اخبار ارز دیجیتال

دوباره نات‌ کوین رایگان دریافت کنید

مسترکارت کارت مسافرتی

در این وبلاگ خبری از صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس یک خبر خوب درباره دریافت دوباره رایگان نات‌کوین داریم. قبل از هر چیزی باید بگوییم قیمت نات کوین در ۲۴ ساعت گذشته تقریبا ۳۶ درصد رشد داشته و در حال حاضر قیمت آن در محدوده ۰.۰۰۶۸۷۳ دلار قرار دارد.

توسعه‌دهندگان تیم نات‌ کوین راه جدید برای دریافت ارائه دادند، کاربران این بازی می‌توانند با انجام چندین تسک ساده، توکن‌های نات را دریافت کنند. پروژه نات‌کوین با یک راهکار نوین ارائه شده است که به شما امکان می‌دهد به راحتی به توکن‌های نات رایگان دست یابید.

طبق این طرح جدید، پروژه‌هایی که می‌خواهند خودشان را از طریق نات کوین معرفی کنند، باید توکن‌های نات را خریداری و با استفاده از آن‌ها، کمپین خود را شارژ نمایند، به علاوه، ربات نات کوین بخشی از این توکن‌ها را به کاربران ارائه می‌دهد، به چه طریق؟ از طریق تکمیل یکسری تسک‌ها که مهم‌ترین آن‌ها فالو کردن پروژه‌های مرتبط است.

مراحل دریافت نات‌کوین رایگان

دریافت نات کوین رایگان

پس از ورود مجدد به بات این مینی‌گیم، شما با یک پیامی مشابه مواجه خواهید شد. با انتخاب گزینه Open و انتخاب Explore and Earn، وارد یک صفحه جدید خواهید شد که تسک‌ها را به شما ارائه خواهد کرد و شما باید آن‌ها را یکی‌ یکی انجام دهید تا به شما توکن‌های نات داده شود.

در این بخش، از شما خواسته می‌شود که کارهای مختلفی انجام دهید. به عنوان مثال، شما باید پروژه‌های جدید رمزارز که توسط تسک‌ها پیشنهاد شده است را فالو کنید یا به چندین کانال یا استخر دیگر بپیوندید. این کانال‌ها پروژه‌هایی هستند که نات کوین‌های خریداری شده از آن‌ها را تا به‌حال معرفی کرده‌اند و با فالو کردن یا پیوستن به کانال‌های آن‌ها، نات کوین دریافت می‌کنید. پس از انجام تسک‌ها، تیک‌های مربوطه بر روی آن‌ها قرار خواهد گرفت و به عنوان پاداش، توکن‌های نات به شما اهدا خواهد شد.

الناز جلالی

من، الناز جلالی، فارغ‌التحصیل رشته کامپیوتر هستم و بیش از سه سال است که به عنوان تولیدکننده محتوا در فضای رمزارز کشور فعالیت میکنم. به حوزه تکنولوژی و فناوری علاقه‌ زیادی دارم و آشنایی با بازارهای مالی باعث شد فعالیت خود را در دنیای ارز دیجیتال شروع کنم. در همین راستا، با دقت به جزئیات و توجه به نیازهای هدفمند مخاطبان، سعی در ارائه اطلاعات مفید، متنوع و تخصصی در این زمینه دارم. نوشتن را به عنوان یک ابزار برای انتقال افکار و ایده‌‌ها انتخاب کرده‌ام و در تلاش برای ایجاد محتوایی آموزنده و اثرگذار برای مخاطبان هستم.

مطالعه بیشتر

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. سپاس فراوان بابت راهنمایی هاواطلاعات مفیدوبسیارخوبی که ارائه میدهید.من درهر۳ اکانت تلگرامم ناتکوین هام را استیک کرده ام وبه سطح نقره رفته ام ولی هیچگونه تسکی برایم نیامده است. شمامیدونیدعلتش چیه؟ لطفا راهنمایی بفرمایید. سپاس فراوان. 🙏🙏🙏

    1. سلام و درود تسک‌ها موقت هستن و شما باید در زمان‌های مختلف چک کنید ببینید تسکی براتون وجود داره یا نه

    1. سلام و درود مشکل خود رباته، البته این نکته هم وجود داره که بعد از گذشت مدت زمانی جایزه شما داخل پروفایلتون به ثبت میرسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا