اخبار ارز دیجیتالاخبار ارز دیجیتال در جهان

توکن بازی همستر کامبت وارد بازار پیش از عرضه کوکوین شد!

مسترکارت کارت مسافرتی

بازی همستر کامبت که به عنوان یک مینی گیم تپ تو اِرن موفق در بستر تلگرام در مدتی کم از زمان راه‌اندازی، موفق شد بازیکنان زیادی را به خود جذب کند امروز خبری جدید منتشر کرد که نشان می‌دهد این پروژه یک گام دیگر به لیست شدن در صرافی‌ها نزدیک شده است. به گزارش صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس و با توجه به اطلاعیه‌ای که در وبسایت صرافی کوکوین  منتشر گردید، توکن همستر کامبت با نماد HMSTR وارد بازار پیش از عرضه کوکوین شده است. این امر گامی مثبت و رو به جلو در خصوص پروژه همستر محسوب می‌شود و هیجان زیادی را در میان کاربران ایجاد کرده‌است. موضوعی که باعث شده بازیکنان فرصت کسب توکن را محدود دانسته و تلاش‌های خود را برای جمع کردن سکه از بازی بیشتر کنند!

در اطلاعیه کوکوین آمده است: کاربر گرامی کوکوین، ما بسیار هیجان‌زده هستیم که جدیدترین توکن اضافه شده به بازار پیش از عرضه (KuCoin Pre-Market) را معرفی کنیم و آن چیزی نیست جز همستر کامبت با نماد اختصاری HMSTR.

در ادامه این اطلاعیه، کوکوین به معرفی بازی همستر کامبت پرداخته و نوشته است: همستر کامبت یک بازی کلیکی جدید جذاب است که با حالت PvP چند نفره خود یک مزیت رقابتی را به ارمغان می‌آورد.

افزون بر آن، این صرافی درباره برنامه معاملات قبل از بازار برای HMSTR نیز گفت که به زودی جزئیات بیشتری را ارائه خواهد کرد.

صرافی کوکوین در این اعلان تاکید کرد که در صورت تاخیر یا لغو لیست توکن، سفارش‌های Pre-Market یا به تعویق افتاده یا به طور کلی لغو خواهند شد.

همستر کامبت

در صورت تاخیر، سفارشات تکمیل شده معتبر باقی می‌مانند و زمان تحویل جدید توسط کوکوین اعلام خواهد شد. در صورت بسته شدن بازار پیش از عرضه  نیز سفارش‌هایی که تکمیل نشده‌اند، لغو خواهند شد.

در سناریوی دوم یا لغو سفارشات، همه سفارشات باطل می شوند و وجوه مسدود شده ناشی از معاملات پیش از عرضه معمولا ظرف یک روز کاری به حساب معاملاتی کاربر بازپرداخت می‌شود. شایان ذکر است که در این مورد کارمزد معاملاتی از معامله‌گران دریافت نخواهد شد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: با شرکت در معاملات پیش از عرضه HMSTR، به توکن بازی‌ دسترسی پیدا می‌کنید که قرار است رقابت چند نفره آنلاین را در ژانر بازی کلیکی بازتعریف کند. این شانس شما برای پیوستن به جامعه گیمرهایی است که از نبردهای سریع، سرگرم‌کننده و استراتژیک لذت می‌برند. از اعتماد و همکاری مداوم شما با کوکوین به عنوان پلتفرمی که برای مبادلات خود انتخاب می‌کنید، سپاسگزاریم. ما مشتاقانه منتظریم که در این سفر هیجان‌انگیز با همستر کامبت به ما بپیوندید.

در پایان این اعلامیه نیز توضیحاتی درباره شرایط شرکت در بازار پیش از عرضه برای کاربران هندی ارائه و گفته شده که مطابق با الزامات قانونی هند، تراکنش‌های ایجاد شده در Pre-Market توسط کاربران ممکن است مشمول پرداخت مالیات‌ شود.

همانطور که می‌دانید، همستر کامبت یک بازی کلیکی جدید و هیجان‌انگیز در بستر پیام‌رسان تلگرام است که توانسته است توجه بسیاری از علاقه‌مندان به بازی‌های موبایلی را به خود جلب کند. گرافیک زیبا و تنوع روش‌های جمع‌آوری سکه، همراه با گیم‌پلی روان و اعتیادآور، از ویژگی‌های برجسته این بازی است. علاوه بر این، همستر کامبت با ارائه حالت‌های مختلف بازی، از جمله کشف کارت‌های روزانه یا حدس کد مورس تجربه‌ای جدید و متفاوت را برای بازیکنان فراهم می‌کند.

یکی از جذابیت‌های این بازی، امکان بازی در محیط تلگرام است که دسترسی و اجرای آن را بسیار آسان و سریع می‌کند. بازیکنان می‌توانند به راحتی وارد بازی شده و در چالش‌های مختلف این مینی گیم پر طرفدار شرکت کنند. به نظر می‌رسد که فاز جدید این پروژه و وارد شدن توکن HMSTR به بازار پیش از عرضه کوکوین، امید بازیکنان را بیشتر کرده و بازار بازی را داغ‌تر کند.

الهه سیدان

من الهه سیدان هستم، فارغ‌التحصیل رشته حسابداری و دارای مدرک پیشرفته زبان انگلیسی. با توجه به رشته تحصیلم، به اقتصاد علاقه زیادی دارم و از سال ۹۲ در عرصه اقتصادی به‌عنوان خبرنگار مشغول به فعالیت بودم. بازار کریپتو به عنوان صنعتی نوپا به دلیل کارکردهای گسترده‌ و فرصت‌های مالی که در اختیار جوامع قرار می‌دهد، به تدریج توجه من را جلب کرد و باعث شد به این بازار جدید مالی علاقه‌مند شوم. در حال حاضر حدود ۵ سال است که محتوای تحلیلی- خبری در حوزه رمزارز تولید می‌کنم و امیدوارم بتوانم نقشی موثر در ارائه به موقع اطلاعات و اخبار این حوزه مالی به علاقه‌مندان دنیای ارز دیجیتال داشته‌باشم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا