اخبار ارز دیجیتال

فلوکی ربات جدیدی در تلگرام راه‌اندازی کرد

مسترکارت کارت مسافرتی

توسعه‌دهندگان فلوکی با ایجاد ربات جدید معاملاتی در تلگرام  بهبودهایی برای ساختار توکن در نظر دارند. ربات در هر تراکنش ۱ درصد کارمزد دریافت می‌کند و ۵۰ درصد از کارمزدهای جمع‌آوری شده برای خرید فلوکی در بازار استفاده می‌شود، که باعث افزایش تقاضا برای این توکن می‌شود.

توسعه‌دهندگان فلوکی در روز ۲۷ می ابزار ربات معاملاتی را معرفی کردند که به نگهدارندگان توکن فلوکی امکان معامله هر توکنی را در شبکه BNB Chain می‌دهد. این ربات مبتنی بر تلگرام ابتدا برای تعداد کمی از کاربران در طول دوره آزمایشی بتا قابل دسترسی خواهد بود تا هر گونه باگ‌های فنی را پیدا کرده و رفع کند. توسعه‌دهنده B گفت: قرار است در نیمه‌ی ژوئن دسترسی عمومی فراهم شود.

B گفت: این سرویس به شبکه‌های اتریوم و بیس اضافه خواهد شد. توسعه‌دهندگان انتظار دارند که این سرویس باعث افزایش تقاضا برای توکن فلوکی شود، زیرا کاربران برای استفاده از ربات نیاز به نگهداری این سکه دارند.

ربات در هر تراکنش ۱ درصد کارمزد دریافت می‌کند و ۵۰ درصد از کارمزدهای جمع‌آوری شده برای خرید فلوکی در بازار عمومی استفاده خواهد شد و به افزایش فشار خرید کمک می‌کند. این محصول، جدیدترین انتشار در مجموعه ابزارهای کاربردی و دنیای متاورس است که بخشی از اکوسیستم فلوکی را تشکیل می‌دهد. این توکن در ابتدا در سال ۲۰۲۱ به عنوان یک توکن میمی با موضوع نژاد سگ شیبا اینو به بازار عرضه شد. از آن زمان، به عنوان یک توکن کاربردی که پروتکل‌ها و محصولات مبتنی بر فلوکی را تغذیه می‌کند، بازاریابی مجدد شده است.

ربات معاملاتی فلوکی

ربات‌های معاملاتی مبتنی بر تلگرام از اواخر سال ۲۰۲۳ با راه‌اندازی یونیبات (Unibot) محبوبیت پیدا کردند. این ربات‌ها به کاربران امکان می‌دهند به راحتی روی توکن‌ها شرط بندی کنند. جذابیت چنین محصولاتی به دلیل سهولت استفاده در مقایسه با یک صرافی غیرمتمرکز است، مانند یونی سواپ Uniswap، که در آن کاربران باید دائماً به کیف پول خود وارد شوند، بررسی کنند که آیا همه اطلاعات توکن درست است یا خیر، و برای اطمینان از کارمزدهای بالایی برخوردار می‌شوند. معاملات آن‌ها طی می شود.

پروژه‌های میم‌کوین مانند Bonk مبتنی بر سولانا قبلا ربات‌های معاملاتی خود را راه‌اندازی کرده‌اند که در میان جامعه‌شان محبوبیت زیادی به دست آورده‌اند. به عنوان مثال، BonkBot در یک مقطع زمانی عامل ۷۰ درصد از تمام معاملات درون زنجیره‌ای در سولانا بوده است. B گفت که این ربات ماهانه بیش از ۱ میلیون دلار فشار خرید به BONK اضافه می‌کرد.

الناز جلالی

من، الناز جلالی، فارغ‌التحصیل رشته کامپیوتر هستم و بیش از سه سال است که به عنوان تولیدکننده محتوا در فضای رمزارز کشور فعالیت میکنم. به حوزه تکنولوژی و فناوری علاقه‌ زیادی دارم و آشنایی با بازارهای مالی باعث شد فعالیت خود را در دنیای ارز دیجیتال شروع کنم. در همین راستا، با دقت به جزئیات و توجه به نیازهای هدفمند مخاطبان، سعی در ارائه اطلاعات مفید، متنوع و تخصصی در این زمینه دارم. نوشتن را به عنوان یک ابزار برای انتقال افکار و ایده‌‌ها انتخاب کرده‌ام و در تلاش برای ایجاد محتوایی آموزنده و اثرگذار برای مخاطبان هستم.

مطالعه بیشتر

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. سلام خانم جلالی من امروز به اوام پی فنیکس پیوستم اول از همه شما توی راه من قرارگرفتی ان شاالله بتونم از راهنمای های شما استفاده لازم را دراین راه انجام بدم که خیلی زود موفق بشم با ارزوی سرافرازی و موفقیت شما و همچنین همه دوستان همراه دراین راه ……

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا