تحلیل ارز دیجیتالهفته نامه ارز دیجیتال

پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۲۴ مهر

در چهل و هفتمین سری از هفته نامه کریپتویی او ام پی فینکس با پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۲۴ مهر، بررسی وضعیت کلی بازار رمزارزها در اولین روز معاملاتی هفته جدید، معرفی واچ لیست هفتگی، کمپین برگشت نقدی در صرافی او ام پی فینکس، معرفی جدیدترین رمزارزهای اضافه شده به صرافی او ام پی فینکس و نکته معاملاتی در این مطلب از وبلاگ صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس همراه شما هستیم.

پادکست پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۲۴ مهر

نیم نگاهی به بازار ارز دیجیتال در اولین روز معاملاتی هفته – ۲۴ مهر

نیم نگاهی به بازار ارز دیجیتال در اولین روز معاملاتی هفته – 24 مهر
وضعیت کلی بازار در روز دوشنبه 24 مهر

به رسم همیشه در هفته نامه‌های او ام پی فینکس، اولین قسمت از مطلب «پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۲۴ مهر» را بررسی شرایط کلی بازار در اولین روز از هفته معاملاتی جدید یعنی دوشنبه ۲۴ مهر اختصاص می‌دهیم.

درگیری‌های حماس و اسرائیل همچنان ادامه یافته و همین موضوع یکی از عواملی بود که قیمت بیت کوین و اکثر آلت‎‌کوین‌ها را در یک روند کاهشی قرار داد. اما از سوی دیگر طلا همچنان در بازار جهانی می‌تازد و به محدوده ۱۹۰۰ دلار رسیده است.

بیت‌کوین و اتریوم به عنوان دو دارایی برتر بازار از روز گذشته یک بازیابی قیمتی را آغاز کرده‌اند؛ بیت‌کوین در حال نزدیک شدن به مقاومت ۲۸۰۰۰ دلار بوده و اتریوم نیز در تلاش است تا از حمایت ۱۵۵۰ دلار یک حرکت رو به رشد جدید به سمت اهداف بالاتر آغاز کند.

دامیننس تتر نیز پس از افزایشی که تا محدوده مقاومتی ۸ درصد تجربه کرد، در حال حاضر وارد یک اصلاح رو به پایین شده و همین موضوع می‌تواند یکی از دلایل جان گرفتن دوباره قیمت‌ها در بازار باشد.

این صعود و نزول‌های هفتگی در بازار همچنان نشان از وجود یک تریدینگ رنج ادامه‌دار در بازار دارد. این تریدینگ رنج در صورتی شکسته می‌شود که بیت‌کوین واکنش نهایی خود به حمایت ۲۵۰۰۰ دلار و دامیننس تتر نیز واکنش نهایی خود به مقاومت ۸ درصد را اعلام کنند! در غیر این صورت بی تصمیمی فعلی در میان خریداران و فروشندگان همچنان ادامه‌دار خواهد بود.

همانطور که در ابتدای این بخش اشاره شد بیت‌کوین و اتریوم به عنوان دو دارایی برتر بازار، اولین روز هفته را با نوسان‌های رو به بالا آغاز کرده‌اند. رمزارزهای رندر توکن (RNDR)، بیت‌کوین‌کش (BCH) و تراست ولت توکن (TWT) نیز با این گام حرکتی همراه و در اولین روز از هفته جدید، به تاپ گینرهای مارکت تبدیل شدند.

در این میان رمزارزهای راکت پول (RPL)، لونای کلاسیک (LUNC) و پکس گلد (PAXG) از رهبران بازار پیروی نکردند و اولین روز از هفته جدید را با نوسان‌های منفی آغاز کردند.

واچ لیست هفتگی و پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۲۴ مهر

واچ لیست هفتگی و پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – 24 مهر

در دومین قسمت از مطلب «پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۲۴ مهر» به معرفی واچ لیست هفتگی و تحلیل قیمت‌ بیت‌کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و سولانا (SOL) می‌پردازیم.

همانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم، اونس جهانی طی هفته گذشته توانست رشد بسیار خوبی را تجربه کند. اما بازار سهام ایالات متحده و شاخص‌ها روند رو به رشد ضعیفی را تجربه کردند. در این میان بازار ارزهای دیجیتال عملکرد خوبی از خود باقی نگذاشت و اکثر رمزارزها به حمایت‌های خود نزدیک شدند.

دامیننس بیت‌کوین نیز افزایش یافته و به نظر می‌رسد که معامله‌گران قصد دارند در هفته جدید، تمرکز خود را بر روی رمزارز شماره یک بازار قرار دهند. بیت‌کوین در بازه زمانی میان مدت توانسته بالای حمایت ۲۵۰۰۰ دلار تثبیت شود و این موضوع باعث شده تا احتمال تشکیل یک حرکت صعودی جدید برای این رمزارز قوت بگیرد.

در پنجاه و ششمین سری از واچ لیست هفتگی او ام پی فینکس تصمیم گرفتیم ضمن در نظر گرفتن تمامی جوانب مثبت و منفی در بازار، نمودار رمزارزهای بیت‌کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و سولانا (SOL) را در تایم فریم‌های روزانه و چهار ساعته بررسی کنیم. برای مشاهده کامل تحلیل‌ها می‌توانید به واچ لیست هفتگی ۲۴ مهر مراجعه کنید.

برگشت نقدی در صرافی او ام پی فینکس

برگشت نقدی در صرافی او ام پی فینکس

سومین قسمت از مطلب «پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۲۴ مهر» را به معرفی کهکشان کریپتویی او ام پی فینکس اختصاص می‌دهیم. صرافی دانش بنیان او ام پی فینکس در جدیدترین کمپین خود یک کهکشان کریپتویی هیجان انگیز با محوریت برگشت نقدی (cashback) برای کاربران ایجاد کرده است!

کمپین برگشت نقدی صرافی او ام پی فینکس فرصتی را فراهم کرده تا کاربران بتوانند روزانه از طریق واریز رمزارز، معامله و یا هر دوی آن‌ها، کش بک دریافت کنند. اما چگونه؟!

در کهکشان او ام پی فینکس شما می‌توانید با رفتن به سیاره‌های مختلف، روزانه بین ۵,۰۰۰ تومان تا ۱۰۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان برگشت نقدی دریافت کنید. این کهکشان از سیاره‌های عطارد، مریخ، اورانوس، زحل، مشتری و خورشید تشکیل شده که هر یک شرایط خاص خود را داشته و مشمول مقادیر مشخصی کش بک می‌شوند.

هر چه سیاره خود را به خورشید نزدیک‌تر کنید، برگشت نقدی روزانه شما نیز به صورت تصاعدی افزایش می‌یابد! برای آشنایی بیشتر با این کمپین و جزئیات سیاره‌های کهکشان او ام پی فینکس می‌توانید به صفحه برگشت نقدی در او ام پی فینکس مراجعه کنید. در ویدئو زیر نیز تمامی توضیحات این کمپین را برای شما قرار داده‌ایم:

جدیدترین رمزارزهایی که به او ام پی فینکس اضافه شدند

رادیانت کپیتال (RDNT)، فرکس شیر (FXS)، بیت تورنت (BTT)، کوانت (QNT)، گینز نتورک (GNS)، اینجکتیو پروتکل (INJ)، استپن (GMT)، سینتتیکس (SNX)، فلاکس (FLUX)، ریدیوم (RAY)، اُ وی آر (OVR) و کایبر نتورک (KNC) دوازده رمزارز جدیدی هستند که پلتفرم او ام پی فینکس طی یک هفته گذشته به لیست ارزهای خود اضافه کرده است!

از همین حالا می‌توانید هر یک از رمزارزهای فوق را به روش «معامله سریع» یا «معامله در بازار» بر پایه تومان و تتر در وبسایت و اپلیکیشن او ام پی فینکس خرید و فروش کنید.

نکته معاملاتی هفته ۲۴ مهر

به رسم همیشه در هفته نامه‌های او ام پی فینکس، آخرین قسمت از مطلب «پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۲۴ مهر» را به یک نکته روانشناسی ترید اختصاص می‌دهیم.

«معامله‌ای که بر اساس شکست قوانین‌ و خروج از استراتژی معاملاتی به سود می‌رسد یک پیروزی نیست، بلکه یک بمب ساعتی‌ است که روزی حساب‌تان را منفجر خواهد کرد.»

معامله‌گری یا به قول معروف تریدر شدن یک شغل نیست؛ بلکه یک سبک زندگی است! سبکی بر پایه نظم و نظم و نظم…
اگر در زندگی شخصی خود فرد منظمی نیستید، احتمالا در فضای ترید نیز موفق نخواهید شد.

علت در آن است که ۸۰ درصد موفقیت در ترید و رسیدن به سود مستمر به کنترل و انضباط ذهن مربوط می‌شود، نه علم و دانش تحلیل نمودارها. اگر تمام مباحث مربوط به تحلیل تکنیکال و فاندامنتال را بدانید اما توانایی به کار بردن آن را نداشته باشید هیچ تفاوتی با کسی که علمی ندارد، ندارید!

اصلی‌ترین عادتی که در ترید به برآیند مثبت شما کمک شایانی می‌کند، پایبند بودن به استراتژی معاملاتی‌تان است. مجوز ورود به معامله یا خروج از آن را تنها استراتژی شما مشخص می‌کند. اگر استراتژی شما می‌گوید «تنها در شرایطی که اتفاق X و Y رخ دهد معامله کن»، شما نباید به خود حق اقدامی خلاف آن را بدهید.

حال اگر روزی برسد که بر خلاف آن استراتژی عمل کنید و سود به دست آورید، آن روز را باید روز آماده‌سازی حساب برای لیکویید شدن نامگذاری کنید! خروج از نظم و زیر پا گذاشتن قوانین معامله مثل افزایش حجم بی‌جا، ممکن است یک مرتبه، دو مرتبه، سه مرتبه حتی ده مرتبه معامله را از ضرر نجات دهد اما دفعه یازدهم جوری شما را زمین می‌زند که تمام دیدگاه‌های معاملاتی‌تان در ذهنتان فرو ریخته و بازسازی آن گاها بسیار دشوار خواهد بود!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا