اخبار ارز دیجیتالتحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال

صرافی crypto.com مجوز فعالیت در بریتانیا را دریافت کرد

صرافی سنگاپوری Crypto.com طی یک اعلامیه رسمی در وب‌سایت خود، بیان کرد مجوز فعالیت به‌عنوان یک کمپانی تجاری در حوزه رمزارزها را از سوی نهاد نظارتی FCA دریافت کرده است.

این مجوز به صرافی Crypto.com اجازه ارائه مجموعه‌ای از محصولات و خدمات مالی را به مشتریان بریتانیایی می‌دهد که این خدمات باید مطابق با قوانین کشوری، ضد پول‌شویی و تامین مالی تروریسم باشد.


کریس مارزالِک، کمک‌ بنیان‌گذار و مدیرعامل این صرافی، پیرامون این موضوع اظهار کرد که این مجوز برای صرافی Crypto.com یک دستاورد بزرگ است و بریتانیا برای این پلتفرم، یک بازار مهم و استراتژیک محسوب می‌شود؛ چرا که این دولت در تلاش است بریتانیا را به یک مرکز جهانی برای فناوری و سرمایه‌گذاری در رمزارزها تبدیل کند.

وی در ادامه از تعهد این کمپانی به بازار بریتانیا و اهداف آینده خود پیرامون توسعه تجاری در این حوزه مطابق با قوانین و مقررات آن سخن گفت.


مرجع راهبرد امور مالی (FCA) پس از رد درخواست‌های مکرر کمپانی‌‌های کریپتویی، با واکنش‌هایی از سوی این جامعه مواجه شد و در ماه گذشته اعلام کرد این نهاد نظارتی همیشه در مورد مسائل مرتبط با حفاظت مشتری، سخت‌گیرانه عمل خواهد کرد.

مشاهده قیمت و خرید تتر


در حال حاضر، این جدیدترین مجوزی بوده که صرافی Crypto.com موفق شده به دیگر تاییدیه‌ها خود در سراسر دنیا اضافه کند. این پلتفرم معاملاتی در آغاز هفته جاری، به نخستین کمپانی تبدیل شد که تاییدیه خود را جهت ارائه محصولات و خدمات کریپتویی از سوی کمیسیون اوراق بهادار اونتاریو کانادا (Ontario Securities Commission) دریافت می‌کند.

در هفته گذشته نیز این صرافی موفق به اخذ مجوز از سوی دولت کره جنوبی به‌عنوان یک ارائه‌دهنده خدمات در حوزه دارایی‌های دیجیتال شد. همچنین Crypto.com در ماه گذشته از طرف نهاد نظارتی ایتالیایی، OAM، اجازه فعالیت خود را به‌عنوان ارائه‌دهنده خدمات کریپتویی دریافت کرد.


با توجه به پیش‌بینی‌ها پیرامون تمهیدات قوانین بازارهای دارایی‌های رمزنگاری (MiCA) در حوزه اروپا، کمپانی‌ها در حال رقابت برای دریافت مجوز از سوی نهادهای نظارتی امور مالی در کشورهای این حوزه هستند. طبق این لایحه قانون‌گذاری، کمپانی‌های ارائه‌دهنده خدمات رمزارزها قادر هستند تحت نظارت فقط یک نهاد قانونی، به ارائه خدمات در حوزه اروپا بپردازند.


در حال حاضر قیمت کرونوس (CRO)، توکن بومی پلتفرم Crypto.com، با کاهشی نزدیک به ۵ درصد نسبت به ۲۴ ساعت گذشته در محدوده ۰.۱۴ دلار قرار دارد. این رمزارز نسبت به هفت روز اخیر بیش از ۶ درصد کاهش داشته و در رتبه ۲۵ رمزارزهای برتر بازار قرار دارد.

ارز دیجیتال کرونوس (CRO) چیست؟

CRO توکن بومی بلاک چین صرافی Crypto.com، ساخته‌شده توسط “CRO Protocol Labs” است. برای اطلاعات بیشتر در مورد این پروژه به صفحه خرید CRO در او ام پی فینکس مراجعه کنید.

منبع: BeInCrypto

پوریا کریم‌زاده

من پوریا کریم‌زاده هستم و بیشتر از چهار سال است که به‌طور رسمی وارد بازارهای مالی فارکس و کریپتو شدم. از کودکی عاشق هر نوع فناوری و زبان انگلیسی بودم و امروز تمرکز کاری خود را روی ارائه تحلیل فاندامنتال، اقتصاد کلان، اخبار بازار ارز دیجیتال و مقالات تخصصی در مورد بلاک چین و رمزارزها در نظر گرفته‌ام. شخصاً سرمایه‌گذاری را در بازه بلندمدت انجام می‌دهم و معتقدم که بلاک چین، بیت کوین و سایر پروژه‌های نوآورانه در صنعت کریپتو، آینده فرآیندهای مالی و نظام اقتصادی کشورها را شکل می‌‎دهند.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا