آموزش ارز دیجیتالآموزش کسب درآمد از ارز‌های دیجیتالبازی های ارز دیجیتال

کوینتی پلای برنامه‌ای برای بدست آوردن بیت کوین

برنامه کوینتی پلای یک پلتفرم بیت کوین فاست (Bitcoin Faucet) است که به ازای انجام یک سری از فعالیت‌ها به کاربران خود بیت کوین، دوج کوین، دش کوین و لایت کوین پرداخت می‌کند. تنها کاری که برای کسب درآمد باید انجام دهید این است که در برنامه کوینتی پلای ثبت نام کنید و تعدادی فعالیت انجام دهید. در این مقاله از بلاگ صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس با ما همراه باشید تا به نحوه کسب بیت کوین از برنامه کوینتی پلای بپردازیم.

ویدیو بررسی برنامه کوینتی پلای

ثبت نام در برنامه کوینتی پلای

ثبت نام و شروع در برنامه کوینتی پلای Cointiply بسیار آسان است. برای شروع کافیست که فرم برنامه را با ایمیل و مشخصات خود پر کنید. پس از ثبت نام در کوینتی پلای ایمیلی برای تایید اطلاعات کاربری به شما ارسال می‌شود و شما می توانید درآمدزایی از برنامه کوینتی پلای را آغاز کنید.

مشاهده قیمت لحظه ای و خرید تتر در صرافی ارز دیجیتال

آیا برنامه کوینتی پلای معتبر است؟

آیا برنامه کوینتی پلای معتبر است؟

بله، برنامه کوینتی پلای در حال حاضر با بیش از ۳ میلیون کاربر فعال که به صورت روزانه از این برنامه برداشت ارزی دارند، یکی از پلتفرم‌های معتبر برای کسب ارز دیجیتال است. استفاده از این برنامه بسیار راحت است و شما می‌توانید به ازای برخی از فعالیت‌هایی که  کوینتی پلای برای شما در نظر گرفته است توکن دریافت کنید. یکی از مزیت‌های برنامه کوینتی پلای، فضای دوستانه و راحتی است که برای کاربران ایجاد کرده است. چنین فضایی به افراد اجازه می‌دهد تا با هم ارتباط بگیرند و راحت‌تر کار کنند.

پادکست کوینتی پلای برنامه‌ای برای به دست آوردن بیت کوین

روش‌های دریافت ارز دیجیتال از برنامه کوینتی پلای

تنها در چند دقیقه می‌توانید در برنامه کوینتی پلای ثبت نام کنید و برای شروع، هر یک ساعت می‌توانید از بیت کوین فاست (Bitcoin Faucet) این برنامه استفاده کرده و توکن دریافت کنید. اکنون به روش‌های مختلف درآمدزایی از وب سایت کوینتی پلای می‌پردازیم.

استفاده از فاست (Faucet) برنامه کوینتی پلای

روش‌های دریافت ارز دیجیتال از برنامه کوینتی پلای

روش اول برای کسب ارز دیجیتال از وب سایت کوینتی پلای استفاده از بیت کوین فاست (Bitcoin Faucet) است. با استفاده از فاست (Faucet) هر یک ساعت می‌توانید گردونه را بچرخانید تا توکن دریافت کنید. اکثر دفعاتی که گردونه را بچرخانید کمتر از ۵۰ توکن می‌گیرید که حدود ۰.۰۱ دلار است. چرخاندن گردونه نیز عددی را به شما نشان می‌دهد که شما به ازای آن عدد توکن دریافت می‌کنید.

  • به ازای عدد ۱ تا ۶۹,۹۹۹ تعداد ۲۲ توکن دریافت می‌کنید.
  • به ازای عدد ۷۰ هزار تا ۸۹,۹۹۹ تعداد ۳۶ توکن دریافت می‌کنید.
  • به ازای عدد ۹۰ هزار تا ۹۶,۹۹۹ تعداد ۷۰ توکن دریافت می‌کنید.
  • به ازای عدد ۹۷ هزار تا ۹۸,۹۹۹ تعداد ۱۳۰ توکن دریافت می‌کنید.
  • به ازای عدد ۹۹ هزار تا ۹۹,۹۹۹ تعداد ۲۸۰ توکن دریافت می‌کنید.

البته اگر خیلی خوش شانس باشید و عدد ۹۹,۹۹۹ را بگیرید ۱۰۰ هزار توکن دریافت می‌کنید. همچنین یک سیستم به نام کوینتی پلایر (Cointiplier) در این برنامه وجود دارد که توکن‌های دریافتی شما را دو برابر می‌کند. سیستم کوینتی پلایر هم به صورت ماهانه تغییر می‌کند.

مشاهده قیمت لحظه ای و خرید بیت کوین در صرافی ارز دیجیتال

دریافت ارز دیجیتال از برنامه کوینتی پلای با تکمیل پرسشنامه

یک روش دیگر برای درآمدزایی از وب سایت کوینتی پلای تکمیل پرسش‌ نامه‌های شرکت‌های شخص ثالث است. این پرسش نامه‌ها بین ۰.۱۵ دلار تا ۱ دلار به شما توکن می‌دهند. با این حساب این پرسش‌ نامه‌ها یکی از روش‌های ثابت درآمدزایی از وب سایت کوینتی پلای هستند.

کسب ارز دیجیتال از کوینتی پلای با تماشای ویدیو

یک روش قدیمی‌تر و راحت‌تر برای کسب درآمد از سایت کوینتی پلای تماشای ویدیوهای تبلیغاتی است. میزان توکنی که از تماشای این ویدیوها دریافت می‌کنید زیاد نیست، ولی تماشای ویدیوها یک راه خوب برای گذراندن وقت است.

دریافت رمز ارز با بازی کردن در کوینتی پلای

بدون شک بهترین و سرگرم کننده‌ترین روش برای کسب درآمد از سایت کوینتی پلای بازی‌ کردن است. این سایت بازی‌هایی را برای کاربران قرار داده است که به ازای تجربه آنها می‌توانید توکن دریافت کنید. تنوع این بازی‌ها نیز بسیار زیاد است.

دریافت ارز دیجیتال از کوینتی پلای با استفاده از پیشنهادات ویژه

درست مانند وب سایت‌های دیگر کوینتی پلای هم پیشنهاداتی را برای کاربران به همراه دارد تا سریع‌تر توکن دریافت کنند. اگر طرفدار پرسشنامه‌ها نیستید این بهترین راه برای جمع آوری توکن است. به طور خلاصه پیشنهاداتی که به شما داده می‌شود شامل دانلود اپلیکیشن‌ها، ثبت نام در وب سایت‌ها و استفاده از دوره‌های رایگان است.

مطالعه بیشتر: در برنامه فایت اوت حرکت کن پول دربیار

سوالات پرتکرار درباره وب سایت کوینتی پلای

کوینتی پلای چیست؟

کوینتی پلای یک وب سایت بیت کوین فاست ( Bitcoin Faucet ) است که به کاربران اجازه می‌دهد درآمد ارزی داشته باشند.

روش‌های درآمدزایی از برنامه کوینتی پلای چیست؟

بیت کوین فاست ( Bitcoin Faucet )، تکمیل پرسش نامه، بازی کردن، تماشای ویدیو و استفاده از پیشنهادات ویژه.

میزان درآمد از برنامه کوینتی پلای چقدر است؟

هر کاربر به طور میانگین می‌تواند ساعتی ۱ تا ۳ دلار از کوینتی پلای دریافت کنید.

ارزش توکن‌های برنامه کوینتی پلای چقدر است؟

هر توکن کوینتی پلای ۰.۰۰۰۱ دلار است پس به ازای ۱۰ هزار توکن کوینتی پلای می‌توانید یک دلار دریافت کنید.

برنامه کوینتی پلای چگونه ارز شما را پرداخت می‌کند؟

برای برداشت از کوینتی پلای می‌توانید از بیت کوین یا دوج کوین استفاده کنید.

امیرمهدی شکوهی

امیر مهدی شکوهی هستم. دو سال قبل نوشتن و ترجمه را شروع کردم. نزدیک به 10 سال زبان خواندم و مدرک‌های CAE و TTC گرفتم. در حال حاضر به طور اختصاصی روی مقالات بخش‌های بازی‌‌های بلاک چینی، ان اف تی‌ها و متاورس متمرکز هستم. به زبان انگلیسی، فیلم، سریال و بازی‌های ویدئویی علاقه زیادی دارم. همچنین به طور حرفه‌ای در بازار فعالیت می‌کنم. به نظرم کریپتوکارنسی‌ها آینده اقتصاد را شکل خواهند داد و تحولی در اقتصاد غیرمتمرکز ایجاد خواهند کرد.

مطالعه بیشتر

‫۲ دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا