اخبار ارز دیجیتال

مذاکره گری‌اسکیل و کوین‌بیس با کمیسیون اوراق بهادار و بورس آمریکا (SEC) در مورد ETF اسپات اتر

شرکت‌های کریپتویی گری‌اسکیل و کوین‌بیس اخیرا با مقامات کمیسیون اوراق بهادار و بورس آمریکا (SEC) دیدار کردند تا در مورد تبدیل اتریوم تراست به صندوق‌های معاملاتی اسپات اتر (ETF) بحث کنند.

با توجه به گزارش به اشتراک گذاشته شده توسط SEC، کوین‌بیس استدلال کرد که به همان دلیلی که منجر به تایید ETFهای بیت کوین شد باید در مورد اتر نیز اعمال شود، زیرا توکن دارای مکانیسم‌هایی است که به طور قابل توجهی حساسیت ETH را به تقلب و دستکاری محدود می‌کند.

نکات مربوط به تایید ETF اسپات اتر

نکات مربوط به تایید ETF اسپات اتر

یکی دیگر از نکات مربوطه، توافقنامه اشتراک نظارت کوین‌بیس با بورس کالای شیکاگو (CME) است. این مکانیسم برای ETFهای بیت کوین به درخواست SEC برای بهبود نظارت بر معاملات پیاده‌سازی شد.

نیت گراسی (Nate Geraci) از فروشگاه ETF در X خاطرنشان کرد: کوین‌بیس بر ارتباط بین معاملات آتی اتر (future) و بازارهای نقدی مشابه بازار بیت کوین تاکید کرد.

او می‌گوید کمیسیون اوراق بهادار و بورس آمریکا ETFهای آتی اتر معامله شده با CME را تایید کرده است و نمی‌دانم که چه دلایلی برای عدم تایید ETFهای اسپات اتر وجود دارد.

گری‌اسکیل همچنین دومین ETF را برای معاملات آتی اتر پیشنهاد می‌کند. تفاوت اصلی بین بازارهای نقدی و آتی در این است که دارایی های بازار نقدی بلافاصله معامله می‌شوند، در حالی که در بازار آتی (future)، قراردادهایی برای خرید یا فروش دارایی‌ها در تاریخ آتی با قیمتی مشخص بسته می‌شود.

برخی از تحلیلگران پیشنهاد کرده‌اند که گری‌اسکیل ممکن است از برنامه ETF آتی خود به عنوان یک اسب تروجان استفاده کند تا کمیسیون اوراق بهادار و بورس آمریکا را مجبور به تایید ETF اسپات اتر خود کند.

الناز جلالی

من، الناز جلالی، فارغ‌التحصیل رشته کامپیوتر هستم و بیش از سه سال است که به عنوان تولیدکننده محتوا در فضای رمزارز کشور فعالیت میکنم. به حوزه تکنولوژی و فناوری علاقه‌ زیادی دارم و آشنایی با بازارهای مالی باعث شد فعالیت خود را در دنیای ارز دیجیتال شروع کنم. در همین راستا، با دقت به جزئیات و توجه به نیازهای هدفمند مخاطبان، سعی در ارائه اطلاعات مفید، متنوع و تخصصی در این زمینه دارم. نوشتن را به عنوان یک ابزار برای انتقال افکار و ایده‌‌ها انتخاب کرده‌ام و در تلاش برای ایجاد محتوایی آموزنده و اثرگذار برای مخاطبان هستم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا