین شبکه را برای شما فراهم کرده باشد.

کارمزد معاملات در او ام پی فینکس نیز با توجه به حجم معاملات کاربران مقادیر متفاوتی خواهد بود. به این ترتیب افرادی که حجم معاملات بالاتری دارند، کارمزد بسیار پایین‌تری برای معاملات خود در او ام پی فینکس پرداخت می‌کنند.

ربات تریدر در صرافی او ام پی فینکس

ربات تریدر در صرافی او ام پی فینکس

با فعالسازی ربات تریدر در حساب کاربری خود در او ام پی فینکس می‌توانید تنظیماتی را برای سیستم مشخص کنید تا این ربات به صورت خودکار و پیوسته، حتی زمانی که شما در حساب کاربری خود حضور ندارید، سفارشات خرید و فروش شما در بازار مورد نظرتان ثبت کند.

ربات تریدر او ام پی فینکس این امکان را برای کاربران فراهم کرده تا بتوانند سفارشات خرید و فروش خود را بر اساس قیمت بازار جهانی ثبت و تنظیم کنند.

لازم به ذکر است که استفاده از سرویس ربات تریدر در او ام پی فینکس کاملا رایگان بوده و کارمزد معاملاتی که با استفاده از ربات ثبت می‌شوند نیز تنها برابر با ۰.۰۰۱ حجم معامله است!

بنابراین با استفاده از این ربات می‌توانید خرید ارز دیجیتال با کمترین کارمزد در ایران را به راحتی و در کمتر از چند دقیقه تجربه کنید. کافیست از طریق وبسایت یا اپلیکیشن او ام پی فینکس ثبت نام کنید و پس از تکمیل مراحل احراز هویت در کمتر از ۵ دقیقه، به خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در محیطی امن و با کاربری آسان بپردازید.

در انتهای مطلب نیز می‌توانید آموزش کامل فعالسازی ربات تریدر در او ام پی فینکس را مشاهده کنید.

در این باره بیشتر بخوانید:

آربیتراژ ارزهای دیجیتال

انواع روش های سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

۹ استراتژی معاملاتی برتر در بازار ارزهای دیجیتال

نحوه محاسبه کارمزد معاملات در صرافی او ام پی فینکس به چه صورت است؟

با مراجعه به وبسایت او ام پی فینکس و مشاهده صفحه کارمزدها می‌توانید با نحوه محاسبه کارمزد معاملات در او ام پی فینکس به صورت کامل آشنا شوید.

منبع: تیم تولید محتوای ompfinex.com

الهه برات‌زاده

من الهه برات‌زاده هستم و در رشته اقتصاد از دانشگاه فردوسی مشهد فارغ التحصیل شدم. چهار سال است که در زمینه بازارهای مالی فعالیت می‌کنم و از هیچ کاری به اندازه نشستن پای چارت، ترید و یاد گرفتن مطالب جدید در این حوزه لذت نمی‌برم. به نظر من بیت‌کوین سهم بزرگی در آینده اقتصاد دنیا دارد و از این بابت که مسیر کاری من طوری شکل گرفت که می‌توانم به طور تخصصی از دنیای جذاب رمزارزها صحبت کنم، بی‌نهایت خوشحالم. هر محتوایی که تولید می‌کنم با حداکثر علاقه و دقت می‌نویسم و تنها چیزی که برای من اهمیت دارد،این است که بتوانم بیشترین تعامل را با مخاطب برقرار کنم و محتوای مورد نیاز او را ارائه دهم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا