اخبار ارز دیجیتال

بررسی تاثیرات هاوینگ بر بازار کریپتو در اجلاس کریپتویی دبی

رویداد Cryptovsummit، فرصتی برای سرمایه‌گذاران و بنیانگذاران است تا زیر یک سقف با یکدیگر ملاقات کرده و برای برقراری روابط تجاری بلندمدت تلاش کنند. دبی، با برگزاری این رویداد تلاش دارد تا شرکت‌های برتر را به منطقه دعوت کرده و اقتصاد دبی را بهبود بخشد. این اجلاس سابقه‌ای حدود ۵ ساله دارد و به عنوان یک رویداد کلیدی برای توسعه صنعت کریپتو، به ویژه در منطقه دبی تبدیل شده‌است. امارات متحده عربی با برگزاری اجلاس Cryptovsummit موفق شده به طور مداوم سرمایه‌گذاران حوزه کریپتو را جذب کرده و روابط تجاری طولانی مدت حیاتی در این زمینه را تقویت کند.

پادکست بررسی تاثیرات هاوینگ بر بازار کریپتو در اجلاس کریپتویی دبی

به گزارش صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس و به نقل از وب‌سایت تحلیلی- خبری en.cryptonomist، رویداد آتی در ۱۷ آوریل ۲۰۲۴ در دبی، امارات متحده عربی برگزار خواهد شد که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود چراکه همزمان با هاوینگ بیت کوین است و به نظر می‌رسد که فضایی مناسب برای تحولات پیشگامانه در فضای کریپتو ایجاد می‌کند.

یکی از مهم‌ترین نکات مهم که به احتمال زیاد در Cryptovsummit امسال مطرح خواهد شد، تایید اخیر ETFهای اسپات بیت کوین توسط SEC برای غول های صنعت مانند بلک راک و ونگارد (Vanguard) است. این نقطه عطف نظارتی، مسیر را برای سرمایه‌گذاران نهادی هموار می‌کند تا به صورت ایمن و قانونی وارد حوزه سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال شوند.

انتظار می‌رود همزمانی هاوینگ بیت کوین و پذیرش نهادی سرمایه‌گذاری‌های کریپتو باعث جذب سرمایه‌گذارانی شود که به دنبال فرصت‌های جدید هستند.

هاوینگ بیت کوین

همانطور که می‌دانید، نصف شدن بیت کوین هر چهار سال یکبار اتفاق می‌افتد و باعث کاهش تولید بیت کوین جدید و افزایش کمیابی آن می‌شود. این رویداد می‌تواند زمینه را برای نوسان قیمت فراهم کرده و همچون ادوار گذشته، منجر به رشد قیمت بیت‌کوین شود. البته، همزمانی اجلاس Cryptovsummit با این رویداد مهم، به هیجانات مربوط به نزدیک شدن هاوینگ و افزایش پذیرش ETFهای اسپات بیت‌کوین می‌افزاید زیرا شرکت کنندگان مشتاق بررسی تاثیرات بالقوه این رویداد بر بازار ارزهای دیجیتال و تحلیل استراتژی‌های مناسب برای سرمایه گذاری هستند.

در گذشته، Cryptovsummit با موفقیت میزبان چهره‌های تاثیرگذار در صنعت کریپتو از جمله ماریو نوفل (Mario Nawfal) بنیان‌گذار و مدیرعامل IBCgroup.io، کارل رانفلت (Carl Runefelt) معروف به دِ مون (the Moon) و نیکیتا ساچدف (Nikita Sachdev) بنیانگذار و مدیرعامل Luna PR، سه نفر از پرطرفدارترین شخصیت‌های حوزه رمزارزها بوده‌است.

هاوینگ بیت کوین چیست؟ هاوینگ بعدی بیت کوین چه زمانی اجرا می‌شود؟

کارآفرینانی که امسال نیز در این اجلاس شرکت خواهند کرد از این قاعده مستثنی نیستند و سخنرانان مشهوری مانند پیتر ویلگاش (Peter Wielgosz) یکی از شرکای شرکت حقوقی جهانی (Rimon Law) و بری دایرایماندو (Barry DiRaimondo) مدیرعامل کمپانی SteelWave، در آن حضور دارند. این سخنرانان مشهور آماده ارائه دیدگاه‌های ارزشمند در مورد جنبه‌های حقوقی و بینش‌های استراتژیک خود درباره چشم‌انداز همیشه در حال تحول ارزهای دیجیتال هستند.

از آنجایی که اجلاس Cryptovsummit همچنان یک نقطه کانونی و مهم برای رهبران صنعت، سرمایه‌گذاران و کارآفرینان است،  نشست هفدهم آوریل ۲۰۲۴ در دبی، امارات متحده عربی قرار است رویدادی باشد که توجه به آن برای هر کسی که به دنبال ماندن در خط مقدم تحولات سریع ارزهای دیجیتال است و دوست ندارد از این بازار در حال تکامل عقب بماند، ضروری است.

الهه سیدان

من الهه سیدان هستم، فارغ‌التحصیل رشته حسابداری و دارای مدرک پیشرفته زبان انگلیسی. با توجه به رشته تحصیلم، به اقتصاد علاقه زیادی دارم و از سال ۹۲ در عرصه اقتصادی به‌عنوان خبرنگار مشغول به فعالیت بودم. بازار کریپتو به عنوان صنعتی نوپا به دلیل کارکردهای گسترده‌ و فرصت‌های مالی که در اختیار جوامع قرار می‌دهد، به تدریج توجه من را جلب کرد و باعث شد به این بازار جدید مالی علاقه‌مند شوم. در حال حاضر حدود ۵ سال است که محتوای تحلیلی- خبری در حوزه رمزارز تولید می‌کنم و امیدوارم بتوانم نقشی موثر در ارائه به موقع اطلاعات و اخبار این حوزه مالی به علاقه‌مندان دنیای ارز دیجیتال داشته‌باشم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا