اخبار ارز دیجیتال

بنیان‌گذار تلگرام، پاول دوروف، صدها میلیون دلار بیت‌کوین دارد

مسترکارت کارت مسافرتی

در این وبلاگ خبری از صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس به بررسی مصاحبه پاول دوروف (Pavel Durov) با (Tucker Carlson) که در دفتر کار خود در دبی انجام شد، می‌پردازیم.

پاول دوروف در یک گفتگو با تاکر کارلسون، اعلام کرد که در طی ده سال گذشته، صدها میلیون دلار از پول خود را هم در حساب بانکی و هم در بیت کوین، نگه داشته است.

او می‌گوید: از ۱۰ سال پیش تاکنون چند صد میلیون دلار به صورت ارز فیات در حساب بانکی یا به صورت بیت کوین دارم و آن‌ها را جابجا نکرده‌ام.

این موضوع تاثیرات قابل توجهی بر معاملات و سرمایه‌گذاران بازار کریپتو در سراسر جهان گذاشته است و باعث شده پیش‌بینی‌های مختلفی درباره انگیزه پشت این سرمایه‌های عظیم صورت بگیرد.

همچنین، او پیش‌بینی کرد که ابزارهای جدیدی مانند کیف پول سخت‌افزاری برای ارزهای دیجیتال، به ویژه در زمینه حفظ حریم خصوصی، پیشرفت خواهند کرد.

حفظ تلگرام به عنوان یک پیام‌رسان مستقل

پاول دوروف

او درباره تمرکز خود روی پلتفرم تلگرام صحبت کرد و این پیام‌رسان را یک پیام‌رسان مستقل اعلام کرد که هرگز به پول ربط داده نمی‌شود.

پاول دوروف، با ثروتی تخمین زده شده به مبلغ ۱۵.۵ میلیارد دلار (براساس اطلاعات منتشر شده در مجله فوربز)، اعلام کرد که برخی از دولت‌ها سعی دارند او را به فروش اپلیکیشن تلگرام مجبور کنند. او همچنین ادعا کرده است که آژانس مجری قوانین ایالات متحده، یعنی اداره تحقیقات فدرال (FBI)، سعی کرده است تا افراد وابسته به تلگرام را متقاعد کند که درهای پشتی (backdoor) را برای اهداف نظارتی نصب کنند.

با این حال، وی تأکید کرد با داشتن بیش از ۹۰۰ میلیون کاربر فعال دارد، این پیام‌رسان یک پلتفرم بی‌طرف است و از مشارکت در مسائل ژئوپولیتیک خودداری می‌کند.

او می‌گوید: من هیچ املاک، جت یا قایق تفریحی ندارم، فکر نمی‌کنم این سبک زندگی برای من مناسب باشد. من دوست دارم روی کاری که با تلگرام انجام می‌دهیم تمرکز کنم.

الناز جلالی

من، الناز جلالی، فارغ‌التحصیل رشته کامپیوتر هستم و بیش از سه سال است که به عنوان تولیدکننده محتوا در فضای رمزارز کشور فعالیت میکنم. به حوزه تکنولوژی و فناوری علاقه‌ زیادی دارم و آشنایی با بازارهای مالی باعث شد فعالیت خود را در دنیای ارز دیجیتال شروع کنم. در همین راستا، با دقت به جزئیات و توجه به نیازهای هدفمند مخاطبان، سعی در ارائه اطلاعات مفید، متنوع و تخصصی در این زمینه دارم. نوشتن را به عنوان یک ابزار برای انتقال افکار و ایده‌‌ها انتخاب کرده‌ام و در تلاش برای ایجاد محتوایی آموزنده و اثرگذار برای مخاطبان هستم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا