اخبار ارز دیجیتال

سقوط ارز دیجیتال در پی درگیری میان ایران و اسرائیل

اخبار اخیر درباره درگیری میان ایران و اسرائیل منجر به سقوط بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال شده است.

قیمت بسیاری از ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین و اتریوم، پس از آنکه ارتش اسرائیل اعلام کرد ایران در این درگیری‌ها ده‌ها پهپاد را به سمت این کشور پرتاب کرده ، به شدت کاهش یافته است.

قیمت بیت کوین در ۱۳ آوریل پس از آغاز تنش بین ایران و اسرائیل و تشدید درگیری‌ها در خاورمیانه، بیش از ۸ درصد سقوط کرد.

قیمت بیت‌ کوین در حال حاضر تقریبا ۶۴۰۰۰ دلار است، این ارز دیجیتال محبوب بیش از ۱۳۰ میلیون دلار از ارزش بازار را در عرض چند دقیقه پس از آغاز درگیری‌ها از بین برد. اتریوم نیز با کاهش ۹ درصدی روبه‌رو بود، در حالی که توکن‌های دیگر مانند بی‌ان‌بی (BNB) و سولانا (Solana) شاهد کاهش دو رقمی بودند.

بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)، ارزش بازار جهانی کریپتو با ۸.۱۹ درصد کاهش به ۲.۲۳ تریلیون دلار رسید.

نظر مقامات آمریکایی در مورد جنگ ایران و اسرائیل

نظر مقامات آمریکایی در مورد جنگ ایران و اسرائیل

درگیری بین ایران و اسرائیل به طور قابل توجهی باعث تشدید تنش‌ها در منطقه می‌شود، چیزی که طبق گزارش‌ها، ایالات متحده از زمان درگیری اسرائیل و حماس در ماه اکتبر سعی در جلوگیری از آن داشته است.

یک منبع دولتی به سی‌ان‌ان (CNN) گفت که مقامات آمریکایی از اسرائیل خواسته‌اند که در واکنش به ایران تنش‌ها را تشدید نکند. این مقامات همچنین از فقدان اطلاعات قبلی اسرائیل در مورد حمله هوایی خود به دمشق ابراز ناامیدی کردند. منابع گفتند که اسرائیل تنها زمانی به یک مقام آمریکایی اطلاع داد که هواپیماهایش در حال حرکت به سمت سوریه بودند.

این مقام اظهار داشت: ما از قبل نمی‌دانستیم که اسرائیل این حمله هوایی را انجام دهد. دقایقی قبل از وقوع و زمانی که هواپیماهای اسرائیلی در هوا بودند، اسرائیل با یک مقام آمریکایی تماس گرفت تا بگوید در حال انجام حمله به سوریه هستند. هیچ جزئیاتی در مورد فرد خاص یا نقطه مشخص گفته نشده و قبل از اینکه اخبار از طریق دولت ایالات متحده منتشر شود، حمله قبلا در جریان بود.

الناز جلالی

من، الناز جلالی، فارغ‌التحصیل رشته کامپیوتر هستم و بیش از سه سال است که به عنوان تولیدکننده محتوا در فضای رمزارز کشور فعالیت میکنم. به حوزه تکنولوژی و فناوری علاقه‌ زیادی دارم و آشنایی با بازارهای مالی باعث شد فعالیت خود را در دنیای ارز دیجیتال شروع کنم. در همین راستا، با دقت به جزئیات و توجه به نیازهای هدفمند مخاطبان، سعی در ارائه اطلاعات مفید، متنوع و تخصصی در این زمینه دارم. نوشتن را به عنوان یک ابزار برای انتقال افکار و ایده‌‌ها انتخاب کرده‌ام و در تلاش برای ایجاد محتوایی آموزنده و اثرگذار برای مخاطبان هستم.

مطالعه بیشتر

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. اگرتنش های بین ایران واسراییل زیادشودبازهم ارزدیجیتال سقوط خواهدکردولی اگراتفاقی بین ایران واسراییل نیوفتدوروابطشان عادی گرددارزدیجیتال روندسعودی به خودمیگیرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا